Skravletråd

Har akkurat snakka lenge i telefonen med en god kompis. Han ringte kun for å høre åssen formen var, hvordan det går med bekkenløsninga og jobb osv. Lurte på om ting er klart og om jeg er begynt å tenke på fødsel, han er nemlig begynt å stresse litt på mine/våre vegne. Må flire litt for han engasjerer seg mer enn samboeren gjør:hilarious: men det er kjempekoselig, og fryktelig synd han og samboeren bor så langt unna oss:sorry:
Så hyggelig når folk er engasjert i det som opptar en selv mest for tiden ❤️
 
Så hyggelig når folk er engasjert i det som opptar en selv mest for tiden ❤️
Absolutt! Og så deilig når det er fordi de er genuint interesserte, og ikke det oppleves som sånne "pliktspørsmål" som alle stiller. Synes "alle" jeg snakker med for tida spør om det samme- hvor langt er du nå? Gleder du deg?
 
26a13d814d3b64ec55cdb0c46b987035.jpg


Har brått oppdaget at jeg har en cravings [emoji33][emoji851] kanskje ikke den værste å få!
 
Jeg begynner å bli lei jeg.. sånn ekte drittlei..
Ingen ønske om fødsel i nær fremtid altså, men jeg sliter på ekte med å holde motivasjonen oppe.. Blæh!
 
Hjelpe meg- nå er februar også åpnet! Nå er vi straks neste gruppe ut med føding:nailbiting:
 
Neppe lenge igjen til første juliterminbabyen kommer [emoji106]
Det samme tenkte jeg! Ser i mai og junigruppene at det er kommet noen babyer ganske lenge før termin, så førstemann ut her er nok ikke langt unna. For ei spennende tid vi går i møte nå:happy::happy:
 
Det samme tenkte jeg! Ser i mai og junigruppene at det er kommet noen babyer ganske lenge før termin, så førstemann ut her er nok ikke langt unna. For ei spennende tid vi går i møte nå:happy::happy:
Ikke sant. Dessuten, 3 uker før termin er jo ganske normalt, og flere begynner nærme seg dit altså.
 
Ånei! Jeg elsker varme, og siden jeg har takla den bra hittil så håpte jeg på fin og varm sommer i år som jeg får lang ferie.. Dette er jo det samme som 5 grader midt i juli her på Vestlandet :meh:
 
cbf3e59b92da847b858abad54335b9e0.png


Dette er ikke noe jeg ville jublet for i fjor, men Shit, om dette stemmer er jeg faktisk litt lykkelig!!



Gråter litt, inni meg ihvertfall, om dette er tilfellet :( Jeg har jo vært vant med å gå gravid hele sommeren siden jeg har hatt terminer hhv 14.9. og 1.10. så å få sommerbaby er jo luksus i forhold :p
 
Fått vugga i hus nå! [emoji4][emoji4]
Er så sliten, men sitter visst her og vugger på den med foten [emoji14]
 
Back
Topp