Skravletråd!

Kan far gjøre dette alene da evnt? Jeg kan ikke reise noen steder. Men han har jo mulighet til å være tilstede med jordmor på hjemmebesøk i løpet av sommeren da.

Rart at det ikke blir gitt info av dette noen sted..
Hos oss fikk far ordne det selv. Det som trengs av informasjon om mor er fødselsnummer, adresse og fullt navn. Han signerte hos jordmor da, som kjenner oss fra før. Mulig det hadde noe med saken å gjøre ;)

Vi gjorde det hos NAV, jeg hadde ikke trengt å være med :happy: Han måtte bare ha mitt fødselsnummer, navn og adresse som Ynosen sa.
 
HJELP! Jeg har fått betennelse under begge føttene. Er det noen betennelsesdempende tabletter / midler jeg kan bruke? Sist brukte jeg voltaren gel, men det går jo ikke nå som jeg er gravid [emoji30]
Det er så innmari vondt [emoji853]
 
HJELP! Jeg har fått betennelse under begge føttene. Er det noen betennelsesdempende tabletter / midler jeg kan bruke? Sist brukte jeg voltaren gel, men det går jo ikke nå som jeg er gravid [emoji30]
Det er så innmari vondt [emoji853]
Hvilken type betennelse da..?
Bruk relis til å sjekke opp medisiner selv, men.. Betennelse høres jo ikke bra ut..? Lege?
 
Hadde senebetennelse under begge føttene for flere år siden, eneste som hjalp var trykkbølgebehandling... Med hjelp av betennelsesdempende. Sjekk evt med tryggmammamedisin.no.
 
Hvilken type betennelse da..?
Bruk relis til å sjekke opp medisiner selv, men.. Betennelse høres jo ikke bra ut..? Lege?

Betennelse i helen på begge føttene, samt "putene" rett før tærne (der man ofte får vondt om man går i høye hæler)..

Fastlegen har sommerferie, må høre med legekontoret om de har en "vikar" eller noe for henne
 
Betennelse i helen på begge føttene, samt "putene" rett før tærne (der man ofte får vondt om man går i høye hæler)..

Fastlegen har sommerferie, må høre med legekontoret om de har en "vikar" eller noe for henne

Æsj. Begge føttene mine FØLES betent i dag, grunnet vann. Hurra. Gjør vondt å bruke dem..

Men ja, ring legekontoret i morgen. De har sikkert noe svar til det.. :/
 
Betennelse i helen på begge føttene, samt "putene" rett før tærne (der man ofte får vondt om man går i høye hæler)..

Fastlegen har sommerferie, må høre med legekontoret om de har en "vikar" eller noe for henne
Det er bursaene (fettputene) under helene og forføttene som har blitt overbelastet. Ikke så rart når kroppen veier mye mer enn vanlig. Betennelsesdempende hjelper lite. Eneste grunnen til at mange opplever symptomlette ved bruk av betennelsesdempende på slike plager, er at det også inneholder smertestillende. Her er det avlastning som må til! Smertestillende vil bare gjøre at du belaster mer, som vil gjøre vondt verre. Gå minst mulig uten sko inne på hardt gulv. Bruk myke sko, f.eks joggesko med mye demping når du er ute, og se om du har noen litt myke slippers eller noe du kan bruke inne:) Håper det gir seg fort!:)
 
Det er bursaene (fettputene) under helene og forføttene som har blitt overbelastet. Ikke så rart når kroppen veier mye mer enn vanlig. Betennelsesdempende hjelper lite. Eneste grunnen til at mange opplever symptomlette ved bruk av betennelsesdempende på slike plager, er at det også inneholder smertestillende. Her er det avlastning som må til! Smertestillende vil bare gjøre at du belaster mer, som vil gjøre vondt verre. Gå minst mulig uten sko inne på hardt gulv. Bruk myke sko, f.eks joggesko med mye demping når du er ute, og se om du har noen litt myke slippers eller noe du kan bruke inne:) Håper det gir seg fort!:)

Takk for tips! Går konstant med Birkenstock inne nå, det hjelper en del. På kvelden (som nå) er jeg likevel så hoven at jeg nesten ikke får de på..

Prøver å belaste minst mulig. I dag er det f.eks kun mannen som har gått tur med hunden. Imorgen skal han på jobb og jeg må gå noen turer. Tenker å bade føttene i litt kaldt vann og legge de høyt nå. Håper det hjelper [emoji1362]
 
Takk for tips! Går konstant med Birkenstock inne nå, det hjelper en del. På kvelden (som nå) er jeg likevel så hoven at jeg nesten ikke får de på..

Prøver å belaste minst mulig. I dag er det f.eks kun mannen som har gått tur med hunden. Imorgen skal han på jobb og jeg må gå noen turer. Tenker å bade føttene i litt kaldt vann og legge de høyt nå. Håper det hjelper [emoji1362]
Ja, kjøl ned og legg bena høyt om du er hoven:) Det går nok bedre snart om du får avlastet. Ihvertfall om dette er et problem som akkurat har oppstått:)
 
Ups, jeg skulle liksom pakke fødebag i dag jeg! Har bare sovet og ligget i senga i hele dag! Får se om det blir i morgen da [emoji23]
 
Juhuu, kom hjem fra sykehuset i går kveld. 13 dager er lenge på sykehus.. Så godt å komme hjem og våkne til på morgenen av den kommende storesøstra[emoji173]️

Så deilig å få komme hjem da [emoji4]
 
Gratulerer til de to første August 2017-babyene! Gleder meg til å se fødelista fylles opp fremover. :D
 
Aldri brukt så lang tid på matbutikken som i dag! Vagga i halvsvime rundt, fikk heldigvis med meg det som sto på lista! Detaljert liste er nødvendig for tida!
 
Aldri brukt så lang tid på matbutikken som i dag! Vagga i halvsvime rundt, fikk heldigvis med meg det som sto på lista! Detaljert liste er nødvendig for tida!
Haha... Sånn gjør jeg ofte, gravid eller ei..
 
TMI: Gaah, jeg lekker! [emoji28] verken ser ut som eller lukter som urin for meg, men.. Skal uansett på sykehuset i dag så får vel beskjed om hva det er når jeg kommer dit [emoji28] Hurra, det er altså så koselig å være gravid [emoji28][emoji28]
 
TMI: Gaah, jeg lekker! [emoji28] verken ser ut som eller lukter som urin for meg, men.. Skal uansett på sykehuset i dag så får vel beskjed om hva det er når jeg kommer dit [emoji28] Hurra, det er altså så koselig å være gravid [emoji28][emoji28]
Frykter fostervann? Er vel også veldig normalt med veeeeldig tyntflytende utflod på denne tiden. Hurraaa.
Du får sniffe skikkelig på det [emoji23]
Fostervann skal visst lukte litt søtt..
 
Frykter fostervann? Er vel også veldig normalt med veeeeldig tyntflytende utflod på denne tiden. Hurraaa.
Du får sniffe skikkelig på det [emoji23]
Fostervann skal visst lukte litt søtt..
Frykta fostervann, var nok utflod av typen tyntflytende. Vanlig at det kan komme mye etter man har sovet i følge jm på sykehuset, pga det samler seg opp i skjeden mens man ligger [emoji28]
Må nok bare lukte på alt som renner av seg selv ja [emoji28] haha!
 
Back
Topp