Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Er våken jeg og, heftige mensensmerter og sjukt vonde kynnere innimellom. Også skikkelig ligamentsmerter når jeg prøver å snu meg :wtf:
 
Vis vedlegget 270801

Status per nå, de er litt kortere men kommer veldig ofte når jeg er oppe og står
Er du førstegangs eller har barn fra før?
Jeg fikk beskjed at som førstegangs vil de ha 3 rier på 10 min i 2 timer sammenhengende før man trenger å reise inn, mens som flergangs skulle man reise inn når man kjente det var på tide selv, uavhengig av lengden mellom riene. Det passer jo ikke for alle dette med 3 på 10 min såklart.
Uansett spennende! Håper det er ordentlig i gang nå :D
 
Kroppen har slumret litt mellom 7-8 minutterne.. føden sa at 3 rier på ti minutter var bra.. nå er de nede i fem min mellom.. er jeg oppe å går kommer de mye oftere, men er litt kortere!

Det er bra :) her har jeg sovet et par timer og våknet av rier som var i en litt anna skala enn da jeg sovnet. Må starte telleing :D
 
Etter ei grusom natt med lille som har hengt i puppene ga jeg nå litt hipp på flaske og jaggu roet han seg og endelig sovnet [emoji170]

Det gjorde vi her de første 3-4 døgnene også. Et måltid tillegg, gjerne kvelds- og nattestid. Helt riktig gjort mente både jordmor og helsesøster da de var på hjemmebesøk. Så lenge puppen tilbys først og det ikke går på bekostning av, så kjør på tenker jeg. Ikke hatt behov nå etter at melken kom for fullt, men jeg er så glad vi hadde ferdig miks klar. Det betød evig forskjell!
 
Ligger på sofaen med en baby som sover, og meg selv som burde sove, men som selvsagt ikke er trøtt akkurat nå, :rolleyes:
 
Altså. Oppe på en av nattens mange hyggelige vraltinger inn på badet. Når jeg vasker fingrene, legger jeg merke til at navlen liksom ikke går helt innover. Så i dag... 4 dager på overtid... Da finner navlen min ut at "hehey, jeg trenger ikke ligge her og presse innover, jeg kan jo bare poppe utover istedenfor!". Hvorfoooor???!? Kunne du ikke bare holdt deg inne de siste dagene nå da? [emoji23]

Velger å tolke det positivt dithen at ungen har nå karret seg så langt ned at hun skyver seg selv ut med et godt fraspark snart. For hun har sunket ganske mye siden i går. [emoji4]
 
Omg for ei brutal natt.
Magevondt og mye bæsj og hyling på minstemann [emoji31] Roet seg ikke før nærmere kl 04.
 
Bakruuuuuusfølelse. Hodepine etter ei natt med lite søvn og tørr munn pga tett nese. Grynt. Skal definitivt sove mer.
 
Back
Topp