Skravletråd

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Septemberlykke 2024
På tide å få litt liv her inne? Her kan vi skravle om alt og ingenting! Fyr laus [emoji1]
 
I dag har jeg en dag som jeg virkelig ikke skal gjøre noe fornuftig annet enn å ta vare på meg selv.
Hva er deres plan for dagen?
 
I dag har jeg en dag som jeg virkelig ikke skal gjøre noe fornuftig annet enn å ta vare på meg selv.
Hva er deres plan for dagen?

Dusje, få unna eit par etterlengta maskiner med kle og muligens lage makrona [emoji28][emoji85] deilig med sjølvpleie då [emoji4]
 
Dusje, få unna eit par etterlengta maskiner med kle og muligens lage makrona [emoji28][emoji85] deilig med sjølvpleie då [emoji4]

Vasket klær og hus gjorde jeg i går så det er heldigvis unnagjort. Deilig[emoji4][emoji1305]. Sovnet i sola på sofaen. Men sånn er jeg om dagen, sover når jeg kan. Så nå er det bare å spise og slappe av mer[emoji12][emoji1305][emoji23].
 
Noen av det som har sett filmen Hva vil folk si?
Sykt bra film :D
 
Har dere noen planer for helgen da?

Ingen planer hittil, annet enn morsdag med kaker og kaffe hos mormor på søndag. Men blir vel bare vasking og rydding hjemme til jeg er fornøyd, ellers håpe på sol så man kan være litt ute også.
Hva er dine planer for helgen?[emoji4]
 
Har foreldre på besøk, så det gir meg litt avlastning til å handle litt stæsj til leiligheten. For å ikke snakke om å gå til frisør!!!
 
Har foreldre på besøk, så det gir meg litt avlastning til å handle litt stæsj til leiligheten. For å ikke snakke om å gå til frisør!!!

Så deilig med litt avlastning [emoji173]️ Og kos deg hos frisøren(alltid smart med litt egenpleie)[emoji171]
 
Ingen planer hittil, annet enn morsdag med kaker og kaffe hos mormor på søndag. Men blir vel bare vasking og rydding hjemme til jeg er fornøyd, ellers håpe på sol så man kan være litt ute også.
Hva er dine planer for helgen?[emoji4]

Høres spennende ut :)

Her skal det bare slappes av å gjøre minst mulig :)
 
Høres spennende ut :)

Her skal det bare slappes av å gjøre minst mulig :)

Høres helt perfekt ut med en slappe av helg, er vel det dette blir også. Litt papirarbeid er vel det eneste som må gjøres alt annet gjør jeg om jeg orker og vil[emoji1305][emoji4]
 
Hvor mange innlegg er det man må ha igjen før man får et skjult forum?
 
50. Men trur ikkje her er skjult enda [emoji4] kanskje aktiviteten må opp litt først? Vet ikke
Ja, det var det jeg mente - altså hvor mange innlegg må man ha totalt for å få tilgang på et skjult forum? Er jo med i en annen termingruppe, og mener at vi skravlet i mange måneder før vi fikk et skjult forum. Og vi var jo mange - og det er jo litt færre her inne. Enn så lenge...
 
Ja, det var det jeg mente - altså hvor mange innlegg må man ha totalt for å få tilgang på et skjult forum? Er jo med i en annen termingruppe, og mener at vi skravlet i mange måneder før vi fikk et skjult forum. Og vi var jo mange - og det er jo litt færre her inne. Enn så lenge...

Det er eg usikker på faktisk! På andre forumet var eg veldig sein inn. Ser det ligger spørsmål inne på det der på ein annen tråd som ikkje har fått svar [emoji4]
 
Ja, det var det jeg mente - altså hvor mange innlegg må man ha totalt for å få tilgang på et skjult forum? Er jo med i en annen termingruppe, og mener at vi skravlet i mange måneder før vi fikk et skjult forum. Og vi var jo mange - og det er jo litt færre her inne. Enn så lenge...

Jeg legger bare inn det Tamara skrev:

Dette underforumet vil få ett eget skjult underforum som kun medlemmer av "Aleneforeldre-gruppen" kan se og delta i. For å bli medlem her kreves det at du har vært medlem av Babyverden forum i minst 1 mnd og har over 50 innlegg totalt. Du må også ha sagt HEI i "Dette er oss" tråden vår.
Det er kun jeg, forumansvarlig, som kan legge medlemmer til i denne skjulte gruppen.
Mer info kommer!

Så det er nok ikke kommet et skjult forum ennå. Så det er 50 innlegg totalt ikke bare her[emoji4] Vi får bare vente og få opp skravlingen her så kommer det sikkert med tiden[emoji170]
 
Jeg legger bare inn det Tamara skrev:

Dette underforumet vil få ett eget skjult underforum som kun medlemmer av "Aleneforeldre-gruppen" kan se og delta i. For å bli medlem her kreves det at du har vært medlem av Babyverden forum i minst 1 mnd og har over 50 innlegg totalt. Du må også ha sagt HEI i "Dette er oss" tråden vår.
Det er kun jeg, forumansvarlig, som kan legge medlemmer til i denne skjulte gruppen.
Mer info kommer!

Så det er nok ikke kommet et skjult forum ennå. Så det er 50 innlegg totalt ikke bare her[emoji4] Vi får bare vente og få opp skravlingen her så kommer det sikkert med tiden[emoji170]
Ok - da får vi håpe at det kommer et om vi klarer å holde i gang skravlingen da :)
 
Ok - da får vi håpe at det kommer et om vi klarer å holde i gang skravlingen da :)

Ja vi får prøve å få mer skravling og aktivitet her så kommer det sikkert etterhvert[emoji4][emoji1305]
 
Ja vi får prøve å få mer skravling og aktivitet her så kommer det sikkert etterhvert[emoji4][emoji1305]
Var bare redd det var sånn 50.000 innlegg eller noe, haha. Totalt sett altså. For den type mål hadde vært litt langt unna når vi er så få her.
 
Back
Topp