Skravletråd!

Mistenker at jeg allerede kjenner bevegelse fra lille [emoji173]️
Merket det in2-3 dager nå, og er 12+5 i dag [emoji4]
 
Mistenker at jeg allerede kjenner bevegelse fra lille [emoji173]️
Merket det in2-3 dager nå, og er 12+5 i dag [emoji4]
Åh, så koslig! Gleder meg til små babyspark:Heartred Her kjenner jeg kun fantomspark enda. Like glad hver gang fram til det går opp for meg at det er alt for langt opp til å være baby:p
 
Mistenker at jeg allerede kjenner bevegelse fra lille [emoji173]️
Merket det in2-3 dager nå, og er 12+5 i dag [emoji4]
Ja vetdu, jeg har tenkt det samme i noen dager! 12+2 i dag, og synes det er noe altså.. [emoji43]
 
Åh, så koslig! Gleder meg til små babyspark:Heartred Her kjenner jeg kun fantomspark enda. Like glad hver gang fram til det går opp for meg at det er alt for langt opp til å være baby:p

Kjenner ikke spark enda. Det er baby for liten til. Men kjenner noe bevegelse [emoji4]
 
så herlig, tror faktisk jeg kjenner noen svake skvulp fra lille også
Man kjenner vel tidligere når det ikke er første og? Kanskje det er enda raskere til deg som har 4?:)
 
Man kjenner vel tidligere når det ikke er første og? Kanskje det er enda raskere til deg som har 4?:)
Ja, jeg kjenner i allefall igjen bevegelsene og husker forskjellen på luftbobler og små dult. har tidligere sett det utenpå magen ganske tidlig også.
 
Er litt glade for at vi ikke har noen barn fra før av når jeg er så kvalm. Ser på timeplanen til noen av dere og blir helt imponerte! Her er jeg råfornøyd om jeg klarer å komme meg på jobb. Hvis jeg i tillegg klarer å rydde, da har jeg en kjempebra dag!
 
God helg da jenter, håper dere får ei super helg i varmen! :)
 
Er litt glade for at vi ikke har noen barn fra før av når jeg er så kvalm. Ser på timeplanen til noen av dere og blir helt imponerte! Her er jeg råfornøyd om jeg klarer å komme meg på jobb. Hvis jeg i tillegg klarer å rydde, da har jeg en kjempebra dag!

Den skjønner jeg godt. Var litt deilig sist gang å bare måtte ta hensyn til meg selv og formen min. Nå henter jeg frem alt jeg har for å gjøre tiden sammen med frøkna fin, selv om formen er dårlig. Man presser seg nok litt mer. Mannen gjør nok en del mer husarbeid enn vanlig også om dagen [emoji23]
 
Man blir overraskende vandt til å bare komme seg gjennom rutinene, men mange dager kollapser jeg på sofaen etter bhg levering.
 
Den skjønner jeg godt. Var litt deilig sist gang å bare måtte ta hensyn til meg selv og formen min. Nå henter jeg frem alt jeg har for å gjøre tiden sammen med frøkna fin, selv om formen er dårlig. Man presser seg nok litt mer. Mannen gjør nok en del mer husarbeid enn vanlig også om dagen [emoji23]

Ja, vil tro det krever litt mer når man har barn fra før av! Da er man glad man har en mann som hjelper til! [emoji16]
 
Det er så slitsomt når treåringen får hystetisk raptus fordi jeg lukka flaska hennes. Jeg er tydeligvis verdens mest håpløse mor som ikke skjønte hva hun ville. Ikke at hun forstod hva hun ville selv men... gotta love trass altså....
 
Det er så slitsomt når treåringen får hystetisk raptus fordi jeg lukka flaska hennes. Jeg er tydeligvis verdens mest håpløse mor som ikke skjønte hva hun ville. Ikke at hun forstod hva hun ville selv men... gotta love trass altså....
:hilarious::hilarious:
 
Det er så slitsomt når treåringen får hystetisk raptus fordi jeg lukka flaska hennes. Jeg er tydeligvis verdens mest håpløse mor som ikke skjønte hva hun ville. Ikke at hun forstod hva hun ville selv men... gotta love trass altså....

Det er de små tingene som får de største reaksjonene [emoji85] Frøkna gråt vanvittig tidligere fordi hun ikke fikk dytte pappan ut av senga.... hun skulle jo leke at hun skulle sove på hans plass [emoji12]
 
Det er de små tingene som får de største reaksjonene [emoji85] Frøkna gråt vanvittig tidligere fordi hun ikke fikk dytte pappan ut av senga.... hun skulle jo leke at hun skulle sove på hans plass [emoji12]
De er herlig rare de små
 
Plages med vondt i hofter og rastløse ben. Hvis noen andre plages med rastløse ben, test støttestrømper! Hadde mange fæle netter før jeg fikk strømpene, og nå er det mye bedre. Puta er BBhugme, som er veeeldig deilig å ha mellom beina. Når jeg blir større brukes den som støtte under magen, og når barnet er ute er det ammepute! Digger den!

dd54004ae8f4cf3747b93718635aac30.jpg
 
Back
Topp