Skravletråd

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Her kan vi skravle om alt og ingenting, uten å måtte lage en egen tråd.
Alt er jo ikke like viktig, så da kan vi feks legge det ut her og dele det med hverandre
:signs017 :signs017 :signs017
 
Da var tr back!
Har ikke savnet deg akkurat…. :devil14
 
Æsj, kjedelig når den kommer.. Min kom for litt siden :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde en liten blødning for litt siden, men fikk den ordentlig igjen nå. Blæ…
 
Jeg har bare hatt besøk en gang...lurer på når hun kommer tilbake. Ikke det at jeg savner henne da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg skrevet ut masse bilder og fått i rammer av lille gull:)

Har også gått over alt utstyret som er kjøpt inn til dåpen, og nå er det bare matvarene som mangler:)

Full kontroll:)
(Neppe...) Lov å innbille seg hvertfall!
 
Ok dere! Da skal jeg for første gang prøve å legge henne for natten oppe på rommet! Jeg ammer, og hun tar ikke smokk, så jeg har tenkt til å prøve dette: Skifte til pys og skifte bleie, legge oss i vår seng og amme liggende. Se om hun sovner... Andre forslag tas imot med stor takk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun har nå sovnet, er spent på om hun våkner når jeg reiser meg.. Skal jeg la hun ligge eller løfte henne over i sengen sin? Skal jeg legge henne over når vi skal sove? Herlighet, så fort man glemmer:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok dere! Da skal jeg for første gang prøve å legge henne for natten oppe på rommet! Jeg ammer, og hun tar ikke smokk, så jeg har tenkt til å prøve dette: Skifte til pys og skifte bleie, legge oss i vår seng og amme liggende. Se om hun sovner... Andre forslag tas imot med stor takk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene! Håper det går bra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var hos mamma, også har det vært litt så som så, uten å gå veldig inn på alt.. Har det litt tungt for tiden, men det kommer seg vel etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så trist å høre:(
Har savnet deg her inne...
Husk at du kan "snakke" med oss om alt hvis du skulle trenge å få luftet tankene.
Noen ganger er det godt å få det ut.
Men har full forståelse for at du ikke ønsker å dele privatlivet ditt.
Uansett, håper jeg det går bra med deg❤️
 
Ok dere! Da skal jeg for første gang prøve å legge henne for natten oppe på rommet! Jeg ammer, og hun tar ikke smokk, så jeg har tenkt til å prøve dette: Skifte til pys og skifte bleie, legge oss i vår seng og amme liggende. Se om hun sovner... Andre forslag tas imot med stor takk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for deg:)
 
Hun har nå sovnet, er spent på om hun våkner når jeg reiser meg.. Skal jeg la hun ligge eller løfte henne over i sengen sin? Skal jeg legge henne over når vi skal sove? Herlighet, så fort man glemmer:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde løftet henne over i sin egen seng... Men da våkner hun kanskje?
 
Hun våknet 10 min etter jeg hadde gått ned.. Å da hadde jeg latt henne bli i vår seng tilogmed.. Nå har hun ligget å sovet på mannen, så da gikk det ikke nei! Hun er fryktelig avhengi av nærkontakt...:-/


Mamma til to små prinsesser<3
 
Trenger noen gode og råd og en klapp på skuldra her :( lillegutt spiser så og si ikke om dagen! Nekter å ta flaske og kopp og bare tuller ved puppen :( dette har selvfølgelig resultert i at melka mi nesten er borte! Vi er inn og ut av sykehuset, menige de gjør så lenge han er så blid og ikke går ned i vekt! Skal sies at vektoppgangen den siste uken ikke er noe å skryte av! 50 gram opp er ikke mye akkurat :( har prøvd de fleste ammestillingene og forskjellige flasker, men til ingen nytte:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Frøken syvsover her i dag.....vi ska på bading så venter bare på at hun skal våkne...har sovet fra 20.30 i går kveld å sover enda, nå er kl 09.50!
 
Back
Topp