Skravletråd!

Da har du fortsatt litt tid på deg, men jeg skjønner du tenker det kan være lurt å gjøre klar bagen. Fikk selv målt kort livmorhals i uke 23 som resulterte i jobb-nekt og sofa-plikt. Livmorhalsen hadde blitt lenger nå i uke 26, så er ikke like bekymret lenger [emoji5] Hvor lang er livmorhalsen din målt til?
Oj så bra at den ble lengre igjen. Sist den ble målt så var den blitt 1,8. Nå har den holdt seg der i 1 måned ca, så håper den kanskje kan bli lengre sånn som med deg :happy:
 
Nå kan det vær jeg spør litt domt, men hvor får dere klompelompe oppskriftene? Er det bok eller på nett? Eller begge dele? :hilarious:

Du kan få kjøpt enkelt oppskriftene på nett eller kjøpe bok. Tror ikke det ligger gratis oppskrifter ute. Jeg kjøpte i allefall boken
 
Oj så bra at den ble lengre igjen. Sist den ble målt så var den blitt 1,8. Nå har den holdt seg der i 1 måned ca, så håper den kanskje kan bli lengre sånn som med deg :happy:

Uff, så skummelt....
De hadde visst målt min til 18mm i uke 23. Da måtte jeg ligge så mye som mulig til neste kontroll i uke 24, og var da blitt ca 30mm. Nå sist gang var den blitt 36mm i uke 26 [emoji847]
Håper din blir lenger også, det er hvertfall mulig! Du blir vel kontrollert jevnlig?
 
Uff, så skummelt....
De hadde visst målt min til 18mm i uke 23. Da måtte jeg ligge så mye som mulig til neste kontroll i uke 24, og var da blitt ca 30mm. Nå sist gang var den blitt 36mm i uke 26 [emoji847]
Håper din blir lenger også, det er hvertfall mulig! Du blir vel kontrollert jevnlig?
Jepp, ikke bare bare. Men går fint, heldigvis ikke blitt kortere :happy:
Så bra. Da finnes det håp for at min også blir lengre igjen. Ja de følger meg opp, så er ofte på kontroll :)
 
Du kan få kjøpt enkelt oppskriftene på nett eller kjøpe bok. Tror ikke det ligger gratis oppskrifter ute. Jeg kjøpte i allefall boken
Okey. Takk :happy: Har lyst å kjøpe noen av oppskriftene, så får se. Er ikke så flink til å strikke enda, men prøver meg frem og har klart en del til nå:happy:
 
Okey. Takk :happy: Har lyst å kjøpe noen av oppskriftene, så får se. Er ikke så flink til å strikke enda, men prøver meg frem og har klart en del til nå:happy:

Jeg hadde skole nivå i strikking (les skjerf i rett strikk) og til nå har jeg strikket lue, romper og bestefarvest. Syntes de oppskriftene er lette å forstå også tar det maks 1 uke med et par timer på kveldene så er resultatet klart. :happy: er det som er så moro når man slipper å knote seg igjennom.
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]
Huff, for en fæl beskjed! Når kommer mannen hjem?
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]

Så utrolig leit å høre! :( Den j.. kreften, altså. Sender over en stor, god klem ❤️
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]
Huff stor klem
 
Her har det vært en lang og tung dag. Hatt to jenter som har stått opp på feil fot. Gubben å. Så nå blir det asosial netflixing og potetgull på meg
 
Må bare lufte litt. Dette har ikke vært en bra dag :/ først glukosebelastning, som er kjipt i seg selv. Nå ringte mannen, som er på konferanse i Storbritania, og fortalte at de avslutter behandlingen av kreften til svigermor[emoji22] det er ingenting mer de kan gjøre. Vi visste at hun sannsynligvis ikke hadde all verdens tid, men det ble plutselig veldig nært. Nå vil jeg bare ha mannen hjem[emoji174]
Uff, klem til deg. Forstår godt at du vil ha mannen hjem, og kjempe godt ned venner som stiller opp :Heartred
 
Back
Topp