Skravletråd!

Tror jeg kan si at huden er mer følsom nå som jeg er gravid. Å vokse øyenbrynene var lite behagelig idag[emoji23]
Men holdt ut da, og nydelige bryn fikk jeg[emoji23]
 
God morgen allesammen:D Noen planer for helgen?
God morgen :) Blir kanskje grillings siden det er sol (!) i Bergen :p Ellers rolig helg med noen turer og familiekos..digg med langhelg :) Noen gøye planer hos deg?
 
God morgen :) Blir kanskje grillings siden det er sol (!) i Bergen :p Ellers rolig helg med noen turer og familiekos..digg med langhelg :) Noen gøye planer hos deg?
Blir grilling her også. Er jo faktisk meldt litt temperatur :D :D
Blir en rolig langhelg, med dilling i hagen tenker jeg. Helt perfekt :)
 
Null symptomer , tror nesten ikke på at jeg er gravid [emoji849]
 
Jeg vet ikke :) fikk henvisning til tidlig ul i dag så håper jeg kommer inn fort :)

Åh så spennende! Jeg skal også få tidlig ul siden jeg hadde en ma i desember... når du får henvisning, ringer du å bestiller tid selv da, eller får du time i posten?
 
Ikke mye symptomer her heller. 5+6 idag. Eneste er at jeg er veldig hormonell. Føler jeg vil eksplodere for den minste lille ting, pluss at niplene mine er sååå ømme/vond
 
Åh så spennende! Jeg skal også få tidlig ul siden jeg hadde en ma i desember... når du får henvisning, ringer du å bestiller tid selv da, eller får du time i posten?

Legen sendte henvisning i dag så regner med jeg får time via SMS
 
Igår fikk jeg time til tul når jeg 7+0! Er så altfor spent! Burde vel få se et bankende hjerte da?!:Heartred
Er så ukonsentrert for tiden at jeg vet ikke hvordan de neste ukene skal gå:hilarious:
 
Våknet av at vaktmesteren høytrykksspylte utenfor vinduet mitt. :eek: #panikk #tredjeverdenskrig [emoji23]
 
Sitter på jobb og prøver å få gjort noe fornuftig, men alt blir bare tull i dag :p
 
Back
Topp