Skravletråd!!

Det var mange. :) Hvilken er du mest fornøyd med? Tenker på brukervennlighet og slikt. :happy:

Ovia sin :) de har 3 apper, en for prøving, en for graviditet og en for baby. Jeg brukte Ovia under prøvingen også :)
 
For dere som bruker en gravid APP, hvilken bruker dere?
Vurderer å skaffe meg en nå :happy:

Jeg bruker PregLife. Prøvde meg på babyverden sin, men den avbrøt meg i spill for å få meg til å gi den stjerner så ofte at den ble slettet ganske så med en gang.
 
Det var mange. :) Hvilken er du mest fornøyd med? Tenker på brukervennlighet og slikt. :happy:
Nå lasta jeg tilfeldig ned preglife og den hadde en sjekkliste/ huskeliste du kunne huke av ting som er gjort/ ting du har skaffet [emoji106] også hadde den prosentvisning på graviditeten og vektoversikt [emoji28]
 
Jeg har ikke hatt søtsug i det hele tatt gjennom svangerskapet. Men nå har jeg en dille på jordbærmelk fra Litago, og kalorimessig er det jo nesten like ille (hvertfall når man heller i seg tre halvlitere om dagen - er fantastisk kvalmestillende). Dundre på hundre - det nærmer seg :oops:

Skriver under på den! Her går det noen kartonger med jordbær og sjokolade i uka - det er jo sååååå godt :D
 
Skriver under på den! Her går det noen kartonger med jordbær og sjokolade i uka - det er jo sååååå godt :D

Så kjekt at det finnes flere :D
Nå har søstern min funnet jordbærpulver og sendt avgårde i posten til meg, håper det smaker like godt! Og i dag kjøpte jeg sånne jordbærsugerør :p
 
Så kjekt at det finnes flere :D
Nå har søstern min funnet jordbærpulver og sendt avgårde i posten til meg, håper det smaker like godt! Og i dag kjøpte jeg sånne jordbærsugerør :p
Hvor fant hun jordbærpulver? Var så leit når det forsvant [emoji5]
 
Det hørtes sinnsykt godt ut! Har vært på butikken og kjøpt meg pistasj-is og sjokolade saus OG kokosboller, så kvelden er i allefall reddet ;-) Heheh jeg er jo så fysen om dagen!!

Sørlandsis? Jeg har en boks med sjokoladeis med sjokoladebiter i som kanskje blir åpnet k kveld.... Eller kanskje det blir pannekaker istedenfor. Det er tross alt dagen for det i dag :D
 
Det hørtes sinnsykt godt ut! Har vært på butikken og kjøpt meg pistasj-is og sjokolade saus OG kokosboller, så kvelden er i allefall reddet ;-) Heheh jeg er jo så fysen om dagen!!

Pistasjis er så godt! Jeg er egentlig ikke spesielt fysen, men i kveld ble det jordbærshake fra McDonalds...

Sørlandsis? Jeg har en boks med sjokoladeis med sjokoladebiter i som kanskje blir åpnet k kveld.... Eller kanskje det blir pannekaker istedenfor. Det er tross alt dagen for det i dag :D

Pannekaker med sjokoladeis :D
 
Ååå dere må slutte! [emoji1] Blir så fysen av å lese her [emoji85][emoji85] Nesten så jeg sender mannen ut etter pistasjis
 
Oi, nå er det lenge siden denne har vært framme gitt. Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp