Skravletråd

Dere som skriver at dere har tunge seter, hvilke seter har dere til babyene ?

Vi hadde brittax de første 2 mnd. Helt forferdelig tungt sete, og selv da veide jo ikke baby mye. Måtte kvitte oss med det og kjøpe maxicosy, superlett sete i forhold til britax sitt.
 
Vi endte til slutt med sete fra cybex sirona.
Har brukt setet en uke nå og er kjempe fornøyd ! Elsker at setet har vrifinskjon på 360 grader, samt hvile/sove stilling.
Mannen er strålende fornøyd også:)

Anbefales !
 
Beklager dobbelpost:smiley-angry016

Vi endte til slutt med sete fra cybex sirona.
Har brukt setet en uke nå og er kjempe fornøyd ! Elsker at setet har vrifinskjon på 360 grader, samt hvile/sove stilling.
Mannen er strålende fornøyd også:)

Anbefales !
 
Vi endte til slutt med sete fra cybex sirona.
Har brukt setet en uke nå og er kjempe fornøyd ! Elsker at setet har vrifinskjon på 360 grader, samt hvile/sove stilling.
Mannen er strålende fornøyd også:)

Anbefales !
Verdens beste sete:) ❤️
 
Verdens beste sete:) ❤️
Ja absolutt! Så takk til deg Frk.spent som har reklamert så godt for dette produktet.
Var du som fikk meg inn på tanken om sirona :)
Angrer ikke et sekund .
Gjør alt så mye enklere , og så behagelig for kid'en :)

Skulle stå "vri funksjon."
Gikk litt fort her. Haha!
 
Ja absolutt! Så takk til deg Frk.spent som har reklamert så godt for dette produktet.
Var du som fikk meg inn på tanken om sirona :)
Angrer ikke et sekund .
Gjør alt så mye enklere , og så behagelig for kid'en :)

Skulle stå "vri funksjon."
Gikk litt fort her. Haha!
Eneste negative (aner ikke om det stemmer) er at setet ikke er så trygt forovervendt med den puta. Den gikk ikke tilfredsstillende igjennom "veltetesten" fikk jeg vite i dag :( Men målet mitt er uansett å ha han bakovervendt så lenge som mulig, jeg skal nyte hver dag jeg kan bruke 360•funksjonen :D Så får jeg heller bytte ut setet hvis den dagen skulle komme :D
 
Kjenner det begynner å spøke litt med at jeg skal tilbake på jobb på mandag:(

Baby som er syk, og mest sansynlig ikke kan sendes i barnehagen, og kjæresten som skal til Falun på VM den uken.
Jeg er helt alene med vesla, og det ser ikke spesielt bra ut å starte i ny jobb med å være hjemme med sykt barn første dagen...:smiley-angry003

Typisk min flaks!!

Krysser fingrene for at hun er frisk igjen i morgen. Synes hun er litt bedre i dag.
Men nå har jo selvfølgelig jeg begynt å få klumper i halsen og rennende nese også:smiley-ashamed004 Fresh start med andre ord:confused005
 
Kjenner det begynner å spøke litt med at jeg skal tilbake på jobb på mandag:(

Baby som er syk, og mest sansynlig ikke kan sendes i barnehagen, og kjæresten som skal til Falun på VM den uken.
Jeg er helt alene med vesla, og det ser ikke spesielt bra ut å starte i ny jobb med å være hjemme med sykt barn første dagen...:smiley-angry003

Typisk min flaks!!

Krysser fingrene for at hun er frisk igjen i morgen. Synes hun er litt bedre i dag.
Men nå har jo selvfølgelig jeg begynt å få klumper i halsen og rennende nese også:smiley-ashamed004 Fresh start med andre ord:confused005


Uff,,,, jeg håper virkelig at dere er friske igjen innen mandag...
 
Åj!! Nå er det akkuratt 1 uke - 7 dager til jeg begynner i ny!!-jobb... Jeg gru gleder meg. Skal bli godt med litt andre impulser, men samtidig litt trist å ikke være hjemme nå som det skjer så mye i utviklingen osv:-/
 
Åj!! Nå er det akkuratt 1 uke - 7 dager til jeg begynner i ny!!-jobb... Jeg gru gleder meg. Skal bli godt med litt andre impulser, men samtidig litt trist å ikke være hjemme nå som det skjer så mye i utviklingen osv:-/
Så spennende :)
Disse ti månedene har gått veldig fort.
Gratulerer med ny jobb, og masse lykke til!
 
Så spennende :)
Disse ti månedene har gått veldig fort.
Gratulerer med ny jobb, og masse lykke til!
Ja, de har gått alt for fort:) Men det er jo litt fint også da:) Tvi Tvi:)
 
Da var vekkeklokken stilt, og natten kommet. Imorgen begynner en helt ny hverdag for både meg og Frida. Jeg er spent, litt trist og glad på en gang☺️ Neste stopp - Jobb!!
 
Da var vekkeklokken stilt, og natten kommet. Imorgen begynner en helt ny hverdag for både meg og Frida. Jeg er spent, litt trist og glad på en gang☺️ Neste stopp - Jobb!!
Hvordan gikk første dag på jobb snuppa?
 
Krabber til sengs kl 21 på en fredagskveld. Iskald, skjelver og magen jobber iherdig. Frykter enda en omgangsyke på vei...
:schocked028:gen113

Lucky me:gen014:finger005
 
Her pakkes det for harde livet. 55 flytteesker pakket, og vises nesten ikke.
Bare 5 uker til vi overleverer huset, og to og ei halv av de er vi bortreist.
 
Back
Topp