Skravletråd

15 stp i IT i pedagagogisk sammenheng :p er MOOC for lærere, så kunne tatt bare kurset over så lang tid jeg ville, eller med eksamen nå i vår :p er 6 deleksamener da, så vi får se hvordan det går :p klarer jeg dette, er jeg 5 stp unna opprykket mitt, og da tar jeg en ny MOOC i høst ;) greit når alt er på dataen, uten faste tider bortsett fra innleveringene :)

Spennende;) Satser på at du får en fornøyd baby så burde det gå fint. Greit når det er hjemmebasert :)
 
Etter litt sengekos i kveld jobber kroppen virkelig:eek: Spennende å se om det kun er heftige kynnere eller om det faktisk er starten på noe!
 
Det roet seg og jeg fikk sovet noen timer :) I dag blir det barselsvisitt for å hilse på det ferskeste tantebarnet så det er like greit at det ikke har skjedd noe i natt :)
 
Joda, sånn passe klar ihvertfall :) Sist fødte jeg 34+3, så det er jo ganske rart å plutselig være 38+2 :p Håper å gå helt til termin for å være nærmere sykehuset når det skjer, blir transportfødsel om det skjer før.. :)

Jeg veksler mellom å kose meg, bekymre meg, være drittlei, ønske at jeg går helt til termin, ønske å føde med en gang.. :p Hormoner :p

Du fikk rett i transportfødsel ja :p
 
Back
Topp