Skravletråd

Jeg har fått et eller annet «dritt» i den ene skulderen - utrolig vondt og stivt og helt ubrukelig arm. Det eneste sommvirkelig hjelper er å gå meg skikkelig varm og så strekke ut. Så «nå» må jeg prioritere en lang gåtur hver dag (løping blir vondt). Så her blir det automatisk mye mosjon og bra kaloriforbruk om dagen. Dog ikke styrke.
 
Jeg har fått et eller annet «dritt» i den ene skulderen - utrolig vondt og stivt og helt ubrukelig arm. Det eneste sommvirkelig hjelper er å gå meg skikkelig varm og så strekke ut. Så «nå» må jeg prioritere en lang gåtur hver dag (løping blir vondt). Så her blir det automatisk mye mosjon og bra kaloriforbruk om dagen. Dog ikke styrke.

God bedring til skuldra di![emoji4]
 
Jaja Jeg får fortsatt ikke veid meg og merker hva det egentlig gjør med motivasjonen!

Har hvert mye opp og ned i det siste så det må jeg slutte med!
 
Har hatt litt forumpause, men er ned ca 4kg på litt over en måned :D Foreløpig bare kutta litt i karbo, kutta litt i meieriprodukter og økt i proteiner og treningsmengde! Trener nå 4-6 ganger i uka og går i tillegg tur med barnevogna de dagene jeg har mulighet til det :)
 
Har hatt litt forumpause, men er ned ca 4kg på litt over en måned :D Foreløpig bare kutta litt i karbo, kutta litt i meieriprodukter og økt i proteiner og treningsmengde! Trener nå 4-6 ganger i uka og går i tillegg tur med barnevogna de dagene jeg har mulighet til det :)

Det er jo kjempe bra!![emoji1]
 
Det er jo kjempe bra!![emoji1]
Fornøyd ja :D Vil ikke gå for fort ned heller, da henger ikke hodet med, men gleder meg til jeg blir enda litt lettere så bena ikke klager så etter timer med hopp og sprett.
 
Litt sløv med både kosthold og trening i påska[emoji13][emoji85]
Fått gått en lang tur med mamma idag da...og i morgen er det full skjerpings igjen[emoji1]
 
Mye liv her?
 
Vi er flere her som prøver på det[emoji1]
Hvor mye vil du ned?

Burde gå ned 15kg. For egen helse sin skyld.
Akkurat nå klarer jeg fint å spise en 200gr sjokoladeplate alene på under en time. Uten å bli kvalm, men ville ha mer. Da vet man at det er et problem der [emoji32][emoji32]
 
Burde gå ned 15kg. For egen helse sin skyld.
Akkurat nå klarer jeg fint å spise en 200gr sjokoladeplate alene på under en time. Uten å bli kvalm, men ville ha mer. Da vet man at det er et problem der [emoji32][emoji32]

Det klarer jeg også fint[emoji23] og gjerne på 10 minutter...
Sammen er vi sterke![emoji1] 15 kg på deg, 10 kg på meg[emoji1] lett som en plett!
 
Det klarer jeg også fint[emoji23] og gjerne på 10 minutter...
Sammen er vi sterke![emoji1] 15 kg på deg, 10 kg på meg[emoji1] lett som en plett!

Ja :D Dette skal vi klare ;)
 
Back
Topp