Skravletråd

God lørdag!! :wav

Jeg ligger på terrassen og spiser en sen frokost. Solen steiker og humlene summer. :flower

Planen for dagen er plenklipp, 2 timer i skogen med hundene også må jeg vaske hus.
Men akkurat nå skal jeg være lat et par timer til :smiley-ashamed004
 
God lørdag!! :wav

Jeg ligger på terrassen og spiser en sen frokost. Solen steiker og humlene summer. :flower

Planen for dagen er plenklipp, 2 timer i skogen med hundene også må jeg vaske hus.
Men akkurat nå skal jeg være lat et par timer til :smiley-ashamed004
Late timer høres digg ut :)

Må rydde hus her i kveld selv, men den tid den sorg :)
 
God morgen'isj!

Startet dagen med å ligge i sengen i 1 time og bare slappe av og lese avis.
Nå er det sen frokost, rundstykke med honning og te :)

Noen som har noe gøye planer eller noen som er låst litt fast hjemme på grunn av bekken?
 
Puh - vi låner 3 nevøer i helga (3, 5 og 9), og jeg er i alle fall blitt overbevist om at vi ikke kommer til å gå for mer enn 2 her i huset [emoji14]
 
Puh - vi låner 3 nevøer i helga (3, 5 og 9), og jeg er i alle fall blitt overbevist om at vi ikke kommer til å gå for mer enn 2 her i huset [emoji14]
Hehe, er gjerne sånn når man låner ;)
Skal ikke si noe, hadde gjerne gått for 3 selv,men tror ikke jeg får med mannen på det
 
Puh - vi låner 3 nevøer i helga (3, 5 og 9), og jeg er i alle fall blitt overbevist om at vi ikke kommer til å gå for mer enn 2 her i huset [emoji14]
Folk takler dey forskjellig. Har to venninner med tre barn. Hun ene sier at to var ok, med nr 3 ble det litt mye, hun andre sier at nr 3 var liksom bare "en til" de ikke la så mye mer merke til når de allerede hadde to. Nå gikk jo du fra 0 til 3, det er jo litt voldsomt ;)
Her venter vi nr 2, og dette blir så siste! Men det er mer pga min alder og alt som blir "feil" med meg mens jeg er gravid. Så får tiden vise hvordan jeg takler to barn :D
 
God morgen'isj!

Startet dagen med å ligge i sengen i 1 time og bare slappe av og lese avis.
Nå er det sen frokost, rundstykke med honning og te :)

Noen som har noe gøye planer eller noen som er låst litt fast hjemme på grunn av bekken?
I dag var jeg halvannen time alene i byen. Fikk bl.a. kjøpt matchende pysjer til storebror og lillebror, gleder meg til de kan bruke dem :D mannen syntes jeg var rar, knis. Ellers har jeg hatt et par timer alene hjemme da guttungen forsvant til besteforeldre og mannen var på sykkeltur. Lagde meg iskaffe og satt ute i skyggen og leste bok :) terapi :)
 
Nå begynte jeg å gråte av barne-tv på nrk. Skikkelig strigråte! Mellom øisteins pappeske og brannmann sam spilte de en sang som "storebror" sang om "lillebror". Og her satt jeg med storebror kosende inntil meg og prøvde å skjule at jeg gråt. Ikke så lett å skulle forklare til 4-åringen hva mamma bekymrer seg for når lillebror kommer, men jeg slapp heldigvis det ;)
 
Nå begynte jeg å gråte av barne-tv på nrk. Skikkelig strigråte! Mellom øisteins pappeske og brannmann sam spilte de en sang som "storebror" sang om "lillebror". Og her satt jeg med storebror kosende inntil meg og prøvde å skjule at jeg gråt. Ikke så lett å skulle forklare til 4-åringen hva mamma bekymrer seg for når lillebror kommer, men jeg slapp heldigvis det ;)
Du er ikke alene om å strigråte av sånne ting [emoji6] er ofte jeg kjemper imot tårene..
 
God morgen - bråvåknet av telefon fra moren min som lurte på om jeg ku nne plukke henne opp på togstasjonen :) ungen synes det var megafestlig å se mamma sprette opp av senga - enda mer så når han fikk være med :)

Ønsker dere en god søndag ^^
 
Takk for at du deler![emoji4] så bra at alt gikk bra med dere[emoji173]️ håper det ikke utvikler seg her heller, er litt skremmende å tenke på[emoji33] håper lille kan få kose seg i magen myye lenger!
Hvordan går det? Vært på ny kontroll?
 
Hvordan går det? Vært på ny kontroll?

Så koselig at du spør :) skal på kontroll idag kl 13:30. Vurderte å ringe legevakt igår natt pga magesmerter og kvalme, men det gikk heldigvis over. Tror ikke det hadde noen sammenheng.. skal prøve å huske å oppdatere når jeg er ferdig hos legen :)
 
Hallo i sola :greet025
Tror jeg skal dra med meg barna på en lang tur i dag, med avslutning ute på Egon med en banana split :D
 
Hallo i sola :greet025
Tror jeg skal dra med meg barna på en lang tur i dag, med avslutning ute på Egon med en banana split :D
Det hørtes deilig ut :) Her er guttungen hos besteforeldre mens jeg jobber og mannen ler seg ihjel over romerske keisernavn (i søken etter navn til lillebror). Så meningen var jo at jeg skulle jobbe, men ble litt avbrutt, hehe. Og jeg trodde jeg var kvitt han som skulle avbryte når 4-åringen var ute :D
 
Nå er snart jobb-dagen midt inne i ferien over. Puh!. Og samboer ringte for litt siden for å si at han og guttungen og hele hans familie skulle dra og spise tidlig middag et sted, og lurte på om jeg var ferdig. Blæh! Jeg satt akkurat og spiste en skål med yoghurt og müsli, hehe.. Ikke like godt.. Og nå blir det sikkert ikke noe god mat her i kveld, heller, så jeg får vel finne på noe litt spennende til meg selv. Men nå, snart ferdig! :D
 
Back
Topp