Skravletråd

Nå er natta kommet, den siste natta senga til lille står på rommet vårt og siste natta med nattmat (håper jeg)! Litt vemodig altså! Men i morgen flytter hun inn på eget rom! Mamma gruer seg!! Og lille ligger intetanende å sover...
Lykke til med første natt på eget rom. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til med første natt på eget rom. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
takk! Fruen la lille for første gang, det gikk greit, tok bare 30 min :) men det skar i hjertet når lille hylgråt og ropte "maaaaammaaa, maaaammaaa"! Det mest spennende blir hvordan det går når hun skjønner at meieriet er nattstengt!
 
takk! Fruen la lille for første gang, det gikk greit, tok bare 30 min :) men det skar i hjertet når lille hylgråt og ropte "maaaaammaaa, maaaammaaa"! Det mest spennende blir hvordan det går når hun skjønner at meieriet er nattstengt!

Hvordan gikk det? :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hvordan gikk det? :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
:) det gikk faktisk bra :) ble ikke så mye gråting etter pupp, hun var litt sint og frustrert mellom 00 og 02, og det endte med at hun og fruen sovna på madrass på gulvet hos lille! Men jeg har sovet godt da:p
 
Hadde vi ikke en tilbudstråd? Hmm..
Uansett, både babyshop og barnas hus har 30% på parkdresser nå. :)
Og nøstebarn har vårsalg. :D
 
Sommertid suger balle!!!
 
Goddammit så mye lengre tid ting tar når man drasser med seg to unger.. men, fikk levert inn den håpløse hh dressen til A (never hh again) og fikk ordnet parkdress til E. Litt treg i år. ;)
 
Wiii :) i dag har vi handlet sko til mini


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Goddammit så mye lengre tid ting tar når man drasser med seg to unger.. men, fikk levert inn den håpløse hh dressen til A (never hh again) og fikk ordnet parkdress til E. Litt treg i år. ;)
Treg??? Jeg har begynt å tenke på om vi kanskje skulle hatt oss en dress:p

Forøvrig fått tildelt bhg til begge jentene, 100 % fra 1. august. Ligger rett bak svigermor! Love it♡

Bare jobb og utleie av hus igjen:p
 
Treg??? Jeg har begynt å tenke på om vi kanskje skulle hatt oss en dress:p

Forøvrig fått tildelt bhg til begge jentene, 100 % fra 1. august. Ligger rett bak svigermor! Love it♡

Bare jobb og utleie av hus igjen:p
Vi har hatt vår en stund her nede. ;)

Godt å høre at en ting kan krysses av listen! :D
 
Og jeg våknet nok en gang til snaper fra venninnene mine som var ute i går uten meg:(
 
Dro tidlig fra jobb i dag. Kotelettene står og surrer i ovnen, jeg ligger rett ut på sofaen med strikketøy og venter på at mann og barn skal komme hjem. Deilig:)
 
Hater søkeprosess!!! Er jo spent så det holder fra søknaden er sendt og ingenting blir avgjort før neste måned... Blæ! Dårlig søvn...
 
Back
Topp