Skravletråd

Ble ikke trening i dag.
Har hatt pulserende smerter der hvor jeg er skadet i ryggen i hel dag.
Håper jeg er bedre i morgen slik at jeg får trent da
 
Forkjøla og sliten, så det har blitt lite aktivitet i helga og i dag. Håper på bedre form så jeg kan komme meg på treningssenteret igjen.
 
Er det noe du alltid vil plages med?[emoji20]
Hva har du gjort da?
Hat 2 større ryggoperasjoner som barn siden jeg var ved å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Har også knekt ryggen en gang i ettertid.
Vil nok bestandig være plaget med denne ryggen, men er egentlig veldig glad for det :)
 
Middels flink i helgen - ble litt mye mat/vin og lite trening, men mange skritt på lang tur begge dager.
Ikke trening mandag da 1. mai stengt men jogget 4 km (nesten uten pause) pluss mage og armer.
I går jobb og møte på kvelden, så nå håper jeg på litt trim i kveld.
 
Hat 2 større ryggoperasjoner som barn siden jeg var ved å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Har også knekt ryggen en gang i ettertid.
Vil nok bestandig være plaget med denne ryggen, men er egentlig veldig glad for det :)

Fordi det gjør at du må trene?
Høres jo utfordrende ut å ha en slik rygg som plager deg jevnlig. Tenker det er gunstig å ha gått ned.
 
Fordi det gjør at du må trene?
Høres jo utfordrende ut å ha en slik rygg som plager deg jevnlig. Tenker det er gunstig å ha gått ned.
Hadde også problemer dengang jeg var tynn, men den treningen gjør det mye bedre.
Er også ryggen som gjør jogging litt problematisk og derfor jeg fremdeles bare går
 
Hat 2 større ryggoperasjoner som barn siden jeg var ved å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Har også knekt ryggen en gang i ettertid.
Vil nok bestandig være plaget med denne ryggen, men er egentlig veldig glad for det :)

Alternativet høres mye verre ut!![emoji849]
Godt det har gått bra med deg![emoji173]️
 
Middels flink i helgen - ble litt mye mat/vin og lite trening, men mange skritt på lang tur begge dager.
Ikke trening mandag da 1. mai stengt men jogget 4 km (nesten uten pause) pluss mage og armer.
I går jobb og møte på kvelden, så nå håper jeg på litt trim i kveld.

Du henger i, flinka![emoji1]
 
Back
Topp