Skravletråd

Er så sulten hele tiden. Kan spise middag og føle meg sulten igjen etter 1 time :woot: så mye småspising for tiden ;)
 
Er så sulten hele tiden. Kan spise middag og føle meg sulten igjen etter 1 time :woot: så mye småspising for tiden ;)

Her også [emoji33] Gikk ned 13 kg med Roedemetoden her tidligere, og nå kommer jo kiloene tilbake i rekordfart fordi jeg bare må ha mat hele tiden! Håper det roer seg så jeg finner en gylden middelvei snart [emoji28]
 
Jeg bestilte time til gyn for en mnd siden rett etter jeg hadde hatt en SA.
Og ville ha time for videre hjelp til å bli gravid.
Men nå er jeg jo gravid igjen og den timen er om en uke. Da er jeg 6+4 på vei.
Burde jeg avbestille timen, eller kan jeg dra til avtalt tid og høre om jeg kan få en tul siden jeg likevell har timen? [emoji16][emoji16]
 
Hmmm. I går glemte jeg å ta av beltet når jeg skulle gå ut av bilen. Finnes det noe som heter gravidhjerne?
 
Venter på farmen.. Må se! Synes de sender det alt for sent for oss gravide. Skulle helst vært i seng før ett par timer siden jo! :laughing025
 
Jeg tror jeg har anntydning til mage :eek: er det mulig? :hilarious: er svangerskap nr2 og jeg føler at det ser ut som om at jeg er gravid jo :eek:
 
Jeg tror jeg har anntydning til mage :eek: er det mulig? :hilarious: er svangerskap nr2 og jeg føler at det ser ut som om at jeg er gravid jo :eek:

Samme her[emoji15] Jeg var gravid i sommer og var begynt å få mage da før vi måtte avbryte. Ser nesten lik ut nå, forskjellen er at nå er jeg bare 7+0 og da var jeg 19+0. Kan være oppblåstheten som spiller meg et puss og...
 
Er det bare jeg som ikke er kvalm? Ser at nesten alle skriver om kvalme og ømme pupper, det har jeg aldri merket i noen av mine svangerskap og venter nr 5 nå. Bare 5+6 i dag, men tenker jo litt hver gang når jeg alltid er uten de symptomene.

Jeg føler meg båsfull noen morgener, eller som om jeg har drukket hele natten og stått opp igjen bare et par timer etterpå :p Det er fælt, men det gir seg ganske fort som regel. Ikke har jeg matlyst heller så lever på en banan fra kl 08 til 14.00 ca..

Rart så forskjellig det kan føles å være..
 
Samme her[emoji15] Jeg var gravid i sommer og var begynt å få mage da før vi måtte avbryte. Ser nesten lik ut nå, forskjellen er at nå er jeg bare 7+0 og da var jeg 19+0. Kan være oppblåstheten som spiller meg et puss og...

Det kan være oppblåsthet ja, men så føler jeg meg ikke oppblåst :eek: spennede da å se om jeg får større mage denne gangen!
 
Jeg har mage også allerede, men er nok mest oppblåst da den er tydelig større om kvelden. Sånn er det med barn nr 3 i magen...[emoji51] Barna mine har faktisk allerede spurt meg begge to om jeg har baby i magen, og jeg er 7+4 idag...[emoji33]
 
Jeg bestilte time til gyn for en mnd siden rett etter jeg hadde hatt en SA.
Og ville ha time for videre hjelp til å bli gravid.
Men nå er jeg jo gravid igjen og den timen er om en uke. Da er jeg 6+4 på vei.
Burde jeg avbestille timen, eller kan jeg dra til avtalt tid og høre om jeg kan få en tul siden jeg likevell har timen? [emoji16][emoji16]
Vi1lle ha dratt på timen uansett :) så får du sikkert bare en tidlig ul isteden! :-D
 
Er det bare jeg som ikke er kvalm? Ser at nesten alle skriver om kvalme og ømme pupper, det har jeg aldri merket i noen av mine svangerskap og venter nr 5 nå. Bare 5+6 i dag, men tenker jo litt hver gang når jeg alltid er uten de symptomene.

Jeg føler meg båsfull noen morgener, eller som om jeg har drukket hele natten og stått opp igjen bare et par timer etterpå [emoji14] Det er fælt, men det gir seg ganske fort som regel. Ikke har jeg matlyst heller så lever på en banan fra kl 08 til 14.00 ca..

Rart så forskjellig det kan føles å være..
Jeg er heller ikke kvalm. Men vet jo ikke om jeg kommer til å bli det etterhvert. Jeg er også 5+6 i dag, men er min første graviditet så jeg har ikke noe tidligere svangerskap å sammenligne symptomer med da. [emoji4]
 
Er det bare jeg som ikke er kvalm? Ser at nesten alle skriver om kvalme og ømme pupper, det har jeg aldri merket i noen av mine svangerskap og venter nr 5 nå. Bare 5+6 i dag, men tenker jo litt hver gang når jeg alltid er uten de symptomene.

Jeg føler meg båsfull noen morgener, eller som om jeg har drukket hele natten og stått opp igjen bare et par timer etterpå :p Det er fælt, men det gir seg ganske fort som regel. Ikke har jeg matlyst heller så lever på en banan fra kl 08 til 14.00 ca..

Rart så forskjellig det kan føles å være..
Jeg er ikke kvalm, men liker ikke lukten av middag. Kastet opp et par ganger uten å kjenne kvalme.
 
Jeg er 5+4 i dag, og puppene værker!! Normalt sett er de a-cup og en fyldigere a-cup (litt forskjell ja). Og nå føles det som de skal sprenge! De er SÅ faste:arghh:
Mannen fryder seg, men får ikke røre;)
 
Jeg er ikke kvalm og er 7+4, så kanskje jeg slipper unna? :wideyed: føler meg uggen innimellom, men ikke noe krise. Puppene var helt krise, men er ikke like vonde lenger. Føler meg ikke super gravid, men får bare prøve nyte det så lenge det varer og satse på at alt er i orden :happy:
 
Jeg er 5+4 i dag, og puppene værker!! Normalt sett er
de a-cup og en fyldigere a-cup (litt forskjell ja). Og nå føles det som de skal sprenge! De er SÅ faste:arghh:
Mannen fryder seg, men får ikke røre;)


Så heldig du er med faste pupper :D :D :D om jeg står på alle fire ser det ut som snopeposer fra Dropsen:wtf:
Hahaha, men så har jeg fullammet 4 barn også :p
Fikk høre det på barsel i fjor at jeg var heldig med den vorta,men herregud for en ting si av en barnepleier :rolleyes:
 
Back
Topp