Skravletråd uke 16

Det går nok veldig bra :) Er du ikke fortrolig med legen din da eller er det mer generelt?

Har vært til legen bare en gang før. Så kan ikke si jeg kjenner hun så godt. Er ikke den drar til legen hvis d ikke er noe som jeg virkelig har vært plaget med. Å det har bare oppstått 1 gang. :eek: Men regner med d kommer til å gå bra, hun er der jo for å skal gjøre meg trygg så :)
 
Alt bra på UL [emoji4] fikk ikke med bilde dessverre. Henvist til fosterdiagnostikk på Rikshospitalet i uke 12 for å være sikker på at alt er i orden [emoji4]

Fått info om hva det innebærer? Blodprøve (nipt?) eller fostervannsprøve?
 
Hvem har vært på ultralyd må i dag, noen som har sjekket TUL-tråden? Jeg som har opprettet den burde virkelig ha oversikt, men det har jeg dessverre ikke:-/ Skal sjekke etter at jeg har skrevet dette innlegget..

Spørs om det blir TUL på meg i morgen! Jeg har opprinnelig time nå på fredag, men må til fastlegen min i morgen uansett (og hun har ultralyd-apparat på kontoret), så kanskje vi rekker å ta en titt samtidig...?:) Jeg har nemlig fått (hold dere fast!) hemoroider:shifty: Har så vekslende avføring nå pga graviditeten, men mye hardt som gjør at jeg får vondt og blør. Så vil gjerne få henne til å se på det, kanskje det er noen mykgjørende kremmer eller stikkpiller jeg kan ta som gravid. Har vært mye plaget med dette helt siden første graviditeten.... Ikkje gøy!:grumpy: Flere som har samme problem?

Klem til alle, med ønsker om en fortsatt fin dag!:joyful:
 
Har vært til legen bare en gang før. Så kan ikke si jeg kjenner hun så godt. Er ikke den drar til legen hvis d ikke er noe som jeg virkelig har vært plaget med. Å det har bare oppstått 1 gang. :eek: Men regner med d kommer til å gå bra, hun er der jo for å skal gjøre meg trygg så :)
Ja jeg skjønner :)
 
Når det å legge sammen klær er en eneste ork :p
 
Når det å legge sammen klær er en eneste ork :p
Vet du hva, jeg har vært så daff at jeg har glemt/ikke orket å henge opp maskin med klær flere dager på rad. Ender opp med å bare måtte sette den på igjen på nytt og på nytt! :O
 
Hvem har vært på ultralyd må i dag, noen som har sjekket TUL-tråden? Jeg som har opprettet den burde virkelig ha oversikt, men det har jeg dessverre ikke:-/ Skal sjekke etter at jeg har skrevet dette innlegget..

Spørs om det blir TUL på meg i morgen! Jeg har opprinnelig time nå på fredag, men må til fastlegen min i morgen uansett (og hun har ultralyd-apparat på kontoret), så kanskje vi rekker å ta en titt samtidig...?:) Jeg har nemlig fått (hold dere fast!) hemoroider:shifty: Har så vekslende avføring nå pga graviditeten, men mye hardt som gjør at jeg får vondt og blør. Så vil gjerne få henne til å se på det, kanskje det er noen mykgjørende kremmer eller stikkpiller jeg kan ta som gravid. Har vært mye plaget med dette helt siden første graviditeten.... Ikkje gøy!:grumpy: Flere som har samme problem?

Klem til alle, med ønsker om en fortsatt fin dag!:joyful:

Anbefaler sheriproct :)
 
Vet du hva, jeg har vært så daff at jeg har glemt/ikke orket å henge opp maskin med klær flere dager på rad. Ender opp med å bare måtte sette den på igjen på nytt og på nytt! :O
Vasket masse klær. Men nå må de på plass. Brukt 30 min nå. Merkelig
 
Vasket masse klær. Men nå må de på plass. Brukt 30 min nå. Merkelig
Ja helt sprøtt hva sliten man kan bli altså. Men vi vokser tross alt en ny person inni oss. Er ikke rart det tar på litt
 
Hvem har vært på ultralyd må i dag, noen som har sjekket TUL-tråden? Jeg som har opprettet den burde virkelig ha oversikt, men det har jeg dessverre ikke:-/ Skal sjekke etter at jeg har skrevet dette innlegget..

Spørs om det blir TUL på meg i morgen! Jeg har opprinnelig time nå på fredag, men må til fastlegen min i morgen uansett (og hun har ultralyd-apparat på kontoret), så kanskje vi rekker å ta en titt samtidig...?:) Jeg har nemlig fått (hold dere fast!) hemoroider:shifty: Har så vekslende avføring nå pga graviditeten, men mye hardt som gjør at jeg får vondt og blør. Så vil gjerne få henne til å se på det, kanskje det er noen mykgjørende kremmer eller stikkpiller jeg kan ta som gravid. Har vært mye plaget med dette helt siden første graviditeten.... Ikkje gøy!:grumpy: Flere som har samme problem?

Klem til alle, med ønsker om en fortsatt fin dag!:joyful:

Uff hemoroider er virkelig ikke greit. Men en av plagene som kommer med graviditet dessverre. (Av den type plager som ingen nevner). Har vært plaget innimellom siden jeg fødte nr. 1.

Skal på ultralyd nå om en time. Gruer meg ordentlig. Forventer at ikke alt er bra så håper å bli beroliget :oops:
 
Uff hemoroider er virkelig ikke greit. Men en av plagene som kommer med graviditet dessverre. (Av den type plager som ingen nevner). Har vært plaget innimellom siden jeg fødte nr. 1.

Skal på ultralyd nå om en time. Gruer meg ordentlig. Forventer at ikke alt er bra så håper å bli beroliget :oops:
Jeg krysser fingrene for at alt er akkurat slik det skal være. <3
 
Uff hemoroider er virkelig ikke greit. Men en av plagene som kommer med graviditet dessverre. (Av den type plager som ingen nevner). Har vært plaget innimellom siden jeg fødte nr. 1.

Skal på ultralyd nå om en time. Gruer meg ordentlig. Forventer at ikke alt er bra så håper å bli beroliget :oops:

Enig. Tror det er noe de fleste forbinder med eldre.. var i alle fall det første som slo meg da jeg fikk det konstantert første gangen: Er det ikke bare sånn som eldre får!?!! :p så feil kan man altså ta!! Haha! Skjønner at du gruer deg, man er jo så spent. Men dette er noe vi alle her inne skal gjennom, så vi får stå sammen:Heartred Jeg heier masse og krysser alt jeg har for at alt er bra med den lille! Du får oppdatere når du er klar:)

KR90 skulle også på TUL i dag, har vi fått noen oppdatering fra henne?
 
Åååå. Jeg går hele dagene og er bombe sikker på at neste gang jeg er på do så har det gått gale.. so far so good. Men du snakker meg om pessimistisk tankegang!
 
Herregud jeg har funnet vognen jeg har såååå lyst på på finn.no, og den er grisebillig!! Men det er jo ALT for tidlig å kjøpe vogn! Vanskelig å holde seg nå altså[emoji23]
 
Herregud jeg har funnet vognen jeg har såååå lyst på på finn.no, og den er grisebillig!! Men det er jo ALT for tidlig å kjøpe vogn! Vanskelig å holde seg nå altså[emoji23]
Så kjekt! Om det er den vognen du vil ha så kjør på sier nå jeg :) Hvilken er det da? Jeg gleder meg også til å kjøpe vogn :)
 
Det er en emmaljunga Edge duo! Den er jo i utgangspunktet så dyr[emoji24] Vil jo tro det dukker opp flere i løpet av sju måneder da, så bør ikke ha det for travelt sånn i tilfelle noe skulle skje... Men herlighet som jeg gleder meg til å handle[emoji173]️
 
Oj. Trener du eller noe.?? Mye luft? Jeg har et mål innen idrett når jeg er 12 uker. Håper virkelig ikke jeg har sånn mage Da, for da passer ikke drakten :laughing021 er 5+0 i måren så blir spennende

Jeg har en voldsom fysisk jobb, så trener ikke noe.... dette er bare luft... :)
 
Det er en emmaljunga Edge duo! Den er jo i utgangspunktet så dyr[emoji24] Vil jo tro det dukker opp flere i løpet av sju måneder da, så bør ikke ha det for travelt sånn i tilfelle noe skulle skje... Men herlighet som jeg gleder meg til å handle[emoji173]️
Ja Emmaljunga sine er jo ikke gratis :) Jeg har sett meg ut den som heter Mondial var det vel. Tror de to er ganske like :) Sist hadde jeg en ganske dårlig vogn (myyye brukt hehe) så gleder meg til en solid sak denne gangen :)
 
Back
Topp