Skravletråd !!

Nei da...skal inn å sette det inn i morgen. Har hatt en del masrier nå i kveld. Til tider ganske vonde.

Februar er en populær mnd i min krets også. Har mange vannmenn rundt meg,men nå blir dette nurket fisk istede :)

Nei,den jordmora kan holde seg unna meg!

Nå skal jeg se om jeg klarer å få noen timer på øyet. Må opp kl 06 i morgen,er en tunell som er stengt og da blir det kø.

Ahh.. begynte og lure på om de hadde satt den inn allerede [emoji849] så spennendes da [emoji16] får håpe du har mer åpning i dag nå da

Fisk er et fint tegn det da [emoji4] har mest fisker i familien vi [emoji4]

Du må ha masse lykke til i dag [emoji4] jeg og Mathea heier på deg [emoji7]
 
Ahh.. begynte og lure på om de hadde satt den inn allerede [emoji849] så spennendes da [emoji16] får håpe du har mer åpning i dag nå da

Fisk er et fint tegn det da [emoji4] har mest fisker i familien vi [emoji4]

Du må ha masse lykke til i dag [emoji4] jeg og Mathea heier på deg [emoji7]

De setter den inn i dag,også kan det da gå 24 timer før det skjer noe...bah!

Pappaen min er fisk,og han er en bra mann :) og ene nevøen min er det.

Har svettet noe voldsdsomt i natt. Måtte ta en runde i huset å lufte meg :p men jeg har SOVET!:)
 
Tvi tvi i dag, og krysser fingrene for 1-2-3-ute! :)

Takk:) ballongen er inne (den første sprakk)har satt igang litt vondter her, men strippingen i går hadde ikke gitt noe utslag,så dette tar tid. Har time kl 10 i morgen for neste fase (hvis det ikke skulle skje noe)
 
De setter den inn i dag,også kan det da gå 24 timer før det skjer noe...bah!

Pappaen min er fisk,og han er en bra mann :) og ene nevøen min er det.

Har svettet noe voldsdsomt i natt. Måtte ta en runde i huset å lufte meg :p men jeg har SOVET!:)

Får håpe det ikke tar så lang tid da [emoji4]

Ja fisker er bra mennesker [emoji4] har en bror, søster og en nevø som er fisk [emoji4]

Så bra du har sovet da [emoji4] bare vent, omnikke så lenge svetter du ikke fullt så mye [emoji6]

vi er hos mamma nå, og her er det ei som kun ville sove når hun lå inntil meg.. prøvde og få henne til og sove flere ganger, men ikke søren.. med en gang hun fikk ligge på brystet var hun borte vekk [emoji7]

Masse lykke til i dag i alle fall [emoji16][emoji4]
 
Lykke til *Laban igjen*.
Håper ballongen detter ut og har gitt god modning før du kommer inn igjen i morgen :)
Jeg hadde ballong med første, synes den var ganske vond å gå med husker jeg. Kanskje det var fordi den hadde effekt. Den datt i alle fall ut av seg selv til slutt.
 
Lykke til *Laban igjen*.
Håper ballongen detter ut og har gitt god modning før du kommer inn igjen i morgen :)
Jeg hadde ballong med første, synes den var ganske vond å gå med husker jeg. Kanskje det var fordi den hadde effekt. Den datt i alle fall ut av seg selv til slutt.

Takk :) jeg synes ikke det er vondt å gå med,men ubehagelig å ha den slangen festet til låret og når jeg skal på do.
Har hatt masse vondt i magen da,så noe har den satt igang :) Håper også den dumme kroppen min kan skjønne at det skal skje noe nå :)
 
Får håpe det ikke tar så lang tid da [emoji4]

Ja fisker er bra mennesker [emoji4] har en bror, søster og en nevø som er fisk [emoji4]

Så bra du har sovet da [emoji4] bare vent, omnikke så lenge svetter du ikke fullt så mye [emoji6]

vi er hos mamma nå, og her er det ei som kun ville sove når hun lå inntil meg.. prøvde og få henne til og sove flere ganger, men ikke søren.. med en gang hun fikk ligge på brystet var hun borte vekk [emoji7]

Masse lykke til i dag i alle fall [emoji16][emoji4]

Koselig at hun vil sove på deg da,de blir fort vant til det.

Jeg er glad dette er det siste barnet mitt. For så mye styr som nå blir jeg bare sliten av. Og de mener at nå må jeg samle krefter.
Har hatt en del vondt i etterkant,så kanskje jeg er heldig at den gjør nytte :)
 
Koselig at hun vil sove på deg da,de blir fort vant til det.

Jeg er glad dette er det siste barnet mitt. For så mye styr som nå blir jeg bare sliten av. Og de mener at nå må jeg samle krefter.
Har hatt en del vondt i etterkant,så kanskje jeg er heldig at den gjør nytte :)

Ja er kjempekoselig [emoji7]

Håper virkelig det går fint denne gangen da [emoji4] hvordan går det nå da? Noe fremgang? [emoji4]
 
Spiser gullfisk og drikker brus etter å ha gjort ferdig helgevasken [emoji87][emoji85] 2,5 åringen var våken kl 6 idag og 7.20 var hun og far ute av huset på tur til bhg. Da må man vaske mens vesla er på lading [emoji6]
Nå skynde meg å dusje før hun våkner [emoji12]
Samboer'n har bursdag imorgen så må ut å kjøpe gave etterpå.
IMG_1029.JPG
 
F
Spiser gullfisk og drikker brus etter å ha gjort ferdig helgevasken [emoji87][emoji85] 2,5 åringen var våken kl 6 idag og 7.20 var hun og far ute av huset på tur til bhg. Da må man vaske mens vesla er på lading [emoji6]
Nå skynde meg å dusje før hun våkner [emoji12]
Samboer'n har bursdag imorgen så må ut å kjøpe gave etterpå.
Vis vedlegget 219330
Fant du noe fint? ;)
 
F

Fant du noe fint? ;)

Har kjøpt en genser og en bok. "Hvordan forstå meg bedre" barn 2-5 år, hehe... Antageligvis jeg som syns den er mest interessant [emoji85] Men 2 åringer er jo utfordrende så tenkte det var litt nytt å lære for å bedre hverdagen litt [emoji6]
 
Har kjøpt en genser og en bok. "Hvordan forstå meg bedre" barn 2-5 år, hehe... Antageligvis jeg som syns den er mest interessant [emoji85] Men 2 åringer er jo utfordrende så tenkte det var litt nytt å lære for å bedre hverdagen litt [emoji6]
Hehe :) kanskje det blir mye brukt da :)
 
Back
Topp