Skravletråd

Da har jeg meldt meg på Tollturen 2017[emoji1]
Bedriftshelsetjenesten som har fått igang for de ansatte, vi skal danne lag på maks 8 personer og gå langs hele Norge innom alle regionene våre[emoji1]
Dvs all aktivitet blir målt i antall skritt og legges inn på Dytt.no. Så ser vi underveis hvor langt i Norge vi har kommet, hvem leder, hvem har mest skritt osv.. Premier underveis og motivasjonsforedrag via videokonferanse[emoji2]
Dette blir gøy!!

Så gøy og så flott motivasjon for mer trim.
 
Jupp så heller sakte og forsiktig enn å etterhvert se vekta krype høyere enn den var ved start [emoji54]

Håper det, hjemme 29 august også vurderer jeg å da få gamle veiedagen (fredag) og la hevelser pga varmen få gått vekk [emoji4]

Har trua men kjekt ta noen dager hjemme før veiing.
 
Takk for tips. Regner med jeg får høre det samme. Og at jeg legger på meg litt. Er jo en grunn til at jeg veier det jeg veier nå, la på meg 35 kg i første svangerskap...og så tok jeg av ganske mye av dem, og ble gravid igjen-men mistet, og har ikke gått ned noen av dem, bare cm. Satser på å henge her inne litt likevel ja :)

Det blir kos å følge deg i svangerskapet og månedene går kjapt så vips har du født og etterhvert kommer i slanke modus igjen.
 
Gratulerer så mye [emoji16] det går bra å holde vekta om du er forsiktig og om du da skulle gå opp er det viktig å huske på at det kan taes av etterpå [emoji4]

Takk! Ja, vil høre med legen hva han mener. Vil jo gjerne ta av og mere til etterpå, men helst ikke så mye.
 
Har trua men kjekt ta noen dager hjemme før veiing.
Ja er det [emoji4]

Må nesten bare ha trua jeg også sånn som kostholdet har hvert her nede
 
Jippi, der har du motivasjonen din :)
Stå på, med deg på laget kommer dere til Nordkapp og tilbake igjen.
Jeg har nesten gått til Bodø til nå i år og dere er 8..

Og du blir min motivasjon, ikke snakk om at jeg vil la deg nå målet før meg :)

Ja, kjenner konkurranseinstinktet mitt ble tent av dette![emoji1]
Så koselig at jeg kan være din motivasjon![emoji1] jeg lar deg ikke slå meg!![emoji23]
 
Jobbehelg så rundt 25.000 skritt på lørdag og søndag.
I kveld ble det 45 min lett jogg også.
Flink med maten bortsett fra litt kake på jobb i går :rolleyes:
 
Hei dere! Er det greit jeg sniker meg inn her? :) Har tidligere vært med i slankekrigen og hatt dagbok men begge deler er det jo veldig stille rundt her om dagen.. :shy: Det er nå 2 mnd siden min andre og siste fødsel, og jeg er klar til å ta opp kampen mot kiloene igjen. Gikk mye ned i begynnelsen men nå har jeg begynt å gå opp igjen :mad: Så motivasjon trengs!
 
Back
Topp