Skravletråd

Æsj, må kanskje ta det tilbake. Kjørte akkurat forbi mjøndalen, her ligger det allerede er lag med hvitt..
 
Startet en time senere, fremdeles bare regn; tror nok det hadde vært snø om det var hakket kjøligere men legger seg ikke :)

Dog ikke spesielt fristende vær å dra ut i...

Jeg leste nettopp på vg.no at en fra statens vegvesen sa ca kl 6.30 at alle veier inn mot oslo var bare, men våte. Men jeg kikket på webcam fra E18 over Lierskogen kl 6.24, og der lå det masse snø med klare spor i veien. Så hans og min definisjon av bar vei er forskjellig :p Så jeg bestemte meg for å sitte hjemme da jeg så det bildet. Er heldig som har den muligheten, for skulle jeg tatt kollektivt til jobben hadde jeg brukt sånn ca 2 timer en vei (og ikke en halvitme) siden både jeg og jobben ligger litt dumt til ift toglinja.
 
Jeg leste nettopp på vg.no at en fra statens vegvesen sa ca kl 6.30 at alle veier inn mot oslo var bare, men våte. Men jeg kikket på webcam fra E18 over Lierskogen kl 6.24, og der lå det masse snø med klare spor i veien. Så hans og min definisjon av bar vei er forskjellig [emoji14] Så jeg bestemte meg for å sitte hjemme da jeg så det bildet. Er heldig som har den muligheten, for skulle jeg tatt kollektivt til jobben hadde jeg brukt sånn ca 2 timer en vei (og ikke en halvitme) siden både jeg og jobben ligger litt dumt til ift toglinja.
Må bare si at jeg er så sjaluuuu :) her er det kun folk høyt oppe i systemet som har den muligheten til hjemmekontor. Fikk det innvilget i noen uker mot slutten av svangerskapet sist, og da kun fordi de ikke så noen annen mulighet og at avdelingen hadde få folk plass som det var. Var tydeligvis bedre å akseptere for noen uker enn å hanke inn vikar før tiden [emoji18]

Kjørte fordi Asker nå, snødde der og ja. Store flak...
 
Må bare si at jeg er så sjaluuuu :) her er det kun folk høyt oppe i systemet som har den muligheten til hjemmekontor. Fikk det innvilget i noen uker mot slutten av svangerskapet sist, og da kun fordi de ikke så noen annen mulighet og at avdelingen hadde få folk plass som det var. Var tydeligvis bedre å akseptere for noen uker enn å hanke inn vikar før tiden [emoji18]

Kjørte fordi Asker nå, snødde der og ja. Store flak...
Hos oss kan alle ha hjemmekontor, så lenge det er klarert med nærmeste sjef, og dette gjelder i grunn bare 4 stk på support. For alle andre er det daglig leder, og han bryr seg ikke om hvor vi er eller hva vi gjør, så lenge vi gjør jobben vår som vi skal. Og jeg er jo forøvrig "høyt oppe i systemet" også. Og det er gull verdt å jobbe i en slik bedrift når man har småttiser, altså. Veldig fleksibelt. Men det har da også hendt at jeg har logget meg på pcen og hatt telefonmøter etter kl 20 med folk i Usa, feks. Og tre uker sammenhengende sommerferie uten å jobbe kan jeg glemme, men heldigvis er det rolig om sommeren, så holder som regel å sjekke mail innimellom og evnt bare ta frem pcen en time i uka. Sånn er det å være "sjef" selv om jeg ikke har undersåtter :p
 
Hos oss kan alle ha hjemmekontor, så lenge det er klarert med nærmeste sjef, og dette gjelder i grunn bare 4 stk på support. For alle andre er det daglig leder, og han bryr seg ikke om hvor vi er eller hva vi gjør, så lenge vi gjør jobben vår som vi skal. Og jeg er jo forøvrig "høyt oppe i systemet" også. Og det er gull verdt å jobbe i en slik bedrift når man har småttiser, altså. Veldig fleksibelt. Men det har da også hendt at jeg har logget meg på pcen og hatt telefonmøter etter kl 20 med folk i Usa, feks. Og tre uker sammenhengende sommerferie uten å jobbe kan jeg glemme, men heldigvis er det rolig om sommeren, så holder som regel å sjekke mail innimellom og evnt bare ta frem pcen en time i uka. Sånn er det å være "sjef" selv om jeg ikke har undersåtter :p
Så praktisk :) her er det dessverre ganske mange henvendelser daglig på telefon og pga veldig store masser med sensitiv info så vil de helst ikke ha folk utenfor "huset"..

Men ja, fordel å være sin egen sjef ;)
 
Da har jeg begynt å kjøpe babyutstyr. Voksi bilstolpose er det første jeg kan stryke av på lista. Så og si ikke brukt, betalte 300 kr. Så godt å være i gang :D

788c6fbbf48a667904ff52b863943986.jpg

Digg! :) jeg kjøpte på tilbud på jollyroom i går :D
f32ad51fee77cd11e6acabc984d8faf8.png
 
Jeg fant ikke jubeltråden i farta, så da må jeg få det ut her!
Sitter på skolen nå, og lille baby er jo så aktiv!! :D Har kjent litt tiegn fra tid til annen som kan minne om baby, men har ikke kunnet si noe 100%. Men i timen nå er baby skikkelig sprelsk :D Ikke harde tegnene, men så tydelige at jeg ikke er i tvil!! <3 Åååå, babyen miiin!! :D :D <3
 
Jeg fant ikke jubeltråden i farta, så da må jeg få det ut her!
Sitter på skolen nå, og lille baby er jo så aktiv!! :D Har kjent litt tiegn fra tid til annen som kan minne om baby, men har ikke kunnet si noe 100%. Men i timen nå er baby skikkelig sprelsk :D Ikke harde tegnene, men så tydelige at jeg ikke er i tvil!! <3 Åååå, babyen miiin!! :D :D <3
Åh [emoji7] Det er så deilig, det [emoji1]
 
Back
Topp