Skravletråd

Hvis jeg sitter naken med litt krum rygg, så kommer puppene mine borti magen hud mot hud. Nesten hengepupper. Klare for å bli store med melk.

Tynning... jeg klarte det der med min 25/26-ukers mage bare ved å sitte lett henslengt i sofaen [emoji23]
 
Tynning... jeg klarte det der med min 25/26-ukers mage bare ved å sitte lett henslengt i sofaen [emoji23]
Jeg er langt ifra tynn:) Jeg er derimot lang i ryggen og har små, relativt faste pupper til vanlig:)
 
Begge kattene er fast inventar i babysenga. Burde kanskje nektet dem opphold der, men når Doser’n blir født kommer jeg uansett til å sperre dem helt ute fra soverommet, så antar det ikke blir et problem. Verre med vugga på stua.
 
Han klarte å nevne Jonas! Det var helt utrolig! Det er alltid mulig å hate litt på Støre :hilarious:
Han kunne vært på en annen planet, og en eller annen hadde likevel klart å finne noe å gi ham skylda for. :p
Altså.. Det er ikke det at jeg er kjempefan av politikere generelt. Jeg synes det er for mye prat om hva andre gjør feil, og for lite om hva de brenner for og hvorfor deres parti er det beste.

Men Sandberg, han tar kaka. Totalt blottet for normal folkeskikk og selvinnsikt. Det får en til å lure på om han en dag bomma på Latter og tilfeldigvis deisa inn på Stortinget, og fant ut at her var det mye mer presse, så bedre å la teaterkunnskapene få fri utfoldeles der. Jeg forstår ikke at sånne folk får være med å styre landet vårt!
 
Blir sikkert andre ting å tenke på, men blæææææææh jeg syns veneflon er så ekkelt.
 
Har faktisk ikke vært der foreløpig, men må testes. 20 meter til kafé er innafor. Spørs om det ikke blir kjekkere å shoppe når det er til mini. [emoji12]

Ja dem har en fin liten barnebutikk i 2 egt på bølgen. Millas [emoji4] kjøpt endel til storebror.

Og etter shopping er en tur opp trappene til påtvers en perfekt avslutning [emoji6]
 
Snakket med eks-mannen nettopp. Han lurte på om jeg hadde begynt permisjon denne uka. Måtte svare at jeg har termin denne uka:)
 
Back
Topp