Skravletråd!

I kveld sovnet hun i armene mine, og sov videre da jeg la henne i egen seng. Så jeg og samboer har hatt kjærestekveld og sett Frozen på netflix, herlig! Men satte stadig filmen på pause og var inne på rommet og sjekket, klarer ikke helt slappe av hverken jeg eller han ennå, første kvelden hun har sovet alene på rommet så lenge :)

Ja man må liksom sjekke innom at alt er på stell:) Men så deilig med litt kjærestetid da:)
 
Herregud som jeg gleder meg til skolen begynner igjen.. er definelutt ikke laget for å være hjemmeværende og å tråkke i mine egne fotspor hele dagen! Sjeleglad for at det er far som skal ha meste av permisjonen. Missforstå meg rett, elsker datteren min over alt på jord.
Det er hjemme tilværelsen som kjeder livet av meg.
Det er litt tabu å si sånt som mor har jeg merket.. man er liksom pliktig til å elske permisjonstiden.
 
Herregud som jeg gleder meg til skolen begynner igjen.. er definelutt ikke laget for å være hjemmeværende og å tråkke i mine egne fotspor hele dagen! Sjeleglad for at det er far som skal ha meste av permisjonen. Missforstå meg rett, elsker datteren min over alt på jord.
Det er hjemme tilværelsen som kjeder livet av meg.
Det er litt tabu å si sånt som mor har jeg merket.. man er liksom pliktig til å elske permisjonstiden.

Godt det er valgfrihet så man kan velge det som passer en best. Her kunne jeg tenkt meg å gått hjemme til hun var 2.. Men må nok starte i mars/april... :(
 
Nei jeg må vel hoppe i dusjen nå som mini tar seg en lur. Litt dumt å sitte i pysjen hvis det plutselig kommer folk innom :confused:
 
Nei jeg må vel hoppe i dusjen nå som mini tar seg en lur. Litt dumt å sitte i pysjen hvis det plutselig kommer folk innom :confused:
Gjør det noe? ;) Deilig med dusj da!
 
Supervåken og kjempehappy bebis på 3.timen.. Kjempetrøtt mamma gleder seg til å være hjemme alene med alle tre kidsa *må soooove nååå*
 
Hu holdt det gående fra 2-5.30! Kjempeform hu. Fikk sovet litt fram til 8 da våkna de to andre.. Bra pappan skal ha ferie snart, føler meg som en zombie;)

Oj!! Hvor gammel er hun nå? Husker jo aldri når de begynner å være litt mer våken.. Smile burde hun kanskje begynt med snart? 3,5 uke..
 
Oj!! Hvor gammel er hun nå? Husker jo aldri når de begynner å være litt mer våken.. Smile burde hun kanskje begynt med snart? 3,5 uke..
Mi snelle er 4 uker i dag og er ei skikkelig sovedukke egentlig, Ikke vært veldig mye våken tidligere. Og da bare på dagtid noen timer. Men i natt da var det fest! Jeg var ikke med på den jeg.. Fikk det første smilet for to dager siden og har ikke sett det siden.. Haha..
 
Vi hadde også et par uker med våkentid på natten når han var 4 uker. Veldig slitsomt når du har to andre barn:( men nå sover han heldigvis fra 23 til ca 9(med 3 matinger):)
 
Urk, gjorde nettopp en megatabbe... Skulle koke delene til pumpa og flaske, og la samtidig oppi en del skjeer vi bruker til å gi minifom og tran med. Bare det at jeg hadde glemt å vaske den ene transkjeea på forhånd, så nå lukter flaske, pumpedeler og hele sulamitten tran :eek: Kommer aldri til å få henne til å ta flaske dersom alt smaker tran :oops:
 
Å, så kjedelig! Vask alt grundig med masse såpevann, så får du sikkert bort det meste!
 
Skrubbet det i zalo-vann og kokt på nytt nå, kjenner fortsatt den herlig duften av tran :mad: Haha, jaja, er vel ingen fare for at vesla skal finne på å foretrekke flaske fremfor puppen nå :p
 
Jepp, der var mensen tilbake, snart 5 uker siden fødsel. Godt det "bare" var det for begynte å lure litt på hvorfor jeg plutselig var blitt så drit hissig, dårlig humør og kun ville være for meg selv. Men etter et toalett besøk så skjønte jeg hvorfor :oops: hadde glemt litt hvordan denne perioden tukler med humøret mitt 1 gang i mnd. :D
 
Sitter i en lenestol inne i ammekroken på familielounge på et kjøpesenter i Uddevalla, dette er luksus! :) stelleplasser med god plass og uroer over, skinnstoler i fleng, tv, minikjøkken, spisestoler med ratt, og egen utelekeplass. Sånn skulle vi hatt det i Norge!
 
Back
Topp