Skravletråd

Haha, og jeg glemte personnummeret da jeg var på TUL..flaks mannen var med og har klisterhjerne [emoji28]
 
Herregud, jeg har lyst til å både le og grine av denne tråden :hilarious: :sad010


Ligger her og synes synd på meg selv, kastet opp for litt siden og er kjempe kvalm. Det lukter oppvarmet tomatsuppe i hele huset, og det fristet hverfall ikke når gutta lute på om jeg også ville ha :puke

Og så må jeg le da, av oppblåste mager og gravid fiser :laughing021 Og kjenner meg jo godt igjen :fart005

Dere er herlige!

:wav
 
Jeg trodde jeg var ferdig med kvalmen. Jeg hadde jo vært i så fin form de siste dagene... Yeah right, jeg jubla for tidlig og ble slått i fleisen av kvalme og oppkast i går kveld :arghh:
 
Sliter så med å godta at æ e gravid, selv om æ e så trøtt som en dupp når æ e ferdig på jobb..sovna på bussen på vei hjem i går, må sove middag kvil hver dag og er uggen tidvis, klare ikke kaffe..og æ som bare elsker kaffe[emoji477] men klare ikke helt å si til hjernen min.. jepp du e gravid, trenger ikke mer symptomer en dette.. men nei.. Tror ikke jeg er gravid før æ har sett at det er noe der nede på rett plass..tenker også, hmm.. siden jeg ikke kjerne livmor toppen, så e æ sikkert gravid utfor livmora..
 
Sliter så med å godta at æ e gravid, selv om æ e så trøtt som en dupp når æ e ferdig på jobb..sovna på bussen på vei hjem i går, må sove middag kvil hver dag og er uggen tidvis, klare ikke kaffe..og æ som bare elsker kaffe[emoji477] men klare ikke helt å si til hjernen min.. jepp du e gravid, trenger ikke mer symptomer en dette.. men nei.. Tror ikke jeg er gravid før æ har sett at det er noe der nede på rett plass..tenker også, hmm.. siden jeg ikke kjerne livmor toppen, så e æ sikkert gravid utfor livmora..

Kjenner meg igjen... Er jo kvalm på og av og legger meg likt med barna nesten hver kveld, men klarer ikke å kjenne meg trygg likevel.. Håper det hjelper ette tul i morgen, 8+2.
 
Er det vanlig å bekrefte graviditet med blodprøve hos legen når du får positiv test heime?
Prøvd å lese meg litt frem til svar, mange venter til veke 10-12.
Er så overraska (og veldig glad) over positiv test. Føler eg må ha bekreftelse på eit vis, blodprøve eller tidlig ultralyd..

Brukte fleire år, hormonkurer og ned mange kilo på storebror!
 
Kjenner meg igjen... Er jo kvalm på og av og legger meg likt med barna nesten hver kveld, men klarer ikke å kjenne meg trygg likevel.. Håper det hjelper ette tul i morgen, 8+2.
Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei... :(
 
Jeg må syte litt.. står på jobb i kveld og føler meg skikkelig sjøsyk.. aldri opplevd denne formen i tidligere svangerskap..
 
Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei... :(

Krysser fingrene for at alt er bra! Er jo mulig at du er kortere på vei en du trodde? Med mindre du er skråsikker på når el var er det fortsatt håp <3
 
Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei... :(
Krysser fingrene for deg [emoji173]
 
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først? :)
 
Fytti den luktesansen...mannen står på kjøkkenet og lager taco. Jeg klarer ikke være i samme rom fordi det lukter sånn fet laks (tipper det var det stekepanna ble brukt til sist)....fet laks... :yuck::yuck::yuck::hungover::grumpy:

Og mannen bare.."lukter det laks??? Jeg lager jo taco!" ...stakkars må bli oppgitt :p
 
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først? :)

Jeg er 9+0 idag, fortalte det like godt til alle på julebordet med jobben..synes så godt på meg at jeg så alle planta øya i magen min, er eller ganske slank[emoji85]Synes også det er så ubehagelig å lyve om hvorfor jeg er sykemeldt (hyperemesis) så var deilig å få det ut[emoji16]
 
Hola damer! Har dere begynt å planlegge skjult underforum/gruppe?? Dere har straks nok innlegg her til å få det :)
 
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først? :)

Fortalte det til samboeren, en kompis på jobb, sjefen og min lillesøster i den rekkefølgen :) Er ikke så langt på vei, men trenger noen allierte på jobb og på privaten siden formen blir stadig dårligere.
 
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først? :)

Jeg fortalte til foreldrene våre, søstern og to venninner på jobb. Ellers veit de fleste venninnene mine av vi prøver, men tror ikke tørr spørre enda :p etter 3 SA og utredning har jeg trengt støtte og noen snakke med utover bare samboer.
 
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først? :)

Har kun fortalt det til en venninne enda. Trengte en til å hjelpe meg å holde det skjult på fest i går+ at jeg ville ta bilen for å slippe å betale taxi, og da måtte jeg nesten forklare henne hvorfor siden vi dro sammen [emoji23][emoji23]

Vi kommer til å fortelle det til kommende storebror, våre foreldre og våre søsken i jula. Og så sprer det seg vel til familie og slekt og venner etter det. Må vel varsle de nærmeste på jobb før jeg tar ferie, så de ikke finner det ut om noen røper det på sosiale medier eller lignende.. resten får høre det etter jul [emoji846]
 
Back
Topp