Skravletråd!

Merker at jeg bare mååååå inn å snike på oktober hver dag nå.
Tenk, ikke lenge før første baby i november er født heller....

Spennende!!![emoji3]
Men håper vi desembermammaer klarer å knipe sammen til nærmere desember altså.
 
Takk! I like måte! [emoji3]
Har du noen planer?

Redebygging, redebygging og redebygging :p :p
Merkelig hvor stor lyst jeg får til å få orden på ting og tang :p Håper bekkenet samarbeider til en liten snartur på IKEA.
Ellers skal jeg holde meg langt unna bergen og sykkel vm kaos :p

Du da?
 
Redebygging, redebygging og redebygging :p :p
Merkelig hvor stor lyst jeg får til å få orden på ting og tang :p Håper bekkenet samarbeider til en liten snartur på IKEA.
Ellers skal jeg holde meg langt unna bergen og sykkel vm kaos :p

Du da?

Skulle til å si at kanskje vi treffes på ikea! [emoji1] Men er nok ikke i nærheten av Bergen den ikea'en vi sannsynligvis ender opp på.
Har egentlig ingen planer, men som deg er jeg blitt skikkelig redebygger, så blir nok litt innkjøp og ordning. Kanskje jeg klarer å få klar fødebagen denne helgen tilogmed [emoji5][emoji1360]
 
Skulle til å si at kanskje vi treffes på ikea! [emoji1] Men er nok ikke i nærheten av Bergen den ikea'en vi sannsynligvis ender opp på.
Har egentlig ingen planer, men som deg er jeg blitt skikkelig redebygger, så blir nok litt innkjøp og ordning. Kanskje jeg klarer å få klar fødebagen denne helgen tilogmed [emoji5][emoji1360]

Nei, sjansen for at vi treffes på samme Ikea er nok liten[emoji23] selv om det hadde vert veldig koselig å treffe på deg[emoji4]

Fødebagen ja. Du som venter tvillinger har vell enda større sannsynlighet for å måtte bruke den før termin[emoji6]
 
Nei, sjansen for at vi treffes på samme Ikea er nok liten[emoji23] selv om det hadde vert veldig koselig å treffe på deg[emoji4]

Fødebagen ja. Du som venter tvillinger har vell enda større sannsynlighet for å måtte bruke den før termin[emoji6]

Ja det hadde vært koselig! [emoji5]
Tenker det er greit å ha den baggen klar selvom jeg håper å slippe å bruke den altfor tidlig. Men føles godt å liksom ha det klart. Har vasket de minste barneklærne nå i dag, så da kan de hvertfall legges i baggen [emoji6] Må bare finne en bag.
 
Hvilke oppskrifter bruker du?

Jeg holder på med en ulldress til Bønna. Har strikket to allerede, men når mamma så de begynte hun å le fordi hun mente de var ALTFOR store [emoji51] Så nå er jeg i gang med en litt mindre størrelse [emoji6] Har strikket babyklær og -tepper i mange år, så blir fint å endelig få bruk for noe av det.

Jeg er veldig glad i klompelompe sine oppskrifter. De passer meg utmerket på mitt strikke nivå også kan jeg bli litt utfordret uten at jeg mister motet. Jeg tør ikke strikke alt for lite, redd for at det ikke blir brukt, så jeg strikket 3-6 mnd. Og i mine øyne ser det ferdige resultatet ut som str 56-62.
 
Ja det hadde vært koselig! [emoji5]
Tenker det er greit å ha den baggen klar selvom jeg håper å slippe å bruke den altfor tidlig. Men føles godt å liksom ha det klart. Har vasket de minste barneklærne nå i dag, så da kan de hvertfall legges i baggen [emoji6] Må bare finne en bag.

Hvilke klær tar du med i baggen da?
 
Hvilke klær tar du med i baggen da?

Tenker å ha med til barna:

Hentesett
4 sett ullundertøy (prematur + nyfødt)
1 sett ullpyjamas str 50
2 ulltepper
Klorevotter
Sokker
Luer
Smokker
Bleier str 1

[emoji5] Håper det ikke er noe jeg har glemt.
 
Tenker å ha med til barna:

Hentesett
4 sett ullundertøy (prematur + nyfødt)
1 sett ullpyjamas str 50
2 ulltepper
Klorevotter
Sokker
Luer
Smokker
Bleier str 1

[emoji5] Håper det ikke er noe jeg har glemt.
Ååå kjenner jeg har både lyst å ikke lyst å gjøre klar baggen. Men har fått beskjed av jordmor om at det kan være lurt å bare gjøre den klar fra senest uke 28, da jeg har så mye kynnere og rier sånn plutselig noen gang, og en livmorhals som er veldig kort. :yuck:
Har egentlig termin 4.januar, men får vel bare være forberedt tilfelle...

Meeen, har litt tid enda da jeg bare er 24+5 nå :)
 
Jeg er veldig glad i klompelompe sine oppskrifter. De passer meg utmerket på mitt strikke nivå også kan jeg bli litt utfordret uten at jeg mister motet. Jeg tør ikke strikke alt for lite, redd for at det ikke blir brukt, så jeg strikket 3-6 mnd. Og i mine øyne ser det ferdige resultatet ut som str 56-62.
Nå kan det vær jeg spør litt domt, men hvor får dere klompelompe oppskriftene? Er det bok eller på nett? Eller begge dele? :hilarious:
 
Ååå kjenner jeg har både lyst å ikke lyst å gjøre klar baggen. Men har fått beskjed av jordmor om at det kan være lurt å bare gjøre den klar fra senest uke 28, da jeg har så mye kynnere og rier sånn plutselig noen gang, og en livmorhals som er veldig kort. :yuck:
Har egentlig termin 4.januar, men får vel bare være forberedt tilfelle...

Meeen, har litt tid enda da jeg bare er 24+5 nå :)

Da har du fortsatt litt tid på deg, men jeg skjønner du tenker det kan være lurt å gjøre klar bagen. Fikk selv målt kort livmorhals i uke 23 som resulterte i jobb-nekt og sofa-plikt. Livmorhalsen hadde blitt lenger nå i uke 26, så er ikke like bekymret lenger [emoji5] Hvor lang er livmorhalsen din målt til?
 
Back
Topp