Skravletråd

Så flinke dere er til å strikke! Men altså, dere som er alene med barn, hvordan får dere tid til det? Når lillemor sover er det husarbeid til jeg sovner selv:laughing002

Jeg har ikke barn ennå for å si det sånn, hahaha!

Jeg svarer samme som storkebaby[emoji12] Har ikke barn ennå, kun meg selv. Så har masse til frem til fødsel men får se om jeg har noe til etter [emoji23][emoji12]
 
Så flinke dere er til å strikke! Men altså, dere som er alene med barn, hvordan får dere tid til det? Når lillemor sover er det husarbeid til jeg sovner selv:laughing002

Jeg sliter også med å finne tid til annet enn jobb, tilbringe tid med småen når hun er våken, og diverse husarbeid (eller overtid) etter hun har lagt seg for kvelden. Må prøve å bli bedre på det - for de dagene man har alenetid med gøy innhold er jo så mye bedre!
 
Har dere noen planer for helgen da jenter?

Nei. Her har småen blitt syk. Vært hjemme med henne i to dager nå. Men min bror er i Oslo på arrangement i helgen, så håper at han kommer innom og sier hei [emoji4]

Ellers skal jeg prøve å finne tid til å brodere ferdig julekalenderen til lille.
Du da?
 
Nei. Her har småen blitt syk. Vært hjemme med henne i to dager nå. Men min bror er i Oslo på arrangement i helgen, så håper at han kommer innom og sier hei [emoji4]

Ellers skal jeg prøve å finne tid til å brodere ferdig julekalenderen til lille.
Du da?

Uff, god bedring til småen :)

Bra at noen er kreative :)

Jeg skal på en barnefri shopping runde i morgen :D Første gang på en evighet :D
Så må jeg tømme kjelleren å rydde der litt :)
 
Her sitter vi på Beitostølen og koser oss i finværet. [emoji4]
d1e5fb691e0e688145fd12f812a83b71.jpg
 
Uff, god bedring til småen :)

Bra at noen er kreative :)

Jeg skal på en barnefri shopping runde i morgen :D Første gang på en evighet :D
Så må jeg tømme kjelleren å rydde der litt :)
Så deilig med barnefrishopping! Har stort sett bare de når jeg driver med natthandel, haha. Men skal en uke på ferie i påsken (til Vestlandet), så da håper jeg på litt avlastning og litt shoppingtid.
 
Har dere noen planer for helgen da jenter?

Ingen planer andre enn å slappe av og håpe på sol så jeg kan sitte litt ute og ikke tenke på hvor mye jeghar å gjøre inne[emoji23][emoji1381][emoji12].
 
Min mor kommer på besøk i morgen, og dette er for første gang i det nye huset jeg bor i. Har bodd her siden begynnelsen av desember, men har ikke orket besøk før nå. Mye enklere å få besøk når man ikke har kaos med bf[emoji1305][emoji170] Gleder meg til å vise mitt nye hjem og alt jeg har fått til helt alene( kjenner jeg blir litt stolt før jeg har vist det også)[emoji4]
 
Resultatet på glukosebelastningen var så fint så! Veldig glad for det, siden jeg har vært oppriktig bekymret for svangerskapsdiabetes :joyful:
 
Resultatet på glukosebelastningen var så fint så! Veldig glad for det, siden jeg har vært oppriktig bekymret for svangerskapsdiabetes :joyful:

Så bra, deilig å få bekreftet at det ikke er noe fare for svangerskapsdiabetes og at man kan slappe av litt[emoji1305][emoji172] var bekymret selv før testen så deilig å ikke ha det også å bekymre seg for[emoji4]
 
Pappahelg/ferie og jeg hater det virkelig!!!
Griner fra døren er lukket og i mange timer!

Lurer på om jeg noen gang skal bli vant til dette?!?
 
Pappahelg/ferie og jeg hater det virkelig!!!
Griner fra døren er lukket og i mange timer!

Lurer på om jeg noen gang skal bli vant til dette?!?

Huff det høres ikke lett ut, hvorfor er det så tungt for deg?[emoji173]️ forstår at du vil være med barnet ditt[emoji173]️, Har du noen planer for å gjøre ting for deg når det er pappahelg?
 
Pappahelg/ferie og jeg hater det virkelig!!!
Griner fra døren er lukket og i mange timer!

Lurer på om jeg noen gang skal bli vant til dette?!?

Skjønner at det er trist å ikke være med barnet, men nå har du mulighet for å hente deg inn og slappe av. Prøv å nyt det [emoji4]
 
Snart helg, å da er det fullt opp. Søndag skal vi i dåp :)
 
Huff det høres ikke lett ut, hvorfor er det så tungt for deg?[emoji173]️ forstår at du vil være med barnet ditt[emoji173]️, Har du noen planer for å gjøre ting for deg når det er pappahelg?

Skjønner at det er trist å ikke være med barnet, men nå har du mulighet for å hente deg inn og slappe av. Prøv å nyt det [emoji4]

Vet egentlig ikke hvorfor det er så tøft.
Det går greit med de to store, men mini er veldig knyttet til meg (og jeg til han)
og det føles bare helt feil å sende han bort fra meg. Pappa’n er grei han, men jeg klarer ikke helt slappe av når mini er der. Mini har litt spesielle behov og det har vært meg som har tatt hånd om ALT, føler vel at jeg mister helt kontrollen når han er der. Jobber fortsatt med å bli vant med tanken på at sånn er det nå!

Ingen planer.
Pleier å bruke «pappahelgene» på å jobbe opp timer sånn at mini kan ha kortere dager i barnehagen i ukedagene. Burde vært sosial, men jeg orker bare ikke!
 
Back
Topp