Skravletråd uke 16

Har begynnt å se på utstyr, vogn, bilstol osv ..gleder meg til den dagen vi skal shoppe Må nok til å vente til jeg er halveis tror jeg før jeg begynner å skal kjøpe
 
Samboer mente magen min hadde blitt større:wideyed: ble litt fornærmet før jeg tenkte meg om:hilarious: er jo ikke sånn man vanligvis liker å høre:hilarious: men er bare oppblåst, så lite babymage ennå:p
 
Oueeee. Hvordan skal dette gå. Vært på jobb 3.5 time nå. Og nå begynner d gjøre tålig vondt i bekkenet og symfusen. Jeg som håpet å holde ut leeeeenge denne gangen. Vil jo ikke be om tilrettelegging før det er offisielt. Så per i dag er det mye vareplassering og generelt gåing på betong gulv hele dagen. Jeg får skylde på skulderen som jeg egentlig skal ta mr av om 1 uke. Men den timen må jeg avbestille siden jeg er gravid :p
 
Skal til legen imorgen, div spørmål jeg har ifht tidligere svangerskapsforgift, og jobbrelaterte spørsmål. Er vel for tilig til å ta blodprøver osv? 11 år siden sist jeg var gravid
 
Skal til legen imorgen, div spørmål jeg har ifht tidligere svangerskapsforgift, og jobbrelaterte spørsmål. Er vel for tilig til å ta blodprøver osv? 11 år siden sist jeg var gravid
Noe av blodprøver kan du ta nå. Men er vel en du ikke kan ta før i uke 12 [emoji4]
 
Fysen på sjokolade og potetgull, sendte mannen på butikken for å kjøpe; druer, ananas og kiwi!
Haha.. ;)
 
Årh. Jeg har litt vondt i lysken/underlivet/magen. Det føles ikke som stikk eller murringer, bare litt ubehagelig. Klarer ikke helt forklare ubehaget :/ Jeg hadde også litt lysrosa utflod ista. Veldig, veldig lys rosa, litt beige egentlig. Jeg håper at det ikke er blod, og at det er helt normalt, men jeg kjenner at jeg krisemaksimerer inni hodet mitt. Gleder meg til å bli ferdig på jobb i dag. Dette er ikke noe gøy.


Jeg hadde sammme på papiret i dag tidlig og hele verden ble kriiiiise..... og da mener jeg KRISE! Hatt voldsomt med murringer i dag og får selvfølgelig panikk... men ikke kommet noe mere, så får vel bare roe hodet ;)
 
Jeg hadde sammme på papiret i dag tidlig og hele verden ble kriiiiise..... og da mener jeg KRISE! Hatt voldsomt med murringer i dag og får selvfølgelig panikk... men ikke kommet noe mere, så får vel bare roe hodet ;)

Årh. Det føles litt godt å ikke være alene. Jeg gikk rundt og bekymret meg veldig. Nå kjennes det ut som jeg har fått strekk i venstre side av livmoren min. Jeg skjønner ingenting. Kjenner ikke igjen kroppen min [emoji30]
 
Årh. Det føles litt godt å ikke være alene. Jeg gikk rundt og bekymret meg veldig. Nå kjennes det ut som jeg har fått strekk i venstre side av livmoren min. Jeg skjønner ingenting. Kjenner ikke igjen kroppen min [emoji30]

Høres ut som min egen kropp... jeg er voldsomt oppblåst og det kjennes ut som det «brenner» nedi der... men iom at det ikke skjer noe er alt som det skal. Men vi er nok flere som har brukt unødig mye papir bare for å sjekke om det er antydning til nooooe som helst. Er ikke vi ganske likt også? 5+6 i dag...
 
Høres ut som min egen kropp... jeg er voldsomt oppblåst og det kjennes ut som det «brenner» nedi der... men iom at det ikke skjer noe er alt som det skal. Men vi er nok flere som har brukt unødig mye papir bare for å sjekke om det er antydning til nooooe som helst. Er ikke vi ganske likt også? 5+6 i dag...

Jeg er skikkelig oppblåst i hvert fall. Jeg ser ut som jeg er mye lenger på vei enn det jeg er. Jeg er en liten uke foran deg, 6+6 i dag. Den brennende følelsen gikk over for fire-fem dager siden, og så kjente jeg egentlig ingenting før denne merkelige strekkfølelsen nå i dag. Gleder meg veldig til UL så jeg får vite om det står bra til inni der og at smertene er slik de skal være.
 
Jeg er skikkelig oppblåst i hvert fall. Jeg ser ut som jeg er mye lenger på vei enn det jeg er. Jeg er en liten uke foran deg, 6+6 i dag. Den brennende følelsen gikk over for fire-fem dager siden, og så kjente jeg egentlig ingenting før denne merkelige strekkfølelsen nå i dag. Gleder meg veldig til UL så jeg får vite om det står bra til inni der og at smertene er slik de skal være.

Jeg så på bilder fra forrige svangerskap og jeg ser ut som 12+++ nå.... ha ha ha... en uke foran meg er du ja.. jeg skal på tul neste mandag, grugleder meg til det :woot::nailbiting:
 
Jeg så på bilder fra forrige svangerskap og jeg ser ut som 12+++ nå.... ha ha ha... en uke foran meg er du ja.. jeg skal på tul neste mandag, grugleder meg til det :woot::nailbiting:

Haha, huffda. Jeg har ikke noe å sammenligne meg med, men når jeg er på mitt mest oppblåste er jeg sikkert ikke langt unna [emoji23]

Spennende! Bare en uke igjen! Jeg gleder meg mest. For enten får jeg gode nyheter, og jeg kan slappe av. Eller så får jeg dårlige nyheter, og da slipper jeg i hvert fall gå rundt og lure og bekymre meg for om det er liv inni der.
 
Har bestilt legetime i kveld. gjorde det over nett siden det er så vanskelig og komme igjennom med å ringe. Veldig spent på når jeg får time og hva som skal skje på den første timen :eek: Alt er jo helt nytt for meg:smiley-ashamed004 Men det blir spennende, får håpe jeg får et annet syn på å dra til lege i dette svangerskape! :smiley-bounce012 Er nemelig ikke den som drar frivellig til lege ellers:smiley-ashamed004
 
Sjekk denne :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006
 

Vedlegg

  • 9D40474F-EAED-458D-80D3-6D31C087F731.jpeg
    9D40474F-EAED-458D-80D3-6D31C087F731.jpeg
    476,7 KB · Visninger: 32
Nei, blir 31 [emoji4] samboeren min går på noen medisiner. Veldig liten sjanse for at det kan gjøre noe med fosteret og alt ser bra ut. Men legen syns det er greit å gjøre det for å være 100% sikker før man er for langt på vei [emoji4] så er ikke bekymra, men sier ja takk når vi får tilbudet [emoji4] så det blir en grundig ultralyd med eksperter på riksen. Så får de vurdere om vi har behov for flere tester som f.eks prøver av fostervann og morkake. Men legen mente det ville nok vær nok med kun UL [emoji4] men da går dem jo igjennom alle organer, anatomi osv.

Tusen takk for svar. [emoji5] Jeg er 37 år noen måneder før termin og ble informert om at grensen for å få dette er 38 år. Men det høres smart ut å foreta en grundig ultralyd med eksperter. Masse lykke til [emoji3]
 
Og her er jeg 12+4 sist gang....
 

Vedlegg

  • 211A72DE-AC10-4069-A962-72194A880AFA.jpeg
    211A72DE-AC10-4069-A962-72194A880AFA.jpeg
    95,2 KB · Visninger: 32
Back
Topp