Skravletråd

Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Jeg har hatt to laster, Pepsi Max og røyk! Men har slutta å røyke, så kommer til å drikke hvertfall litt Pepsi Max, ellers får jeg vel abstinenser :wacky:
 
Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Drikker maks 3 kopper te, da er jeg innenfor anbefalingene. Og da motstår jeg fra annen koffein. Hvis jeg drikker litt cola en dag er det en te kopp mindre. Er veldig forsiktig :)
 
Jeg skal ikke på TUL [emoji846]

Drikker ikke mye koffein fra før da jeg tåler det dårlig. Så drikker koffeinfri te. Unner meg litt Pepsi Max en gang i blant, men ingen mengder [emoji846]

Gah! Er såååå sulten for tiden, spiser i ett! [emoji33] har sikkert lagt på meg 1-2 kg allerede [emoji31]
 
Er jeg den eneste som ikke skal på TUL?
Jeg skal, men har alltid tenkt at det har vært helt unødvendig.
Men for vår del så er det for å se om det er en eller to der inne. Ved UL etter stimulering med gonal f, så var det to store og modne follikler. Satt ovitrelle for å få EL, og da er sjansen for at begge er befruktet ganske stor :) er 4+5 i dag og skal ha UL når jeg er 7+1. Syns det er leeenge å vente.
 
Jeg er så vanvittig kvalm hele dagen :hungover: jeg drikker vanligvis ikke cola, men i går kjøpte gubben det og ga meg kanskje 1dl :hilarious: det hjalp heldigvis litt.

Jeg har problemet med at jeg glemmer å spise og kjenner jeg er skrubbsulten når jeg først tar meg en bit :sorry:
 
Jeg skal, men har alltid tenkt at det har vært helt unødvendig.
Men for vår del så er det for å se om det er en eller to der inne. Ved UL etter stimulering med gonal f, så var det to store og modne follikler. Satt ovitrelle for å få EL, og da er sjansen for at begge er befruktet ganske stor :) er 4+5 i dag og skal ha UL når jeg er 7+1. Syns det er leeenge å vente.

Synes ikke det er noe galt med TUL altså. :) Husker sist så ble jeg så revet med av at alle skulle ta det, så jeg hadde tenkt selv. Men så droppa jeg det. Fordi at jeg er lat.
 
Uff
Jeg er så vanvittig kvalm hele dagen :hungover: jeg drikker vanligvis ikke cola, men i går kjøpte gubben det og ga meg kanskje 1dl :hilarious: det hjalp heldigvis litt.

Jeg har problemet med at jeg glemmer å spise og kjenner jeg er skrubbsulten når jeg først tar meg en bit :sorry:
Uff, da er vi to:grumpy: Kvalm, dårlig på å spise og har vurdert sterkt om jeg skal kjøpe meg cola etterpå. Skal på hytta og hat en biltur på 4timer foran meg, og kjenner jeg gruer meg litt.. Pleier ikke å bli bilsyk, men nå som jeg er uvel i utgangspunktet kjenner jeg at jeg gruer meg litt:wideyed:
 
Jeg skal ikke på TUL [emoji846]

Drikker ikke mye koffein fra før da jeg tåler det dårlig. Så drikker koffeinfri te. Unner meg litt Pepsi Max en gang i blant, men ingen mengder [emoji846]

Gah! Er såååå sulten for tiden, spiser i ett! [emoji33] har sikkert lagt på meg 1-2 kg allerede [emoji31]

Jeg å :p
 
Uff

Uff, da er vi to:grumpy: Kvalm, dårlig på å spise og har vurdert sterkt om jeg skal kjøpe meg cola etterpå. Skal på hytta og hat en biltur på 4timer foran meg, og kjenner jeg gruer meg litt.. Pleier ikke å bli bilsyk, men nå som jeg er uvel i utgangspunktet kjenner jeg at jeg gruer meg litt:wideyed:


Oida :dead: Lykke til! Tror cola kan hjelpe litt bare ikke drikk for mye da blir det fort ekkelt igjen:hungover:
Jeg pleier heller ikke bli bilsyk, men er jeg kvalm og setter meg i bilen er det større risiko for at det går galt :sorry:
 
Bare spiser og fiser hele dagen... og Gud så fort forbanna jeg blir [emoji24]
 
Bare spiser og fiser hele dagen... og Gud så fort forbanna jeg blir [emoji24]

Hihi :hilarious: jeg beklager, men jeg sitter her og ler og fiser :hilarious: du er ikke den eneste. Det er greit så lenge jeg er hjemme da. Gubben kikker på meg og rister på hodet og går i et annet rom :p
 
Hihi :hilarious: jeg beklager, men jeg sitter her og ler og fiser :hilarious: du er ikke den eneste. Det er greit så lenge jeg er hjemme da. Gubben kikker på meg og rister på hodet og går i et annet rom :p
Hahaha ja har stinka ned hele stua her. Fy for ei lukt på de gravid fisene!! Må rett og slett smyge ut noen på jobb også eller så eksploderer jeg! Fiser nesten aldri til vanlig [emoji23]
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Hurra! Begynner å få vondt i puppene! Eller det stikker noe voldsomt av og til [emoji322]
 
I dag har jeg klaga over lite symptomer. Har vært kvalm en stund, men i dag har det vært mindre. Ikke var puppene ømme heller. Ringte mannen og sa «hva om det betyr det går galt?!».

Ingen tegn til det altså, blir bare veldig frustrert over egen krisemaksimering ;)
 
Back
Topp