Skravletråd!

Tusen takk for svar :) skal gjøre det!
Personlig vet jeg bare at de ikke har lov til å ta graviditeten i vurderingen mtp jobb. Men vet ikke hva du evt kan gjøre her.. Så, greiest å bare kontakte de som har peiling, først som sist [emoji28]
 
Lest litt rundt og de har ikke lov. Men så var det hvor mye de bryr seg om det da.... skal forhøre meg :)
 
Lest litt rundt og de har ikke lov. Men så var det hvor mye de bryr seg om det da.... skal forhøre meg :)
Det er akkurat det. De har ikke LOV, men om de finner på andre grunner til at du ikke skal få jobben, er det vanskelig å ta de på det...
 
Noen som vet om gravide kan snuse Real white soft mint? (Nikotinfri) men den inneholder Ginseng, å det er vel ikke anbefalt? Noen som vet? :)
 
Hva skjer i dag da, damer?[emoji4]
 
Jeg har spist lunsj med ei venninne og så vært i bankmøte, så etter påske starter oppussing av huset! [emoji4]

Hva skjer hos deg? [emoji4]
Har spist lunsj med en venninne jeg også[emoji4] Skal snart på foreldremøte, så blir en rolig ettermiddag/kveld på oss[emoji4]
 
Idag har jeg vært hos legen og fått forlenget sykemeldingen en måned til. Og skal på ul-kontroll ikveld. :)
 
Idag har jeg vært hos legen og fått forlenget sykemeldingen en måned til. Og skal på ul-kontroll ikveld. :)
Så godt å ha det i orden til påske[emoji4] Jeg skal få fikset min rett over påske[emoji106]
 
Sitter og venter på å få komme inn til legen for å snakke om denne sykmeldinga og bekkenplagene [emoji4] fastlegen min er stort sett 30-45 min bak skjema, så egentlig hater jeg disse ettermiddagstimene [emoji28]
 
Sitter og venter på å få komme inn til legen for å snakke om denne sykmeldinga og bekkenplagene [emoji4] fastlegen min er stort sett 30-45 min bak skjema, så egentlig hater jeg disse ettermiddagstimene [emoji28]
Huff.. Det er kjedelig[emoji21] Håper du kommer fort til[emoji4]
 
Hva skjer i dag da damer?
 
Back
Topp