Skravletråd!

Jippiiii ENDERLIG sol i trøndelag [emoji274][emoji1319][emoji41] Så da pakker vi snippveska å stikker på hytta[emoji39] Fortsatt ha ei fin helg alle sammen[emoji178]
 
Jippiiii ENDERLIG sol i trøndelag [emoji274][emoji1319][emoji41] Så da pakker vi snippveska å stikker på hytta[emoji39] Fortsatt ha ei fin helg alle sammen[emoji178]
God helg og kos dere[emoji4]
 
Hvordan går det å være så sulten? har spist sikkert 10 gang så mye som sambo idag. å nå går det en boks prim!
 
Hvordan går det å være så sulten? har spist sikkert 10 gang så mye som sambo idag. å nå går det en boks prim!

Har det akkurat likt. Kan ikke huske å ha vært såååå sulten med de to eldste. Tenker på mat hele tiden føles det ut som.
 
Dere, er det mulig å ha fått synlig mage i uke 13 +1? Det kan ikke bare være luft da kulen er der om morgen og [emoji85] tenkte å skjule dette til OUL (uke 19) men ser ikke ut til at dette går haha
 
Spis litt for meg også... jeg har mistet matlysten helt og sliter med kvalme igjen... :(
Har sikkert gjort det allerede [emoji28]
Uff, satser på kvalmen går bort snart!

Har det akkurat likt. Kan ikke huske å ha vært såååå sulten med de to eldste. Tenker på mat hele tiden føles det ut som.
Ja! Akuratt sånn har jeg d! Lagde hjemmelaget lapskaus idag, å har sikkert spist 5 store porsjoner [emoji28]

Dere, er det mulig å ha fått synlig mage i uke 13 +1? Det kan ikke bare være luft da kulen er der om morgen og [emoji85] tenkte å skjule dette til OUL (uke 19) men ser ikke ut til at dette går haha

Min vises om morgen å, og er 12+6 :)
 
Har det akkurat likt. Kan ikke huske å ha vært såååå sulten med de to eldste. Tenker på mat hele tiden føles det ut som.

Akuratt det samme hos meg. Husker ikke at jeg var så mye sulten med de 2 andre.
Men nå som jeg er i uke 18(17+0) så er sulhetsfølelsen gitt seg litt:)
 
Hvordan går det å være så sulten? har spist sikkert 10 gang så mye som sambo idag. å nå går det en boks prim!
Samme her:) hadde felleslunsj på jobb i går;) spiser som en mann..
 
Sitter i bilen nå. Snart i Mandal.
Har billetter til parken tirsdag-torsdag:) skal dere også?

Så ikke at du hadde skrevet før nå [emoji85] Vi var i parken på torsdag som var, og kaptein sabeltann show på fredag [emoji4] Kjempe gøy!
 
Back
Topp