Skravletråd uke 16

Ååå, bæresele var redningen vår på sene nattetimer. Han roet seg kjapt oppi den. Aberet var bare at tvert jeg satte meg ned så våknet han, så jeg måtte gå og gå. Og aldri har gulvet mitt vært renere enn det var på den tiden; jeg moppet og bar, bar og moppet! Haha.
Genialt! :D
 
Jeg begynte å grine fordi mannen ville diskutere utseende på den nye terrassen akkurat da jeg hadde kommet inn døra. Jeg er så slutten hele tiden [emoji28]
Huff ja det er ikke så mye som skal til! Jeg skjelte ut mannen fordi han sa at han syns jeg var i god form hehe. Minefelt!
 
Det står på min ønskeliste også! Brukte det ikke med første og det har jeg tenkt på i ettertid at var galskap egentlig siden hun hadde kolikk.. Men var ikke like mye sånt sist gang. Hadde bare en sånn diger sak med masse stropper som var mer beregnet for turgåing

Jeg hadde både bæresjal og mei-tai, ble helt avhengig. Og aldri hatt bedre kroppsholdning før eller etter.
Jeg sverger til det!
Når jeg fikk nr 4, så var nr 3 bare 15 mnd, så da hadde jeg en foran og en bak ;)
 
Jeg hadde både bæresjal og mei-tai, ble helt avhengig. Og aldri hatt bedre kroppsholdning før eller etter.
Jeg sverger til det!
Når jeg fikk nr 4, så var nr 3 bare 15 mnd, så da hadde jeg en foran og en bak ;)
Hva er forskjellen mellom de to egentlig?:)
 
Mei-tai er sånn firkant med 4 stropper, og sjalet er bare sånn 5,5-7 meter lang greie (om du skjønner :p)
Okey :) Trenger man begge? Hva ville du valgt om du bare skulle kjøpe en av de?
 
Okey :) Trenger man begge? Hva ville du valgt om du bare skulle kjøpe en av de?

Trenger ikke begge. Ville valgt sjal, det er det beste for nyfødte. Og jeg syns det er lettere å knyte det, og føler de sitter bedre i det.
 
  • Liker
Reactions: Lix
Det skal mye til :)
Det følger med knyteanvisning og det er mange videoer om det på YouTube. Ikke er det vanskelig når man har prøvd et par ganger heller :)

Ja åkei :) Kanskje man skal driste seg på det da. Ser jo utrolig lurt ut, men har bestandig tenkt at det skulle lite til for at ungen bare plutseli skulle ramle ut :eek: men nå er jeg flink til å tenke det verste :')
 
Det skal mye til :)
Det følger med knyteanvisning og det er mange videoer om det på YouTube. Ikke er det vanskelig når man har prøvd et par ganger heller :)
Ja er det jeg satser på hehe! Men må innrømme jeg blir litt svett av tanken. Er vel en vanesak :) Må vel være poenget at man har hendene frie, at man ikke trenger å gå og sikre, eller?
 
Ja åkei :) Kanskje man skal driste seg på det da. Ser jo utrolig lurt ut, men har bestandig tenkt at det skulle lite til for at ungen bare plutseli skulle ramle ut :eek: men nå er jeg flink til å tenke det verste :')

Hehe... jeg er verdens mest distré og klumsete person, så hvis jeg har fått det til får alle det til.
Og du merker om du knyter feil, da får du ikke babyen oppi ;)
Jeg anbefaler det veldig :)
 
Ja er det jeg satser på hehe! Men må innrømme jeg blir litt svett av tanken. Er vel en vanesak :) Må vel være poenget at man har hendene frie, at man ikke trenger å gå og sikre, eller?

Ja, det er det. Jeg husker jeg var litt stressa aller første gangen, holdt liksom på babyen hele tiden, men så gikk det over.
Det skal knytes rundt deg et par ganger, så ikke mye som kan løsne :)
 
Ja, det er det. Jeg husker jeg var litt stressa aller første gangen, holdt liksom på babyen hele tiden, men så gikk det over.
Det skal knytes rundt deg et par ganger, så ikke mye som kan løsne :)

Takk for tips :) har du noen linker til noen gode sjal?
 
Sånn, da var ul overstått og alt så bra ut. Artig lege men blir jo litt usikker på motivasjonen hand til å kalle meg inn igjen allerede om 2 uker (er privat ul, så blir vel en tusenlapp til)

Fikk snakket litt om testen jeg skal ta i Danmark da, det var godt å få en som sa «fantastisk det støtter jeg hundre prosent at du gjør«

Skulle bare ønske at de sirompa politikerne våre fikk ut fingeren og fikk ordnet det slik at det gikk an å få gjort (privat) i Norge også. For ille å betale 8000 for å dra utenlands å få det gjort.
 
Back
Topp