Skravletråd!

bekymrer meg egentlig ikke for vekta i grunn, bare syns det er ekkelt når den kryper høyere og høyere opp i tall.... jeg bør jo gå opp det normale og har gått opp rundt 10-12 kg i alle svangerskapene, for så å gå ned alt og mer til når jeg ammer.
 
På dager som dette skjønner jeg ikke hva jeg tenkte med når jeg fikk barn. Ca Tre timers stykkevis søvn fikk jeg i natt. Fikk ikke sove før kl 00 pga formen, Ettåringen våkna kl 3.treåringen stod opp kl 5.hadde de i det minste vært blide da så hadde det gått greit men samtlige er i muggen form, trøtte og potte sure. Og bhg åpner ikke før om en halvtime. Og da fant gutta ut at de skulle bruke sofaen og stua som trampoline og lekeland. I dag dundrer hodet mitt og jeg håper bare ettåringen er villig til å sove så fort de andre er sendt avgårde på skole og levert i bhg.
 
Minner dere på nettmøtet med Jordmor Katrine i kveld her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål HER. :)
 
Skravler jeg med meg sjøl?:anyone:laughing005
 
Titter innom for å ønske dere en super himmelsprett! :)
 
jeg var i så god form i går så jeg tok vårrengjøing og rydding i heimen.... vel det får jeg svi for i dag. ikke god form over hodet.... hjelpes at det skal svinge sånn a. ha en flott kristihimmelfart. her blir det en rolig dag sammen med jentene mine
 
Har laget bursdags gave til to venninner og gensere til jentene i huset [emoji4]
1ea23981ab08709fa726c6f1e47dd09a.jpg

88cab73a0f828566fa87da42b51ff588.jpg

1245eb7a1f9390cac524647c212df4ce.jpg

7c75812dba0e078c00bf3ea26cc94748.jpg

240fe107f130eb4c50de20abdea9e813.jpg
 
Så mye fint. Jeg sydde nye selehull i vognposen så den passer vogna til minstefrøken
 
Vi har besøk av svigers :) de blir til lørdag kveld [emoji4] Ellers har jeg fått leveranse med kraftfor til hestene i dag som jeg har lempet både inn i bilen, så ut av bilen igjen [emoji123] Digg at formen er så sykt bra! Forleden dag fikk jeg salg på ene hesten min.. blir utrolig vemodig å selge henne, men når vi nå får nr 3 blir det for mye med 5 hester.. så nå blir en solgt og drar før Juni er omme og den gamle shetlandsponnien vår må vi desverre si farvell til i høst da han begynner å miste gjekslene sine :/ Men han har hatt et langt og fint liv, så nå ser jeg mest frem til å kun ha 3 hester på stallen når vinteren setter inn og stallarbeidet begynner igjen :) Hvordan er deres hverdag? Flere her som driver med hest kanskje? [emoji16]
 
Vi har besøk av svigers :) de blir til lørdag kveld [emoji4] Ellers har jeg fått leveranse med kraftfor til hestene i dag som jeg har lempet både inn i bilen, så ut av bilen igjen [emoji123] Digg at formen er så sykt bra! Forleden dag fikk jeg salg på ene hesten min.. blir utrolig vemodig å selge henne, men når vi nå får nr 3 blir det for mye med 5 hester.. så nå blir en solgt og drar før Juni er omme og den gamle shetlandsponnien vår må vi desverre si farvell til i høst da han begynner å miste gjekslene sine :/ Men han har hatt et langt og fint liv, så nå ser jeg mest frem til å kun ha 3 hester på stallen når vinteren setter inn og stallarbeidet begynner igjen :) Hvordan er deres hverdag? Flere her som driver med hest kanskje? [emoji16]

Imponerende. Har ikke tid til så mye mer enn ungene, men vi bir rett ved ett ridesenter så vi er. Kikker på hestene hver dag. Jentene elsker hester. Kanskje ikke så rart siden de ser hest hver dag her. Min hverdag er stå opp ordne matpakke, frokost, få klar ungene, levere i bhg, sende avgårde på skole, rydde og ordne hjemme, handle inn det vi trenger, vaske klær (går 1-2 maskiner daglig) passe ettåringen, lage middag, hjelpe til med lekser, hente i bhg, legge, bade og rydde mer før jeg kollapser i sofaen når alle ungene endelig sover. Så bare fem timer til jeg blir vekket, sove noen timer til og deretter stå opp igjen
 
Imponerende. Har ikke tid til så mye mer enn ungene, men vi bir rett ved ett ridesenter så vi er. Kikker på hestene hver dag. Jentene elsker hester. Kanskje ikke så rart siden de ser hest hver dag her. Min hverdag er stå opp ordne matpakke, frokost, få klar ungene, levere i bhg, sende avgårde på skole, rydde og ordne hjemme, handle inn det vi trenger, vaske klær (går 1-2 maskiner daglig) passe ettåringen, lage middag, hjelpe til med lekser, hente i bhg, legge, bade og rydde mer før jeg kollapser i sofaen når alle ungene endelig sover. Så bare fem timer til jeg blir vekket, sove noen timer til og deretter stå opp igjen
Har verdens beste mamma som hjelper meg med ettåringen når det trengs.. har seng hjemme hos foreldrene mine som han sover i mens jeg holder på med hestene på dagtid [emoji4] heldig med ungen også da, som sover langdupp 12-15.30 på dagtid [emoji7] får litt tid for meg selv da. Eldstemann på 3år er i barnehagen hver ukedag, stort sett far som henter og bringer han :) mat får han i barnehagen så matpakker o.l slipper vi å tenke på om morningen ja det er ofte noe med jenter og hest [emoji7] Håper jeg får jente nå denne gangen [emoji173] Hadde vært gøy å få prøvd det også nå som vi har to gutter fra før [emoji4] Straks bare 5 dager igjen til ul hvor vi mest sannsynlig får vite det [emoji122]
 
Haha, ja, men verdt det når både mann og unge kaster i seg [emoji4]
Ja det blir alltid tatt imot med jubel her å. Men så ork å steke pannekaker til seks stykker hvorav fire ulveunger:woot:
 
Ja det blir alltid tatt imot med jubel her å. Men så ork å steke pannekaker til seks stykker hvorav fire ulveunger:woot:

Å herre.., ja det skjønner jeg. Her er vi bare tre stk enda. Så er nok en god del mer jobb hjemme hos dere ja!
 
Å herre.., ja det skjønner jeg. Her er vi bare tre stk enda. Så er nok en god del mer jobb hjemme hos dere ja!
Ja, og de spiser gjerne en tre pannekaker hver å vett:wideyed::D
 
Back
Topp