Skravletråd

Umf!!
Fikk ikke tid til trening i går.
Får ikke trent i dag.
Har ikke trent siden søndag.
Føler det passer meg fryktelig dårlig..
 
7306ec7f24617a104663e16a371a78d4.jpg

Sunn prøversnacks ;) ananas, grapefruktjuice og den beste pukka-teen: pepperkorn licorice!
 
Ikke trening i går men har jo mange skritt på jobb og hjemme jeg uansett.

I dag 8 km løypa mi med mye jogg og litt gåing. Pluss litt styrke inne.
 
Jeg er i en liten skvis nå.
Har ei venninne som har lyst til å være med på turen min i kveld, men jeg tror ikke hun er villig til å holde mitt tempo.
Den samme venninnen vil også ha meg meg på et 12 ukers program på fitnes, greit det, det har jeg også tenkt å begynne med. Bare jeg tenkte å begynne etter sommerferien. Hun vil begynne nå.
Veldig fint å gå sammen med noen, men er langt fra sikker på om hun vil fullføre og orke 3 ganger i uken
 
Vekt i dag etter tre ukers "veie-vegring" og påskeferie
var 64,2 kg. Det betyr 0,3 kg opp og det er et resultat jeg kjenner er ok. Var nok "verre" rett etter påskeferien, så har antagelig fått vekten litt ned igjen.
 
Jeg er i en liten skvis nå.
Har ei venninne som har lyst til å være med på turen min i kveld, men jeg tror ikke hun er villig til å holde mitt tempo.
Den samme venninnen vil også ha meg meg på et 12 ukers program på fitnes, greit det, det har jeg også tenkt å begynne med. Bare jeg tenkte å begynne etter sommerferien. Hun vil begynne nå.
Veldig fint å gå sammen med noen, men er langt fra sikker på om hun vil fullføre og orke 3 ganger i uken

Hvordan gikk det?[emoji4] holdt hun følge?
 
Vekt i dag etter tre ukers "veie-vegring" og påskeferie
var 64,2 kg. Det betyr 0,3 kg opp og det er et resultat jeg kjenner er ok. Var nok "verre" rett etter påskeferien, så har antagelig fått vekten litt ned igjen.

Det er bra jobbet![emoji1]
 
Back
Topp