Skravletråd

Heihei!

Kan jeg slenge meg på her?

Jeg fødte for 2 mnd siden, la på meg 30 kg i svangerskapet. Har nå gått ned 20 av dem, og vil ned 15 til. De første 20 fikk jeg "gratis", måtte ikke jobbe for dem. Nå starter jobben!

For 8 år siden gikk jeg ned 40 kg vha trening og kosthold, så jeg vet hva det går i. Holdt vekten i alle år etter, +/- 5 kg.

Du er hjertelig velkommen!!! Og ønsker deg masse lykke til!!!!!
Husk at om du ammer, skal du ikke slanke deg. Men selvsagt kan du spise sunt og fornuftig og bevege deg mye.
Det er stor støtte i å være aktiv her.
 
Vet du hva, det var jeg også bestandig før.
Måtte gå i stor størrelse avdelingen og finne str. 56/58.....
Endte neste bestandig opp med å trøste-shoppe masse klær til ungene de ikke trengte
Men å så gøy det var når jeg hadde gått i alt for store klær så alt for lenge og måtte kjøpe meg noe nytt :)

Det siste er en vidunderlig følelse ja :D
 
Er litt for skjellige grunner til at jeg har valgt å stå utenfor.

Er litt med at jeg har lyst til å gjøre dette i mitt eget tempo, og logge ting når det passer meg best.
Ok, så har man en dårlig uke en gang i blant, her blir man ikke hevet ut for det, her kan man syte litt og få støtte når man trenger det.
Er litt med at her er vi en gjeng som henger sammen på vår egne vilkår og kan komme og gå som vi vil.

Akkurat slik føler jeg det også.
 
Er nå på rundt 470.000 skritt i mars - rekord er rundt 550.000 i februar og jeg har sagt jeg skal slå den rekorden så må stå på fremover :rolleyes:
 
Heihei!

Kan jeg slenge meg på her?

Jeg fødte for 2 mnd siden, la på meg 30 kg i svangerskapet. Har nå gått ned 20 av dem, og vil ned 15 til. De første 20 fikk jeg "gratis", måtte ikke jobbe for dem. Nå starter jobben!

For 8 år siden gikk jeg ned 40 kg vha trening og kosthold, så jeg vet hva det går i. Holdt vekten i alle år etter, +/- 5 kg.
Hei, og velkommen til oss, selvfølgelig kan du være med :)
 
Heihei!

Kan jeg slenge meg på her?

Jeg fødte for 2 mnd siden, la på meg 30 kg i svangerskapet. Har nå gått ned 20 av dem, og vil ned 15 til. De første 20 fikk jeg "gratis", måtte ikke jobbe for dem. Nå starter jobben!

For 8 år siden gikk jeg ned 40 kg vha trening og kosthold, så jeg vet hva det går i. Holdt vekten i alle år etter, +/- 5 kg.

Hei[emoji2]
Kult med flere som slenger seg på!
Masse lykke til og gratulerer med baby[emoji173]
 
Kjøpte meg jo ny bukse i går. Prøvde samme bukse i en størrelse mindre, men den manglet jeg sikkert 10 cm på for å få lukket igjen. I dag detter den nye buksen av... hvor er logikken??
 
Kjøpte meg jo ny bukse i går. Prøvde samme bukse i en størrelse mindre, men den manglet jeg sikkert 10 cm på for å få lukket igjen. I dag detter den nye buksen av... hvor er logikken??
Når på dagen prøvde du buksa i går kontra i dag?

Man er jo ofte slankere om morran før man får spist og drukket..
 
Back
Topp