Skravletråd

Tusen takk for velkomsthilsener! Så kjekt å være her :)

Jeg har vært mye syk etter fødselen, innlagt på sykehus og operert/gått på sterke smertestillende, så jeg ammer ikke. Dermed trenger jeg ikke ta hensyn til det. Hadde ikke hatt sjans til noe som helst kaloriunderskudd om jeg ammet, er så sulten da.

Ellers er lillegutt 8 uker, og det er også 8 uker siden jeg rørte godteri. Det er nemlig godteri spm er mitt store problem, mat har jeg alltid spist med måte.

I dag har jeg gått 7 km tur, spist sunt og godt med laks til middag. Veier nå 79,1 kg. Bare det at jeg er i gang gjør at jeg føler meg bedre! Passer ingen klær, ikke en gang turjakkene mine. Vil ikke ha det sånn :)
 
Tusen takk for velkomsthilsener! Så kjekt å være her :)

Jeg har vært mye syk etter fødselen, innlagt på sykehus og operert/gått på sterke smertestillende, så jeg ammer ikke. Dermed trenger jeg ikke ta hensyn til det. Hadde ikke hatt sjans til noe som helst kaloriunderskudd om jeg ammet, er så sulten da.

Ellers er lillegutt 8 uker, og det er også 8 uker siden jeg rørte godteri. Det er nemlig godteri spm er mitt store problem, mat har jeg alltid spist med måte.

I dag har jeg gått 7 km tur, spist sunt og godt med laks til middag. Veier nå 79,1 kg. Bare det at jeg er i gang gjør at jeg føler meg bedre! Passer ingen klær, ikke en gang turjakkene mine. Vil ikke ha det sånn :)

Høres ut som du er på rett spor. Og når du ikke ammer kan du jo kjøre litt bevist kaloriundrskudd.
Bruk våren og været nå til å gå mye med vogn og øk både tempo, lengde og motbakker etterhvert som formen kommer. Man brenner godt med kalorier ute på tur.
 
Jeg er inne i en dårlig periode. Beklager at jeg lesser alt over på dere:(
Skal ut på en sosial event i morgen. Vanligvis takker jeg nei til slikt, men denne gangen har jeg sagt ja. Har sånn halvveis klær å gå i. Har ikke lyst til å ha det slik, men finner ikke styrken til å gjøre noe med det:(
Mannen sliter og med vekten, men nå har han virkelig kommet godt i gang. Han trener minst fire ganger i uken:)
 
Jaja, noen fordeler er det å ha streptokokker [emoji23]
Gått ned ca 1 kg siden jeg veide meg på lørdag [emoji23]
Huff gruer meg til veiing imorgen for har jo ikke fått spist så mye denne uka og vil helst ikke gå opp til neste uke
 
Tusen takk for velkomsthilsener! Så kjekt å være her :)

Jeg har vært mye syk etter fødselen, innlagt på sykehus og operert/gått på sterke smertestillende, så jeg ammer ikke. Dermed trenger jeg ikke ta hensyn til det. Hadde ikke hatt sjans til noe som helst kaloriunderskudd om jeg ammet, er så sulten da.

Ellers er lillegutt 8 uker, og det er også 8 uker siden jeg rørte godteri. Det er nemlig godteri spm er mitt store problem, mat har jeg alltid spist med måte.

I dag har jeg gått 7 km tur, spist sunt og godt med laks til middag. Veier nå 79,1 kg. Bare det at jeg er i gang gjør at jeg føler meg bedre! Passer ingen klær, ikke en gang turjakkene mine. Vil ikke ha det sånn :)

Ikke verst å ha styrt unna godteri i 8 uker![emoji1] imponerende!
 
Jeg er inne i en dårlig periode. Beklager at jeg lesser alt over på dere:(
Skal ut på en sosial event i morgen. Vanligvis takker jeg nei til slikt, men denne gangen har jeg sagt ja. Har sånn halvveis klær å gå i. Har ikke lyst til å ha det slik, men finner ikke styrken til å gjøre noe med det:(
Mannen sliter og med vekten, men nå har han virkelig kommet godt i gang. Han trener minst fire ganger i uken:)

Vi er her selvom du har en kjip periode![emoji173]
Det har vi alle innimellom![emoji13]
Kos deg i morgen, blir sikkert koselig[emoji2]
Flink mann du har! Enklere å skjerpe seg selv når den andre halvdelen også gjør en innsats[emoji1]
 
Back
Topp