Skravletråd!

Her startet dagen med en tur til dyrlegen - bikkja har betent analkjertel... Antibiotika og smertestillende fremover. Greit å være dyrepleier fra før, da ja. :) Og greit med veterinær rett over gata.
 
Er det noen som har tips om en god krem mot strekkmerker?
Nå har vel EGENTLIG ikke krem noenting å si sånn sett.. Men, om du velger en fet krem kan det lindre/forebygge kløe i huden i alle fall! :)
 
Jeg vet at den ikke beskytter helt mot strekkmerker, men kan være med på å forebygge som du sier kløe osv :)

En butikk som heter Rå Organic Skincare har en krem som heter Kime, den hjelper godt mot kløe og tørr hud synes jeg. Og den er ikke full av kjemikalier heller. :)
 
Ha en fin helg jenter! Har vært en travel uke, så har desverre ikke fått skravlet så mye. Her er den lille svært aktiv om dagen, og det er veldig beroligende [emoji173]
 
Ha en fin helg jenter! Har vært en travel uke, så har desverre ikke fått skravlet så mye. Her er den lille svært aktiv om dagen, og det er veldig beroligende [emoji173]
Så godt med aktivitet.. [emoji173]️
Min har lagt føttene i bekkenet mitt igjen, så kjenner små plopp, bekkenspark og blæregnufsing.
 
Så godt med aktivitet.. [emoji173]️
Min har lagt føttene i bekkenet mitt igjen, så kjenner små plopp, bekkenspark og blæregnufsing.
Veldig ja. I dag har jeg vært veldig aktiv så har ikke fått kjent så mye etter. Håper på å kjenne en del i kveld :) gnufsing der nede er litt ekkelt [emoji14]
 
Så godt med aktivitet.. [emoji173]️
Min har lagt føttene i bekkenet mitt igjen, så kjenner små plopp, bekkenspark og blæregnufsing.
Veldig ja. I dag har jeg vært veldig aktiv så har ikke fått kjent så mye etter. Håper på å kjenne en del i kveld :) gnufsing der nede er litt ekkelt [emoji14]
 
Så godt med aktivitet.. [emoji173]️
Min har lagt føttene i bekkenet mitt igjen, så kjenner små plopp, bekkenspark og blæregnufsing.
Veldig ja. I dag har jeg vært veldig aktiv så har ikke fått kjent så mye etter. Håper på å kjenne en del i kveld :) gnufsing der nede er litt ekkelt [emoji14]
 
Veldig ja. I dag har jeg vært veldig aktiv så har ikke fått kjent så mye etter. Håper på å kjenne en del i kveld :) gnufsing der nede er litt ekkelt [emoji14]
Japp. Av og til føles det nesten ut som om han prøver lufte føttene utenfor [emoji23]
Moro med bevegelser da!
 
Japp. Av og til føles det nesten ut som om han prøver lufte føttene utenfor [emoji23]
Moro med bevegelser da!
Her tror jeg at den lille ligger mye med hode ned, for kjenner mest spark rundt navlen og over navlen. Har kjent kjempemye bevegelse i dag morges, får nesten ikke lyst til å stå opp fordi det er så hyggelig å ligge å kjenne på [emoji14]
 
Her tror jeg at den lille ligger mye med hode ned, for kjenner mest spark rundt navlen og over navlen. Har kjent kjempemye bevegelse i dag morges, får nesten ikke lyst til å stå opp fordi det er så hyggelig å ligge å kjenne på [emoji14]
Kjekkere med hodet ned synes jeg [emoji14] jeg får da sparkene ca 10 cm opp skrå til venstre, ift navelen. Kan da ligge og kjenne skikkelig..! I bekkenet derimot, kjennes det liiite på utsiden. Oftest bare grafsing rundt i beinet, rundt livmoråpningen og på blæra. Selvsagt godt å kjenne liv, men BEDRE å kjenne det skikkelig [emoji14]
 
Kjekkere med hodet ned synes jeg [emoji14] jeg får da sparkene ca 10 cm opp skrå til venstre, ift navelen. Kan da ligge og kjenne skikkelig..! I bekkenet derimot, kjennes det liiite på utsiden. Oftest bare grafsing rundt i beinet, rundt livmoråpningen og på blæra. Selvsagt godt å kjenne liv, men BEDRE å kjenne det skikkelig [emoji14]
Ja de nede kan være litt vonde også. Jeg tror jeg kunne telt 50 spark i dag morges jeg, tror dette kommer til å bli en aktiv krabat [emoji33]
 
Ja de nede kan være litt vonde også. Jeg tror jeg kunne telt 50 spark i dag morges jeg, tror dette kommer til å bli en aktiv krabat [emoji33]
Heldig.. Jeg har ikke kjent et enda i dag. Lurer på om jeg kjente et lite plopp, ala.. Vifte litt på foten, men ikke noe spark. [emoji14]
 
Japp. Av og til føles det nesten ut som om han prøver lufte føttene utenfor [emoji23]
Moro med bevegelser da!
Haha! Den beskrivelsen der likte jeg. Har det på akkurat samme måten. Hadde aldri bevegelse så langt ned forrige svangerskap som jeg har nå
 
Haha! Den beskrivelsen der likte jeg. Har det på akkurat samme måten. Hadde aldri bevegelse så langt ned forrige svangerskap som jeg har nå
Det er jo sånn det er [emoji28]
Kan ikke huske det var sånn med L. Men jeg tror ikke jeg tillot meg å tenke så mye over alle bevegelser den gang da, så.. Kan jo være bare det.
 
Satser på at du kjenner mye mer snart :)
Njæ. Det er dager han slår litt oppe, eller perioder han snur seg, men.. Liker seg visst best i seteleie/fotleie atm. Får håpe han endrer mening om noen uker [emoji14]
 
God dag damer[emoji4] Hva har dere på programmet i dag?
 
Back
Topp