Skravletråd!

Jeg klarte det! [emoji16] Kom meg omsider opp av sofaen, og kravlet meg opp trappa til andre etasje (det må ha vært litt av et syn [emoji23]) og jeg er nå ferdig med å brette sammen alle klærne, sortert etter størrelser [emoji4]


6a252d9c88c19246d917f915cab4f5b9.jpg
 
Begynte å grine av Blime-dansen. Hormoner ass!
 
Ja! Masse liv til ganske faste tider. Føles som om magen blir helt deformert til tider. Må vel legge seg med hodet ned snart ;)

Åh, det husker jeg var ganske deilig. Da ble bekkenet litt bedre også. Jentungen gjorde det fra uke 32. Så er ikke mange ukene igjen[emoji4]
 
Skjult forum er borte ifra appen idag. Flere som sliter?

Den er her hos meg, men har skjedd før at den forsvinner. Enten har den kommet tilbake hvis jeg tar telefonen av og på ellers har det gått en dag eller to før det er tilbake. Appen er ikke helt stabil alltid [emoji17]
 
I dag skal jeg møte noen desember-damer i sentrum (Oslo). Det blir hyggelig, regner jeg med. :)
 
Nå er jeg lei av at hele familien er forkjøla... fireåring med astmaanfall på natta er slitsomt :(
 
Strålande solskinn ute og eg har sove 1 1/2t på sofan. Gubben tok med seg 4 åringen på en biltur slik her vart heilt stille også.
No ligg eg å kjenne på forma, føler meg heilt tappa til tross for fridag i går... Eller forma i seg sjølv er grei, er berre så sliten og "tom" :confused:

Kanskje sette meg ut i sola med ein tekopp no å sanke litt d-vitamin!
 
Sol hørtes deilig ut. Jeg er lei av gråvær. Kjenner også på følelsen av tomhet når jeg er sliten. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det.
 
Her er det heldigvis meldt finevær ei periode framover! Kanskje vi kan sleppe regnbukse og støvler på jobb ei stund? :) (Barnehage)

og kaaaaanskje kan sol og fineveret gjere at eg blir litt mindre sliten?
Har ikkje lyst å gå heime meir enn det eg gjer no, treng jobben min og den sosiale biten der for å føle at eg "fungerer"o_O
 
Go morgen[emoji3]
Da har jeg og vesla mi stått opp og spist en god hotellfrokost[emoji7][emoji119] (beste jeg vet)
Tok ei hotellnatt hun jeg og hu og har storkosa oss i trondheim med shopping og var ute å spiste en god middag igår[emoji178]
Idag skinner sola og vi tenkte å rusle litt rundt på Bakklandet og se litt før vi vender snuten hjemover til se andre 2 guttene[emoji3]
 
God morgen. Min plan er å gjøre ingenting i dag. Det blir digg. :)
 
God morgen! I dag er formen på lag for en gangs skyld, så jeg begynte dagen med en styrkeøkt. Det er første treningen min siden jeg ble gravid, så det var på tide og gjorde sååå godt! Det er første og eneste gang jeg har snakket om trening i så positivt ordlag:eek::p
 
Her har vi vore på presentasjonsgudstjeneste av konfirmantane, mellomste skal konfirmerast til våren. Litt vemodigt eigentleg kor fort tida går, snart voksen jo...fann også ut at det er 15 år sidan eg fann ut eg var gravid med han! 15 år faktisk, og eg har ikkje blitt særleg eldre :angelic:

Etterpå gjekk vi på tur med kakao og litt kjeks i sekken med minisjefen på 4 år :)
Kjenner kynnerane kjem med ein gong eg er ute å går, så vi held same tempo heldigvis:cool:
 
Go morgen[emoji3]
Da har jeg og vesla mi stått opp og spist en god hotellfrokost[emoji7][emoji119] (beste jeg vet)
Tok ei hotellnatt hun jeg og hu og har storkosa oss i trondheim med shopping og var ute å spiste en god middag igår[emoji178]
Idag skinner sola og vi tenkte å rusle litt rundt på Bakklandet og se litt før vi vender snuten hjemover til se andre 2 guttene[emoji3]

Høyres herlig ut!! :hello2
 
Høyres herlig ut!! :hello2

Det var superkoseli[emoji130][emoji178] Godt å finne på noe med ungene hver for seg og få litt alenetid me de, iallfall nå før lillesøster kommer[emoji3]

Og med det knallværet (sol og 20g) var det så koseli å bare rusle rundt å prate og kose oss[emoji307]
 
Åh, skulle gjerne hatt godvær. Vi har vært på loppis i duskregn. Fant et par søte sparkebukser i 56 og det blir fint.
 
Det var superkoseli[emoji130][emoji178] Godt å finne på noe med ungene hver for seg og få litt alenetid me de, iallfall nå før lillesøster kommer[emoji3]

Og med det knallværet (sol og 20g) var det så koseli å bare rusle rundt å prate og kose oss[emoji307]

Heilt klart!!

Eg og minstefrøkna på 4 skal ha hotellweekend i slutten av oktober med bestevenninna mi og dattera henna på 6. Då blir det kino, shopping, leiking og akvariet. Og vi bur på hotell på gubben sine bonuspoeng ;) Gjett om vi gler oss!!

Håper eg får til noko med dei eldste også, men dei er som regel opptatt i helgene:cool:
 
Back
Topp