Skravletråd!

Hvordan gikk det med deg i helgen?

Jeg fikk faktisk gjort mye. Men au au au så vondt bekkenet er nå:(
Jeg fikk gjort litt på fredag, fikk på plass resten av babyklærne, men det var vel egentlig det [emoji56] Har så lyst til å starte med ommøblering av to/tre rom i andre etasje, for å få alt klart til babyen kommer, men får ikke gjort noe selv, og mannen har vært borte i helgen, så jeg har ligget mye rett ut på sofaen og bare slappet av egentlig [emoji4]

"Problemet" med det, er at bekkenet er veldig bra i dag, jeg klarer å gå uten krykker, og dermed kaster jeg meg over arbeidsoppgaver med stor lyst, også angrer jeg skikkelig i morgen [emoji85]
 
Jeg fikk gjort litt på fredag, fikk på plass resten av babyklærne, men det var vel egentlig det [emoji56] Har så lyst til å starte med ommøblering av to/tre rom i andre etasje, for å få alt klart til babyen kommer, men får ikke gjort noe selv, og mannen har vært borte i helgen, så jeg har ligget mye rett ut på sofaen og bare slappet av egentlig [emoji4]

"Problemet" med det, er at bekkenet er veldig bra i dag, jeg klarer å gå uten krykker, og dermed kaster jeg meg over arbeidsoppgaver med stor lyst, også angrer jeg skikkelig i morgen [emoji85]

Jeg har ommøblert i helgen. Jentungen på 4,5 år har fått nytt rom i kjelleren sammen med store broren. Så nå er babyrommet tomt. Dermed kan jeg starte planleggingen og organiseringen skikkelig. Må bare nett vente til bekkenet er litt bedre.
Idag blir det rett hjem for å hvile:dead:
 
Jeg har ommøblert i helgen. Jentungen på 4,5 år har fått nytt rom i kjelleren sammen med store broren. Så nå er babyrommet tomt. Dermed kan jeg starte planleggingen og organiseringen skikkelig. Må bare nett vente til bekkenet er litt bedre.
Idag blir det rett hjem for å hvile:dead:
Så flink! [emoji4] Du har fått gjort en del da!

Det er så lett å tenke "i dag er formen bra, nå kan jeg gjøre masse [emoji16]" også straffer det seg skikkelig etterpå [emoji85]

Men jeg er i alle fall en slow learner, så jeg kommer sikkert til å gjøre masse i dag allikevel!
 
Så flink! [emoji4] Du har fått gjort en del da!

Det er så lett å tenke "i dag er formen bra, nå kan jeg gjøre masse [emoji16]" også straffer det seg skikkelig etterpå [emoji85]

Men jeg er i alle fall en slow learner, så jeg kommer sikkert til å gjøre masse i dag allikevel!

Haha. Jeg er nok det jeg også. Føler jeg får høre det sånn ca annen hver dag ifra mannen. -Nå gjør du for mye, du kommer til å bli dårlig i kveld/i morgen.
Jeg brånekter, og mannen får rett :p :laughing025
 
I går fikk jeg gått gjennom babyklærne og ryddet i kommoden. Forsøkt å sortere etter størrelse men ikke alt er merket (arvetøy), og jeg syns det er supervanskelig å ta det på øyemål. Så klærne i størrelser mellom 54 og 68 ligger stort sett sammen enda.

Så kom mannen min hjem, med to bæreposer med mere babytøy han hadde arvet fra ei venninne. [emoji14] Så da må jeg i gang med vasking og sortering igjen. Haha!

Hvordan har dere sortert klærne?
 
I går fikk jeg gått gjennom babyklærne og ryddet i kommoden. Forsøkt å sortere etter størrelse men ikke alt er merket (arvetøy), og jeg syns det er supervanskelig å ta det på øyemål. Så klærne i størrelser mellom 54 og 68 ligger stort sett sammen enda.

Så kom mannen min hjem, med to bæreposer med mere babytøy han hadde arvet fra ei venninne. [emoji14] Så da må jeg i gang med vasking og sortering igjen. Haha!

Hvordan har dere sortert klærne?
Har noen klær hvor man ikke kan se merket lenger her også, og klarer ikke ta det på øyemål. Noe husker jeg at storesøster brukte i den og den perioden, ellers prøver jeg å måle opp mot andre klær i diverse størrelser. Men det er ikke alt jeg finner ut av, så får bare prøve meg frem så fort lillesøster vokser [emoji4]

Har sortert dem etter størrelser i hver skuff (50 og 56 sammen, resten hver for seg) og sorterer i skuffen mellom bodyer og bukser og gensere. Det kommer aldri igjen til å være så god orden i de skuffene som det er akkurat nå [emoji23]
 
I går fikk jeg gått gjennom babyklærne og ryddet i kommoden. Forsøkt å sortere etter størrelse men ikke alt er merket (arvetøy), og jeg syns det er supervanskelig å ta det på øyemål. Så klærne i størrelser mellom 54 og 68 ligger stort sett sammen enda.

Så kom mannen min hjem, med to bæreposer med mere babytøy han hadde arvet fra ei venninne. [emoji14] Så da må jeg i gang med vasking og sortering igjen. Haha!

Hvordan har dere sortert klærne?

Jeg har fått ei venninne med baby til å se på klærne med meg. Har 50-56 i skuffen og 62-68 klar i et stort handlenett. Resten er sortert i boden.
 
I dag er det nesten litt sol i Oslo :D endelig! Misunner dere som har hatt varm september!
 
I dag er det nesten litt sol i Oslo :D endelig! Misunner dere som har hatt varm september!
Jasså? Jeg var inne på jobb, og inne etter å ha kommet inn. Kjører bil til og fra ogsæ. Så jeg har ikke merket mye til været. [emoji14]
 
Noen andre her som blir holdt våkne av aktive babyer? Tredje natten på rad lillemor holder meg våken med turningen sin. Holder på å bli sprø, hun bruker blæra mi som trampoline [emoji28]
 
Noen andre her som blir holdt våkne av aktive babyer? Tredje natten på rad lillemor holder meg våken med turningen sin. Holder på å bli sprø, hun bruker blæra mi som trampoline [emoji28]

Våknet i firetiden i natt og ble liggende våken til etter fem en gang pga turning og vill sparking fra der inne:p
 
Noen andre her som blir holdt våkne av aktive babyer? Tredje natten på rad lillemor holder meg våken med turningen sin. Holder på å bli sprø, hun bruker blæra mi som trampoline [emoji28]
Frøkna i magen her turner somregel hele natta[emoji28] Våkner av og til flere ganger av spark[emoji23][emoji53]
 
Jeg håper ikke dette er et hint til hvordan døgnrytmen blir etter fødsel [emoji23]
Hehehe tror det går over ja[emoji28] Har ei venninne som hadde aktiv nattbebis i magen og den ungen sov natta gjennom etter 2 mnd[emoji4]
 
Kan godt hende det blir likt etter fødsel... men det er vel ikke fast. :)
 
Back
Topp