Skravletråd :)

Jeg skulle med glede vært hjemme lenger jeg også :( Begynner i slutten av denne mnd. Heldigvis bare i 80%, så skal ha fri en dag i uken. Får også 2 timer betalt ammefri, så da blir forhåpentlig vis ikke dagene borte fra henne så lange. Har ikke fått barnehageplass så da blir hun hjemme med meg og pappaen til august 17.
Er det mange her som går i barnehage nå?
 
Jeg skal visst muligens jobbe noe deltid til våren engang, om det lar seg gjøre. Må få avklart om våren er mars eller mai og hvor stor prosent det er snakk om før jeg kan si om det går. Men i vinter er jeg i alle fall hjemme
 
Hei på dere :) Titter innom i desemberforumet en gang i blant:p Hadde termin i november i fjor, så er liksom der jeg hører til, selv om frøkna ikke kom før i desember. Så håper det er greit at jeg er innom og sniker litt på dere;)
 
Jeg henger sånn dels på januar (termin) og dels desember (født) alt ettersom hvor det er aktivitet jeg
 
Jeg sniker litt på både november og januar til tross for at fødsel og termin var i desember ;)
 
Jo takk som spør :) jeg har vært dødssliten hele uka, det har
Vært kjempetravelt og jeg har jo ikke jobbet på aldri så lenge :p skal jobbe 4 dager nå så tar jeg ei uke juleferie.

Blir uvant når det er en stund siden man har vært ute av hjemmet for å jobbe.
 
Back
Topp