Skravletråd!

Noen som kan oppklare noe for meg som jeg har lurt på en stund? :p Hvordan er det egentlig man teller uker? Har appen preglife, og nå er jeg feks 19+1, men står at jeg er i uke 20. Noe som for meg virker veldig logisk, da alt over 19+0 er mer enn 19 uker :p Så er jeg da i uke 19, eller 20? Haha
 
Noen som kan oppklare noe for meg som jeg har lurt på en stund? [emoji14] Hvordan er det egentlig man teller uker? Har appen preglife, og nå er jeg feks 19+1, men står at jeg er i uke 20. Noe som for meg virker veldig logisk, da alt over 19+0 er mer enn 19 uker [emoji14] Så er jeg da i uke 19, eller 20? Haha

Du er 19 uker, men i uke 20.
Altså.. Når du er null uker på vei (for forklaringens skyld), så har du jo påbegynt din første uke, men er ingen fullgåtte uker.

Så.. Du er 19 fullgåtte uker, men i din tjuende uke.

(personlig sier jeg dog ikke hvilken påbegynte uke jeg er i [emoji14] sykehusene bruker vel også å si f.eks 19 uker på vei)
 
Du er 19 uker, men i uke 20.
Altså.. Når du er null uker på vei (for forklaringens skyld), så har du jo påbegynt din første uke, men er ingen fullgåtte uker.

Så.. Du er 19 fullgåtte uker, men i din tjuende uke.

(personlig sier jeg dog ikke hvilken påbegynte uke jeg er i [emoji14] sykehusene bruker vel også å si f.eks 19 uker på vei)

Så hvis noen spør, så er det ikke helt feil å si at jeg er 20 uker?:) Mulig det et graviditeten, men føler hjernen er tregere enn vanlig, haha! Merker det i allefall når jeg er på skolen på uni:p regnskap og sånn går tregt altså
 
Så hvis noen spør, så er det ikke helt feil å si at jeg er 20 uker?:) Mulig det et graviditeten, men føler hjernen er tregere enn vanlig, haha! Merker det i allefall når jeg er på skolen på uni:p regnskap og sånn går tregt altså

Formuler deg som enten 19 uker på vei, eller i uke 20, da [emoji14] da blir det rett.
 
Thanks!;) Er godt å ha noen å spørre av og til! Føler alt jeg tenker på er baby og babyting! Hjelper ikke at jeg generelt er en veldig utålmodig person ^^ haha
Utålmodig jeg og, men tiden har gått merkelig fort [emoji7] snaart sommer!
 
Utålmodig jeg og, men tiden har gått merkelig fort [emoji7] snaart sommer!

Tiden fram til 12 uker var jo pine! Har løsnet litt nå, og dagene går fort! Men som du sier, snart sommer :D

Har bodd tre år på Østlandet, og det er ikke bare bare å ha flyttet nord igjen! Varer virkelig vinteren sååå lenge^^ Er rart hvor fort man glemmer noen ting, når bedre ting dukker opp! Her bare snør det!
 
Tiden fram til 12 uker var jo pine! Har løsnet litt nå, og dagene går fort! Men som du sier, snart sommer :D

Har bodd tre år på Østlandet, og det er ikke bare bare å ha flyttet nord igjen! Varer virkelig vinteren sååå lenge^^ Er rart hvor fort man glemmer noen ting, når bedre ting dukker opp! Her bare snør det!

Veldig snart!

Bodde nesten to år i Elverum før jeg flyttet tilbake hit. Blir mye snø på vinteren der og, men.. For det første er det myyye lysere her, hele tiden, og vinteren er sååå mye lengre... Smelter senere.. Og sånt..
 
Veldig snart!

Bodde nesten to år i Elverum før jeg flyttet tilbake hit. Blir mye snø på vinteren der og, men.. For det første er det myyye lysere her, hele tiden, og vinteren er sååå mye lengre... Smelter senere.. Og sånt..

Mm! Og sommeren er så mye kortere! Får jo dårlig samvittighet om man ikke har mulighet å være ute når det først er sol, man vet jo aldri hvilket vær som er neste dag! Men på den lyse side så blir det kanskje liiiitt lettere å være høygravid på sommeren, uten de helt høye temperaturene. Men skal ikke klage om det blir 25 grader!
 
Mm! Og sommeren er så mye kortere! Får jo dårlig samvittighet om man ikke har mulighet å være ute når det først er sol, man vet jo aldri hvilket vær som er neste dag! Men på den lyse side så blir det kanskje liiiitt lettere å være høygravid på sommeren, uten de helt høye temperaturene. Men skal ikke klage om det blir 25 grader!

Ikke sant [emoji28] regner ikke med noe varmt osv her.. Egentlig. Pleier ikke være det. [emoji14]

Herregud, så teit å bo her, egentlig, når jeg hater snø og vinter og kulde [emoji23]
 
Wow, som vi har skravla! God morgen!

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i dag, nå først skal jeg på jobb og etter det skal jeg dra på helgebesøk hos mamma og pappa. Men kommer innom i kveld iallefall [emoji5]
 
Wow, som vi har skravla! God morgen!

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i dag, nå først skal jeg på jobb og etter det skal jeg dra på helgebesøk hos mamma og pappa. Men kommer innom i kveld iallefall [emoji5]
God morgen. Du må forsette å ha en god dag:p
 
Wow, som vi har skravla! God morgen!

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i dag, nå først skal jeg på jobb og etter det skal jeg dra på helgebesøk hos mamma og pappa. Men kommer innom i kveld iallefall [emoji5]
Får skravle fra det senere når du kan [emoji3][emoji106]
 
Back
Topp