Skravletråd

Yngste gullet som blir 3 i juni har fått skikkelig feber :( 39,9 nå nettopp, før paraceten rakk å slå inn.. Ingen andre symptomer på noe, så kanskje er det fjerde barnesykdom som slår til. Får bare vente ås e om det kommer noe utslett...

Det er så vondt når barna blir så slått ut!
 
Yngste gullet som blir 3 i juni har fått skikkelig feber :( 39,9 nå nettopp, før paraceten rakk å slå inn.. Ingen andre symptomer på noe, så kanskje er det fjerde barnesykdom som slår til. Får bare vente ås e om det kommer noe utslett...

Det er så vondt når barna blir så slått ut!
Huff, høres ikke godt ut. Masse god bedring til minsten!
 
Yngste gullet som blir 3 i juni har fått skikkelig feber :( 39,9 nå nettopp, før paraceten rakk å slå inn.. Ingen andre symptomer på noe, så kanskje er det fjerde barnesykdom som slår til. Får bare vente ås e om det kommer noe utslett...

Det er så vondt når barna blir så slått ut!
God bedring!
 
Skulle ut og gå tur nå nettopp. Kom ca 300m borti veien så begynte det å hagle! Snudde igjen, jeg [emoji23]
 
Da har jeg begynt å kjøpe babyutstyr. Voksi bilstolpose er det første jeg kan stryke av på lista. Så og si ikke brukt, betalte 300 kr. Så godt å være i gang :D

788c6fbbf48a667904ff52b863943986.jpg
 
Takk <3 Har heldigvis kviknet til av paraceten nå, så han orker å sitte oppreist og spise litt. Bacon og cola til middag, haha! Sånn blir det når mor er bekymret når han ikke vil verken drikke eller spise [emoji14] :booty
Ja, merker det på matinntaket når lille her ikke er helt i form. Han er matvrak ellers [emoji14]

Godt han ble litt bedre av Paracet! Hvordan er formen i dag da?
 
Da har jeg begynt å kjøpe babyutstyr. Voksi bilstolpose er det første jeg kan stryke av på lista. Så og si ikke brukt, betalte 300 kr. Så godt å være i gang :D

788c6fbbf48a667904ff52b863943986.jpg
Så Greit da! Vi kjøpte ny på salg i 2015, fikk den til 750kr :O mannen er overbevist om at vi skal klare å finne lignende tilbud også denne gangen. Jeg er ikke så sikker på det...
 
Ja, merker det på matinntaket når lille her ikke er helt i form. Han er matvrak ellers [emoji14]

Godt han ble litt bedre av Paracet! Hvordan er formen i dag da?
Ikke sant :p
Jo, takk som spør, han er i farta igjen, han :) Ikke helt i 120 som vanlig, men i 90 i det misnte ;) Leker rolig, og holder det gående, så det er deilig:) Rart hvordan han kan gå fra å være helt kake og ha så høy feber, til å være feberfri og frisk dagen etter.. :p Men det er jo bare bra!
 
Ikke sant [emoji14]
Jo, takk som spør, han er i farta igjen, han :) Ikke helt i 120 som vanlig, men i 90 i det misnte ;) Leker rolig, og holder det gående, så det er deilig:) Rart hvordan han kan gå fra å være helt kake og ha så høy feber, til å være feberfri og frisk dagen etter.. [emoji14] Men det er jo bare bra!
Så bra :)
Ja, rart så fort det kan endre seg :) nesten litt fasinerende
 
Blææh... Typisk at mannen skiftet dekk på min bil i dag (hans forrige helg, men han kjører kun internt i drm) også er det meldt obs-varsel i morgen tidlig med snø og vanskelige kjøreforhold.. Og jeg må over Lierskogen. Hørte jeg noen si hjemmekontor?!
 
Blææh... Typisk at mannen skiftet dekk på min bil i dag (hans forrige helg, men han kjører kun internt i drm) også er det meldt obs-varsel i morgen tidlig med snø og vanskelige kjøreforhold.. Og jeg må over Lierskogen. Hørte jeg noen si hjemmekontor?!
Typisk ja ><
(Og mannen klarer ikke dy seg og forteller alle som vil høre 'hva var det jeg sa') [emoji33]
 
Typisk ja ><
(Og mannen klarer ikke dy seg og forteller alle som vil høre 'hva var det jeg sa') [emoji33]
Åh, han trenger jo ikke å gni det inn! Her bare regner det da, og avisene har enda ikke skrevet om trafikkaos, så mulig jeg tar sjansen likevel [emoji23]
 
Åh, han trenger jo ikke å gni det inn! Her bare regner det da, og avisene har enda ikke skrevet om trafikkaos, så mulig jeg tar sjansen likevel [emoji23]
Startet en time senere, fremdeles bare regn; tror nok det hadde vært snø om det var hakket kjøligere men legger seg ikke :)

Dog ikke spesielt fristende vær å dra ut i...
 
Back
Topp