Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Hun hadde termin 2. september, men var fast bestemt på å få ut ungen før utgangen av august pga barnehageplass :hilarious: Det funka!
De strippingene jeg har vært gjennom har vært verre enn de vondeste riene jeg har kjent til nå.. Regner med riene blir mye verre når de virkelig slår inn, men aldri om jeg hadde klart å gjøre det der på meg selv!
 
De strippingene jeg har vært gjennom har vært verre enn de vondeste riene jeg har kjent til nå.. Regner med riene blir mye verre når de virkelig slår inn, men aldri om jeg hadde klart å gjøre det der på meg selv!

Hun er en ganske egen type menneske! Oppe og spratt et par timer etter fødsel i fin form, bare litt sår. Skjønner ikke at det går an!
 
Last edited:
Haha, du er tøffere enn meg! Jeg vurderte en liiiiten stund å få mannen til å prøve, men skal på modningsakupunktur i morgen og får høre med jordmor da!
Fikk stripping idag av jordmor, håpe bare menssmertene tar seg mer opp og blir til rier, men om ikke får jeg vel bare prøve... har ikke ny kontroll før om 9 dager, på termin...
 
Ikke bare nesten! Jeg rekker såvidt ned for å tørke, eller enda verre, treffw ueinprøveglasset. Hadde aldri rukket «oppi» der tror jeg :p
Haha, samme her. Har prøvd å kjenne etter hvordan ståa er, men rekker fader meg ikke opp. :p trenger lengre armer!
 
Ikke bare nesten! Jeg rekker såvidt ned for å tørke, eller enda verre, treffw ueinprøveglasset. Hadde aldri rukket «oppi» der tror jeg :p

Haha, samme her. Har prøvd å kjenne etter hvordan ståa er, men rekker fader meg ikke opp. :p trenger lengre armer!

Jeg kommer ganske langt, men har for små hender/korte fingre til at jeg faktisk klarer å kjenne noe som helst, og ikke hadde jeg turt å røske til heller :hilarious:
 
Jeg kommer ganske langt, men har for små hender/korte fingre til at jeg faktisk klarer å kjenne noe som helst, og ikke hadde jeg turt å røske til heller :hilarious:
Jeg kommer også til, men tør verken kjenne skikkelig eller røske til :hilarious:
 
Mer vane enn ikke at jeg er her på natta. [emoji23] Tror en del natteravner må har en unge til å holde seg med selskap også. [emoji12] Så mange er nok våkne, om ikke her.
 
Back
Topp