Skravletråd

Kjenner godt at jeg har økt treningsmengdene, støøøøøl :D Litt deilig også!

Jeg finner ikke tid til å løpe i timesvis på mølla nå, og har ikke motivasjon til tabata på mølle, så da blir det mest spinning og gruppetimer. Prøve noe nytt som egentlig ikke er helt meg ;) Jeg liker TUNG vekttrening kombinert med harde kardioøkter, men det tar for mye tid.

Skal ha på plass treninga før jeg prøver gjøre noe med maten.

Flink du er[emoji1] støl er deilig det!
 
Flink du er[emoji1] støl er deilig det!
Takk :)

Støl er deilig, men litt tungvindt at jeg sliter med å komme meg opp fra gulvet (med ungen) eller gå ned trappa med ungen på armen ;)
 
Nok en tirsdag og nok en dag tidlig ute for å svømme, nesten fått inn en rutine på det og merker hvor godt det er å bevege kroppen [emoji16]

Føler meg utrolig mye bedre etter å ha fått svømt litt [emoji16]
 
Nok en tirsdag og nok en dag tidlig ute for å svømme, nesten fått inn en rutine på det og merker hvor godt det er å bevege kroppen [emoji16]

Føler meg utrolig mye bedre etter å ha fått svømt litt [emoji16]

Flink du er som opprettholder svømmingen[emoji1]
 
Her har de dem på Coop ekstra og noen Meny butikker.
Står sammen med vanlige kaker og slike fy ting
Da skal jeg se etter de neste lørdag, eventuelt må jeg vente til jeg skal lengre inn i Norge enn kun ved grensa.

Hva syns du om de da?
Ikke problemer med oppblåsthet osv?
 
Da skal jeg se etter de neste lørdag, eventuelt må jeg vente til jeg skal lengre inn i Norge enn kun ved grensa.

Hva syns du om de da?
Ikke problemer med oppblåsthet osv?
ELSKER dem
Ikke noen problemer med magen etterpå, jeg.
Man kan få problemer av dem på grunn av søtningsmidlet som er i, men jeg pleier å ha litt av det i teen min så er muligens vandt med det..
 
Jippi damer! Wii konverter til hdmi er ankommet Norge! [emoji16][emoji16][emoji16]

Nå må jeg bare finne ut hvorhen jeg får den hit [emoji7][emoji7][emoji7]
 
ELSKER dem
Ikke noen problemer med magen etterpå, jeg.
Man kan få problemer av dem på grunn av søtningsmidlet som er i, men jeg pleier å ha litt av det i teen min så er muligens vandt med det..
Så bra [emoji4]

Har bare sett en del på Facebook si de ble så dårlige i magen eller skikkelig oppblåst, har spist en del med ulike søtninger og for det meste har det gått bra [emoji4]
 
Back
Topp