Skravletråd uke 17!

Hehe, er nok svangerskapet ja.. kjente jeg ble litt irritert/frustrert for et par dager siden da jeg fant ut at det er forsket på at nattarbeid kan øke sjansen for SA med 50%... med tanke på at jeg også har mistet flere ganger tidligere bedrer jo ikke det akkurat situasjonen... har også mye vondt i rygg og hofter(på tross av at jeg bare er 4+4) og plages med nattesøvnen nå fikk sykemelding når jeg var der for en ukes tid siden, men da på grunnlag av mulig vanskelig tilrettelegging i jobben

Da hadde jeg ikke nølt, du er i en risikogruppe da. Uff, ikke noe godt å plages med hofter og rygg så tidlig.. krysser fingrene for at ikke blir noe verre for deg da!
 
Oppdatering: Kastet meg rundt etter den irriterende legetimen og bestilte time i dag på Volat kl 11.20. Nå håper jeg bare alt står bra til med det lille frøet og at jeg får gode nyheter :Heartred:Heartred

Så bra ♡ Det var kjapt, tenker det går veldig bra jeg :)
 
Er det noen som har opplevd stikninger i navlen? :woot: kjente mye til det på lørdagskvelden, og da var jeg 6+3. Merkelig følelse.
 
Oppdatering: Kastet meg rundt etter den irriterende legetimen og bestilte time i dag på Volat kl 11.20. Nå håper jeg bare alt står bra til med det lille frøet og at jeg får gode nyheter :Heartred:Heartred
Så greit å få en time samme dagen. Og tommel ned til legen da..
 
Nå spammer jeg mye her, men ligger her i sengen og kjenner jeg må tisse. Så legger jeg hånden ned på magen og kjenner hele blæren!! Da må jo livmoren være i vekst for at blæren skal komme så langt opp!
 
Da er forhåpentligvis siste hcg blodprøve tatt. Håper på hode svar imorgen så jeg kan senke skuldrene litt
 
Uff :( Det skjønner jeg veldig godt!
Vi hadde en MA i fjor, så vi så et foster uten et hjerte som slo. Da var jeg omtrent like langt som jeg er på torsdag. Og ikke bare det, ble gravid i samme mnd, skiller bare en uke...
Huff. Håper på god opplevelse for oss begge! Er derfor jeg velger å ta da å tidlig som mulig. Bare for å se at det faktisk er noe der. Sist såg vi at hjertet slo 5+9 Så vil absolutt tro det burde være realistisk når jeg er minst 6+1 Denne gangen
 
Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:
 
Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:


Så herlig❤ Godt og høre at alt er bra❤❤
 
Kjenner jeg gruer meg sikkelig til å begynne med ny jobbuke i dag. :( Helt utmattet og skulle tro jeg har fått nok hvile, men kjennes ikke sånn ut. :eek: :(
 
I dag har jeg ringt Legen og Gynekologen, får time til legen på onsdag så skulle jeg ringe gynekologen etter det for UL. Så skal je til Mauellterapaut på onsdag.. Mye som skjer nå :)
 
Kjenner jeg gruer meg sikkelig til å begynne med ny jobbuke i dag. :( Helt utmattet og skulle tro jeg har fått nok hvile, men kjennes ikke sånn ut. :eek: :(
Uff, ikke noe godt når det er sånn.. Du får prøve å ta det med ro og ikke presse deg selv for mye. Hvile hver gang du har mulighet <3
 
Huff. Håper på god opplevelse for oss begge! Er derfor jeg velger å ta da å tidlig som mulig. Bare for å se at det faktisk er noe der. Sist såg vi at hjertet slo 5+9 Så vil absolutt tro det burde være realistisk når jeg er minst 6+1 Denne gangen

Det håper jeg også!
Jeg var inne 5+2, så ingenting annet enn at det var noe der. Og det var jo godt å bare se det.
Jeg ligger en uke foran deg. 7+1 på torsdag.

Tenker du får se hjertet på torsdag da ja.
 
Det håper jeg også!
Jeg var inne 5+2, så ingenting annet enn at det var noe der. Og det var jo godt å bare se det.
Jeg ligger en uke foran deg. 7+1 på torsdag.

Tenker du får se hjertet på torsdag da ja.
Spennende uanset. Og greit å være forberedt på hva du event ikke får sett osv. :)
 
Nå har jeg sagt i fra til veilederen min på jobb at jeg er gravid og forklart at formen er ikke på topp bestandig og hun var kjempe forståelsesfull ❤ Det var så godt og få sagt d slik at hun iallefall foratår hvorfor jeg ikke er 100% hele tiden :)
 
Back
Topp