Skravletråd!

Har endelig fått time til fysioterapeut! Men jeg fikk beskjed om å ta med ett laken?!
 
Har endelig fått time til fysioterapeut! Men jeg fikk beskjed om å ta med ett laken?!

Er for å ha på behandlingsbenken :) jeg kunne ta med laken eller et stort håndkle, eller kjøpe et sånn flergangs papirlaken hos dem :)
 
Klarer ikke forstå hvorfor ikke samboer og dattera er like entusiastisk for babyspark som meg [emoji85]
 
"Kontoret" mitt tilfredsstiller Arbeidstilsynets krav om at den gravide skal ha mulighet til å legge seg nedpå. Noen pluss med å ha flyttet det inn på gjesterommet ;)

...litt sliten i dag ja!
Så bra:p man trenger å få slappet av en gang i blandt.... vaskemaskinen er ferdig..lol
 
Hva er ikke samboerne entusiastisk? Haha kanskje fordi de ikke kan kjenne det ennå? [emoji14]
Joda, de begge to fikk kjenne spark i stad [emoji14] men jeg jubler høyere enn dem, enda jeg får kjenne det hveeer dag, og de bare... Et par ganger [emoji28]
 
Ikke marsvær i allefall!
Ja, prøvde tenke på torden og sånt.. Forbinder det med varme og tette dager..
Men tror vi hadde det tidlig vinter her. Sånn.. Novemberish.
 
Ja, prøvde tenke på torden og sånt.. Forbinder det med varme og tette dager..
Men tror vi hadde det tidlig vinter her. Sånn.. Novemberish.

Ja, skjønte ingenting her! Ikke før jeg så flere i område skrive på face at det tordnet at jeg fikk overbevist sambo om at det var lyn vi så blinke!
 
Ja, skjønte ingenting her! Ikke før jeg så flere i område skrive på face at det tordnet at jeg fikk overbevist sambo om at det var lyn vi så blinke!
Jau.. Sommer/høstvær. [emoji14]
. Åååh... Gleder meg så til sommer...
 
Noen som veit hvor dagbøker ligger med den oppdaterte appen??
 
Back
Topp