Skravletråd ULTRALYDBILDER

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Tenkte vi kunne ha egen skravletråd så kan vi legge ut bilder av ultralyd bildene våre i egen tråd med bare bilder :)
 
Vakreste♡ 10+5 ♡

<3lille spire, november 14 <3
 

Vedlegg

  • 1397004044287.jpg
    1397004044287.jpg
    37,6 KB · Visninger: 72
Min fine lille 8+4. Gleder meg til neste som er 25 aptil:) er da 13+4:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1397035317111.jpg
    1397035317111.jpg
    45,8 KB · Visninger: 72
Ja det et helt utrolig!:) er 13+5 på neste så gleder meg til den:) skal du ha tidlig ul eller?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
.
 
Last edited:
Lille skatten <3 Ultralyden sa 9+3 idag men ut ifra eggløsningstestene jeg tok i februar så er jeg 8+5 idag. Er jo mer eller mindre umulig å bli gravid uten om eggløsningen så stoler på meg selv siden fostrene vokser i rykk og napp frem til uke 18 når det er OUL :) Så letta over å se hjerte, vært så redd for MA.
Bilde ble kjempe smått, har lasta opp fra mobilen..
 
Tidlig ul i morgen for å se at alt er bra :) Småblødninger i et par dager nå, så greit med en kontroll!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal på tidlig UL neste uke, skal legge ut bilde da! Iiih, kjenner jeg får helt sommerfugler i magen av å se bildene deres!
 
Fikk med bilder i prisen :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Håper jeg også for det! Dyrt nok! Nedten 1000kr skal de ha :O men jeg punger ut! Er bare glad for å få


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp, 950 kr betalte jeg, og da skal det bare mangle at jeg ikke får med bilder å! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Kjempekos å se på bildene deres ! :D Vi gleder oss supermye til OUL her :p
 
Lurer på om man får bilder når man er på sykehuset jeg... Da betaler jeg jo ikke for det, så det er jo ikke innbakt i noe pris.
 
Jepp, 950 kr betalte jeg, og da skal det bare mangle at jeg ikke får med bilder å! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Helt sant! Når er jeg superspent altså! Åh som jeg gleder meg til i morgen! Håper virkelig alt er ok. Må nemlig dra alene. Da blir det bra fælt hvis noe er gått galt :S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1397205148.102491.jpg

Da har jeg også vært på ultralyd! Alt så veldig fint ut! 2 cm og 157 nydelige hjerteslag i minuttet:D Ble ikke justert noe. 8+6 fortsatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp