Skravletråd uke 17!

Hverdagen begynte igjen med full jobb etter en uke ferie.. Kjente etter arbeidspresset i dag at jeg gjerne skulle hatt en uke ferie til [emoji23]
 
Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:

Haha, hvorfor sendte hun med deg bildet av vanncysta? :laughing002
 
Ja, har ikke ferie nå før i begynnelsn av juli, men da har jeg ferie en hel mnd. kjenner jeg gleder meg veldig :)
Det blir godt :D bare å glede seg [emoji1]

Har ferie selv også rundt juni, juli. :) da blir det 3 uker. Siden jeg bare tar ut 3 uker i sommer så må jeg ha en uke ekstra på vårparten og høsten :)
 
:p
Ååh, så herlig følelse [emoji7] Jeg var på UL fredag i forrige uke og så også et bankende hjerte [emoji2] Vi er omtrent like langt, 8+5 i dag her [emoji106] Sist var jeg helt i slutten av en termingruppe og det var en lang siste ventetid når folk postet allerede 4 uker før min egen termin at de hadde fått bebis [emoji28] Forøvring ikke så kult med et UL bilde av en vannsyste på kjøleskapet, men det var jo litt komisk at du fikk det og ikke et av fosteret [emoji51]

Ja, det skjønner jeg! Deilig å være litt i starten av mnd:p vi måtte le litt av det bilde av vanncysten:hilarious: blir nok ny UL i uke 12, så får få et bilde da:p
 
Må bare spørre, hvorfor heter dette innlegget «17 uker»?:)
Er vel ingen i desembergruppa som er i uke 17? :)
 
Håper og krysser fingrene for at det blir en fin vakt på jobb i morgen tidlig! har gjort klart kjels atmed sengen så jeg skal prøve å få i meg før jeg står opp. Håper det gjør en tydelig forskjell på formen i morgen :eek:
 
God morgen. Da er jeg straks på jobb. Skal være i ferskvaren i dag. Veldig spent på hvordan jeg takler luktene. Begynt bli kvalm når jeg er sulten sååååå
 
Back
Topp