Skravletråd?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Arielle_, 17 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Du har smilie her i teksten jeg bruker appen, vet ikke om de forsvinner da.

2. Eplebit Flørter med forumet Vi som prøver :)

Ja, : pluss ) blir en smiley, men emojis i tastaturet på telefonen fungerer ikke for meg. Skikkelig kjipt!

3. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Merkelig. Du bruker nettleseren?

4. Eplebit Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jepp! Må trykke på de forum-skapte smiley-greiene hvis jeg skal ha noe annet enn et smilefjes. Og jeg synes ikke de er så fine, haha!

5. Minlillenr3 Glad i forumet Vi som prøver :)

I dag er jeg en smule irritert og sint på kroppen har en tablett igjen med røde piller på Trisekvens(Østrogen-progestogen sekvenspreparat) for å få igang mensturasjon igjen. Og den har enda ikke vist snurten av seg☹️ nada skjer der nede og nada noenting. Virkelig frustrerende. Og ja har tatt g test innimellom for å være sikker på jeg ikke har blitt gravid mens jeg går på pillene og de har vært negative. Skal ta ett brett til å hvis ikke noenting skjer da, så skulle jeg kontakte gynekologen igjen. Men jeg tror nok jeg må gå en stund og finne tålmodigheten min igjen

6. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Jeg finner ikke de smilefjesene som passer til det jeg skriver på nettleseren

• Enig Enig x 1
  7. Eplebit Flørter med forumet Vi som prøver :)

Helt enig!! Men du bruker app?

8. Skjermtrollet Gift med forumet Januar 2017

Sliter med det samme! Hender jeg kopierer de andre har skrevet sånn at jeg får riktig emoji i teksten min...

• Liker Liker x 1
  9. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Ja, jeg bruker kun app. Synes det er tungvint å bruke nettleseren.

10. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Jeg har dårlig erfaring med pliktsex-delen da dette ødela forholdet med han jeg har vesla med. Så når jeg i dette forholdet begynte å prøve på baby var jeg veldig opptatt av at sex er kun for gøy og ikke fordi vi må. Nå har ikke vi problemer med å ha nok svømmere på lager inni meg da vi har u gjennomsnitt sex 4 ganger i uka. Noen ganger mer sjeldent mindre. Tror ikke gubben føler seg presset i det hele tatt. Bare nevner på at jeg får spare litt ekstra på de inniblant, ikke bare gå rett på do og tømme meg hehe.. han har stort sett mer peiling på syklusen min enn meg så regner med han følger med og får med seg når eggsleppet er

11. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....

12. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Har heller ikke så mye sex her i huset. Mannen har knekt nakken 2 ganger, så han har konstante smerter, noe som går ut over alt her i huset. Så her har vi oss når han vil, og får til en ekstra eller 2 rundt EL.

13. Enitsirk85 Glad i forumet Marsipanene 2019 Vi som prøver :)

Vi har ikke mye sex til vanlig, max 1-2 ganger i mnd, da har vi hatt mye sex :p

Prøvingen er det så klart litt mer da :p

Ikke greit med ryggproblemer da...

14. Skjermtrollet Gift med forumet Januar 2017

Kjipt med ryggproblemer :( Har ikke dere en fra før også? Har litt å si det også. Vi har oss definitivt litt mindre nå enn før. Et par ganger i uken kanskje.

15. Rampetrollet Forumet er livet Vi som prøver :) ♡Junigull 2016♡

Tenker at det ikke er noen fasit på hvor mye sex man skal ha. Det som dere syns er bra, er rett for dere

Vi har hver dag/annenhver dag noen perioder, noen ganger går det tre dager mellom! Når vi prøver så blir det minst annenhver dag. Mannen min jobber offshore, så han er borte i noen uker i slengen, og da må vi ta igjen det tapte skal sies at første halvannet året etter at mini ble født var det vesentlig sjeldnere da, da hadde vi knapt energi til å eksistere pga søvnproblemer

16. Migica Glad i forumet Marsboerne 20 18

Hvor mye sex hver enkelt har er jo selvsagt opp til hver enkelt forhold som skrevet før her. Vi er alle forskjellige. Her blir det bare slik fordi vi begge som regel vil og er ikke jeg helt med på notene en kveld så er han veldig flink til å overtale

17. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Kjenner meg igjen i dette ja :) han som styrer når egentlig.. jeg kunne hatt mye mer enn vi har men kan ikke det gitt.

18. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Ja er utrolig kjipt for han :( mye smerter stakkars.... så det er ikke så lett for han..
    jo vi har en hver fra før :) men de er store da, så det er ikke noe stress med de :) derfor vi tenker vi kan få en sammen. Blir over 10 år mellom de og en eventuell ny :)

19. Fjernkontroll Forumet er livet jentene i juni13 Vi som prøver :)

Merker at jeg ikke er så mye her inne på bv for tiden. Blir så nedbrutt av å se positive tester, som andre får men ikke meg. Så jeg skal bare ta det som det Kommer denne mnd. Kjenner at jeg har gitt litt opp.

• Hjertelig Hjertelig x 4
  20. Enitsirk85 Glad i forumet Marsipanene 2019 Vi som prøver :)

Klem :Heartred

Del denne siden