Skravletråd

Selvfølgelig kommer den dagen.
Du må bare har tålmodighet..
Uff ja, har ikke så mye av det ;) men det tar den tida det tar. Blir jeg gravid nå så får jeg ta den jobben etterpå, og heller forsøke å ikke gå opp noe særlig underveis. Hadde vært fint å passe noe av det igjen, for det er masse fint der.
 
Vi har hatt flyttesjau hele helga, og med stor leilighet over tre etasjer blir det mye trappeløping! Kjenner det godt bak foråsidetsånn. Har også sykla til jobb i dag, det var tungt men fantastisk deilig. Bare 2 km da, helt passe start.
 
Uff ja, har ikke så mye av det ;) men det tar den tida det tar. Blir jeg gravid nå så får jeg ta den jobben etterpå, og heller forsøke å ikke gå opp noe særlig underveis. Hadde vært fint å passe noe av det igjen, for det er masse fint der.
Du må huske at det tok lang tid å legge på seg, det vil ta lang tid å bli kvitt kiloene også.
Det som er viktig er ikke hvor lang tid du bruker.
Ta litt av gangen
 
Første "mandagstrening" siden starten av juni. Timen består av 30 min kondisjon, 30 min styrke med egen kropp og strikker som motstand og tøying.
Kjente det var litt tyngre å gjennomføre enn i juni - særlig styrken - men deilig være i gang!!!! Skal prioritere disse timene denne høsten også pluss bli flinkere til å gjøre styrke trening/oppstramming.
 
Første "mandagstrening" siden starten av juni. Timen består av 30 min kondisjon, 30 min styrke med egen kropp og strikker som motstand og tøying.
Kjente det var litt tyngre å gjennomføre enn i juni - særlig styrken - men deilig være i gang!!!! Skal prioritere disse timene denne høsten også pluss bli flinkere til å gjøre styrke trening/oppstramming.

Heldigvis "husker" musklene hvordan de var, så du er nok kjapt tilbake igjen[emoji1]
 
Hva tror dere om at dager man skeier ut kan hjelpe forbrenningen? Aldri hørt det før men ei venninne av meg her nede nevnte det (hun har snart PhD innen medisin).

Ingen dager hvor jeg har skeiet ut til nå, føler meg flink spesielt siden svigerfamilien dytter I seg alt mulig! Hadde faktisk diskusjon med svigerinnen igår om at snuppa maks får godteri, potetgull osv 2 dager i uka, oftest 1 gang. De spiser nemlig noe hver eneste dag!

Dette er forøvrig det jeg pleier å spise og nå leier vi feriehus med felles basseng så blir en del svømming [emoji16]
e76cd60ceb5d09d4794d096684345f36.jpg
 
Hva tror dere om at dager man skeier ut kan hjelpe forbrenningen? Aldri hørt det før men ei venninne av meg her nede nevnte det (hun har snart PhD innen medisin).

Ingen dager hvor jeg har skeiet ut til nå, føler meg flink spesielt siden svigerfamilien dytter I seg alt mulig! Hadde faktisk diskusjon med svigerinnen igår om at snuppa maks får godteri, potetgull osv 2 dager i uka, oftest 1 gang. De spiser nemlig noe hver eneste dag!

Dette er forøvrig det jeg pleier å spise og nå leier vi feriehus med felles basseng så blir en del svømming [emoji16]
e76cd60ceb5d09d4794d096684345f36.jpg

Aldri hørt at utskeielser øker forbrenning?[emoji4]
Høres herlig ut med basseng[emoji1] og stranda jeg så på Snap var jo magisk!![emoji173]️
 
Uff.. har trent lenge nå (føler jeg iallefall, trent regelmessig siden mai), trener flere ganger i uka, og spiser veldig sunt! (Skeier ut kanskje en dag i uka da, Hehe :smug:).. likevel rikker nesten ikke vekten seg! Jeg merker at jeg er i mye bedre form enn før, så det er jo bra! Likevel er det demotiverende når vekta omtrent ikke rikker seg.. :(
 
Hva tror dere om at dager man skeier ut kan hjelpe forbrenningen? Aldri hørt det før men ei venninne av meg her nede nevnte det (hun har snart PhD innen medisin).

Ingen dager hvor jeg har skeiet ut til nå, føler meg flink spesielt siden svigerfamilien dytter I seg alt mulig! Hadde faktisk diskusjon med svigerinnen igår om at snuppa maks får godteri, potetgull osv 2 dager i uka, oftest 1 gang. De spiser nemlig noe hver eneste dag!

Dette er forøvrig det jeg pleier å spise og nå leier vi feriehus med felles basseng så blir en del svømming [emoji16]
e76cd60ceb5d09d4794d096684345f36.jpg
Har også hørt det.
Problemet med ketose er at dersom man går mye ut og inn får man lett hodepine av det så dersom man først skeier ut bør man gjøre det i 2 døgn for å motvirke.
 
Back
Topp