Skravletråd!

Hehe.. Uff.. Ikke helt den mest givende jobben kanskje[emoji6][emoji39]
Vel. Satt i ca 4-5 timer med akkurat det, fordelt på to kvelder. Holdt på å krepere, fordi jeg ikke tåler å ha så høy konsentrasjon/stress såpass lenge for tiden..
"givende" er ikke helt det jeg bryr meg om på sånt. Hater komiteer.
 
Vel. Satt i ca 4-5 timer med akkurat det, fordelt på to kvelder. Holdt på å krepere, fordi jeg ikke tåler å ha så høy konsentrasjon/stress såpass lenge for tiden..
"givende" er ikke helt det jeg bryr meg om på sånt. Hater komiteer.
Ser den! Du får trøste deg med at da slipper du vel å være med neste år[emoji4]
 
God dag damer[emoji4] Hva har dere på programmet i dag?

God morgen :)

I dag skal jeg til legen og fornye sykemeldinga mi for 4 nye uker. Så må jeg jobbe 3,5 time før det er langhelg :) vi skal være hjemme og rydde/kaste i helga, får endelig megler innom neste fredag, så da må det se litt ok ut. Også har jeg en plan om å få lagt ut badet vårt på Mitt anbud :)
 
Synes det er litt gøy.. Var på føden for en sjekk her om dagen, og jordmoren der nevnte flere ganger at "jeg var så slank fra før, så..." [emoji23]
Føles bra det, når vekta går oppover og man synes bmien før svangerskap var lite gøy å se på (den var aaaakkurat under 25 [emoji33])
 
Andre som har problemer med appen? Jeg må hele tiden logge meg på og i tillegg har jeg mistet tilgangen til det skjulte forumet.. Skikkelig irriterende!! [emoji13]
 
Vært i konfirmasjon i dag, veldig koselig. Og veldig sommer. Godt det ikke er hver dag av den slags festligheter;)
 
Andre som har problemer med appen? Jeg må hele tiden logge meg på og i tillegg har jeg mistet tilgangen til det skjulte forumet.. Skikkelig irriterende!! [emoji13]
Masse trøbbel. Men endelig fått opp skjult igjen! :)
 
Mangler forsatt skjult jeg! I hele går også! Kjedelig!
 
Andre som har problemer med appen? Jeg må hele tiden logge meg på og i tillegg har jeg mistet tilgangen til det skjulte forumet.. Skikkelig irriterende!! [emoji13]
Jeg får beskjed om at brukeren min ikke finnes både når jeg prøver å logge inn i appen og på pc. Nå kom jeg inn på nett på mobilen, da. Men det er så tungvint
 
Hei! Titter innom for å hilse på, håper alle har hatt ei super helg! :)
 
Jeg får beskjed om at brukeren min ikke finnes både når jeg prøver å logge inn i appen og på pc. Nå kom jeg inn på nett på mobilen, da. Men det er så tungvint
Husker du å logge på med epost da? Vet jeg har gjort den tabben da det har STÅTT at vi skal skrive "brukernavn" [emoji85]
 
Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp