Skravletråd uke 16

Ja Emmaljunga sine er jo ikke gratis :) Jeg har sett meg ut den som heter Mondial var det vel. Tror de to er ganske like :) Sist hadde jeg en ganske dårlig vogn (myyye brukt hehe) så gleder meg til en solid sak denne gangen :)

Ja har snust litt på den selv! Bør jo bare holde meg i skinnet å la vær, men herlighet som det klør[emoji23] Jeg er i alle fall avhengig av å ha en vogn som er beregnet for skog og mark, og Edge har jeg hørt har stor bag som er perfekt til vinterbarn[emoji7]
 
Ja har snust litt på den selv! Bør jo bare holde meg i skinnet å la vær, men herlighet som det klør[emoji23] Jeg er i alle fall avhengig av å ha en vogn som er beregnet for skog og mark, og Edge har jeg hørt har stor bag som er perfekt til vinterbarn[emoji7]
Ja det er også noe å tenke på. Vil definitivt ha svingbare hjul foran hvertfall. Da er det så utrolig mye lettere å trille
 
Ja det er også noe å tenke på. Vil definitivt ha svingbare hjul foran hvertfall. Da er det så utrolig mye lettere å trille

Ja det skjer! Vil også ha bilstoladapter! Det er helt genialt å bare kunne klikke på bilstolen på understell når man skal på kjøpesenter etc.
 
Ja det skjer! Vil også ha bilstoladapter! Det er helt genialt å bare kunne klikke på bilstolen på understell når man skal på kjøpesenter etc.
Helt klart! Det må også til! Har emmaljungavognene det? Ekstrautstyr kanskje?
 
Ja Emmaljunga sine er jo ikke gratis :) Jeg har sett meg ut den som heter Mondial var det vel. Tror de to er ganske like :) Sist hadde jeg en ganske dårlig vogn (myyye brukt hehe) så gleder meg til en solid sak denne gangen :)

Vi har mondial deluxe! Er veldig fornøyd!! Og den er råfin:)
 
Helt klart! Det må også til! Har emmaljungavognene det? Ekstrautstyr kanskje?

Ja det er visst ekstrautstyr[emoji4] Hvis ikke får jeg kjøpe eget understell for det skal jeg altså ha[emoji23]
 
Vogn ja... Jeg har jo ikke peiling lenger på sånn :p
Håper på mange gode tips ;)
Men jeg skal hvertfall bestille bæresjal, de to siste lå nesten aldri i vogn, bare bar dem rundt :)
 
Vogn ja... Jeg har jo ikke peiling lenger på sånn :p
Håper på mange gode tips ;)
Men jeg skal hvertfall bestille bæresjal, de to siste lå nesten aldri i vogn, bare bar dem rundt :)
Det står på min ønskeliste også! Brukte det ikke med første og det har jeg tenkt på i ettertid at var galskap egentlig siden hun hadde kolikk.. Men var ikke like mye sånt sist gang. Hadde bare en sånn diger sak med masse stropper som var mer beregnet for turgåing
 
Aha ja det er akkurat sånn som kommer opp på første bildet jeg vil ha! Er såå lekre altså! Trodde jeg ville ha mørkeblå men de lyse er også nydelige. Hvilken farge har du?

Ja, de er superluksuriøse synes jeg! :) Vi har den blå, kommer til å bruke den til nestemann også uavh av kjønn. Men hadde jeg skulle kjøpt ny nå så ville jeg kanskje gått for den grå, den var også veldig fin. Men spørs om den blir veldig fort skitten da... Da fotballfrue fikk sitt første barn så skulle jo alle ha den hvite emmaljunga vogna som hun hadde. Har flere venninner som kjøpte den og alle angret seg i ettertid! :p den må rengjøres ofte, og om du ikke tar det tvert så setter skiten seg fast i skinnet. Det er jo ikke til å legge skjul på at hvitt er upraktisk vel? :rolleyes:
 
Det står på min ønskeliste også! Brukte det ikke med første og det har jeg tenkt på i ettertid at var galskap egentlig siden hun hadde kolikk.. Men var ikke like mye sånt sist gang. Hadde bare en sånn diger sak med masse stropper som var mer beregnet for turgåing

Ååå, bæresele var redningen vår på sene nattetimer. Han roet seg kjapt oppi den. Aberet var bare at tvert jeg satte meg ned så våknet han, så jeg måtte gå og gå. Og aldri har gulvet mitt vært renere enn det var på den tiden; jeg moppet og bar, bar og moppet! Haha.
 
  • Liker
Reactions: TPL
Vogn ja... Jeg har jo ikke peiling lenger på sånn :p
Håper på mange gode tips ;)
Men jeg skal hvertfall bestille bæresjal, de to siste lå nesten aldri i vogn, bare bar dem rundt :)

Tenker på bæresele selv ja[emoji4] Det tror jeg er helt genialt!
 
Ååååh, Jeg gleder meg til jeg kan meske meg i utstyr, vogner og klær uten å føle at jeg jinxer det. Jeg tok runde i byen og kikka på babyklær her forleden. Måtte kjenne litt på dem bare.. [emoji85] (Men ellers synes jeg Stokke trailz med terrenghjul er en veldig fin vogn da...)
 
Vet du hva, jeg har vært så daff at jeg har glemt/ikke orket å henge opp maskin med klær flere dager på rad. Ender opp med å bare måtte sette den på igjen på nytt og på nytt! :O
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er sliten og daff. :) føler at jeg virkelig har lie på latsiden den siste uken, har jo vært på jobb og når jeg kommer hjem vil jeg helst bare slappe av. hehe :)
 
Jeg er også utrolig daff. Livet mitt består av jobb og sofa fortiden. Sitter hver dag på jobb og lengter lengter lengter hjem til sofaen, hehe.
 
Etter tips herfra i går, så var jeg på BH-shopping :D Fant noen lignende BHer som det ble linket til her fra Lindex bare på Cubus. Også uten spiler :) De har 3 for 2 på en del undertøy nå.

Kjøpte denne modellen: https://cubus.com/no/p/undertoy/kendall-bh-uten-spiler/7212727_F220 veldig behagelig på.
Kjøpte denne også https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F610 den ser litt finere ut med blonder og alt, men syns den første var best på og så finest ut på:)

Tenkte hvis andre trengte tips :p
Åh. Den nederste typen har jeg [emoji4] veldig fornøyd med de. Brukt de før jeg ble gravid også. God passform og ikke den fæle gnagingen fra spiler :) anbefaler disse videre [emoji106] [emoji111]
 
Jeg begynte å grine fordi mannen ville diskutere utseende på den nye terrassen akkurat da jeg hadde kommet inn døra. Jeg er så slutten hele tiden [emoji28]
 
Back
Topp